Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen – part 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kort første besøg. Dette er godt nok til snart at være rigtig godt. Og glæder mig til at lære trådvisning bedre. Ser lovende ud.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Hurtigere end lynet ;-)
      Jeg er også hurtig til at komme med nye spørgsmål (eller opgaver...) :

      Under profilnavn står der "Senior member". I det gamle nye forum stod der - til nogles fortrydelse - "OB fan". Er det kun jer, der kan skrive der (og hvad vil I i så fald skrive?), eller kan vi selv gøre det?

      Tak for de ekstra smileys
      Last edited by ScouserTommy; 11-12-2013, 19:20.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Så skulle grænsen for avatars være sat op :-)
        Takker... Godt, hurtigt og solidt arbejde...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Virker allerede meget bedre men skal vist lige lære de forskellige visninger. Fint med besked når man bliver citeret men hvad når der er nogen der bare svarer.

          Jeg startede et par tråde i det gamle nye forum som jeg efterfølgende ikke kunne læse. Da der var folk der kommenterede på disse ville jeg gerne kunne læse dem eller starte diskutionen op igen herinde. Er der mulighed for at få adgang til de tråde?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            nogen der kan forklare mig forskellen på en grøn og en rød konvulut og hvad betyder den grønne pil.

            Umiddelbart kan en overskrift være fed eller ikke fed alt efter om man har læst den eller ej men jeg syntes det hele tiden skifter uden at give mening ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Lækkert med flere/bedre smileys
              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                nogen der kan forklare mig forskellen på en grøn og en rød konvulut og hvad betyder den grønne pil.

                Umiddelbart kan en overskrift være fed eller ikke fed alt efter om man har læst den eller ej men jeg syntes det hele tiden skifter uden at give mening ..
                Tråden bliver fed i oversigten når der er indlæg du ikke har læst. Så hvis nogen skriver i den efter du har læst, så bliver fed.

                En rød konvolut er "trending" tråde (ligesom der også var i det gamle forum).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  nogen der kan forklare mig forskellen på en grøn og en rød konvulut og hvad betyder den grønne pil.

                  Umiddelbart kan en overskrift være fed eller ikke fed alt efter om man har læst den eller ej men jeg syntes det hele tiden skifter uden at give mening ..
                  Apropos overskrifter, så så jeg jo gerne, at man, i hvert fald som trådstarter, kunne redigere overskriften. Jeg kom til at oprette NFL-tråden som "Nfl" og synes at det bør rettes til "NFL".

                  Udover at man kunne rette åbenlyse fejl, så ville det jo også give mulighed for at justere på overskriften, afhængig af hvad der nu lige er på tapetet i denne uge. Fx kunne Liverpool-tråden så den ene uge hedde "Liverpool: Hull i hovedet" og næste uge "Liverpool: Back on track". Ligesom i bold.dk´s klubtråde, hvis I kender dem?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Tråden bliver fed i oversigten når der er indlæg du ikke har læst. Så hvis nogen skriver i den efter du har læst, så bliver fed.

                    En rød konvolut er "trending" tråde (ligesom der også var i det gamle forum).
                    Hvad er en trendingtråd? og hvad handler den grønne pil om?

                    Er der noget svar på spørgsmålene om trådene i det gamle nye forum?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Apropos overskrifter, så så jeg jo gerne, at man, i hvert fald som trådstarter, kunne redigere overskriften. Jeg kom til at oprette NFL-tråden som "Nfl" og synes at det bør rettes til "NFL".

                      Udover at man kunne rette åbenlyse fejl, så ville det jo også give mulighed for at justere på overskriften, afhængig af hvad der nu lige er på tapetet i denne uge. Fx kunne Liverpool-tråden så den ene uge hedde "Liverpool: Hull i hovedet" og næste uge "Liverpool: Back on track". Ligesom i bold.dk´s klubtråde, hvis I kender dem?
                      Hvis du vil have ændret titlen pga. en fejl kan du rapportere den ved at trykke på advarselstrekanten, og skrive hvad du vil have ændret.

                      At tillade ændringer i titlen, så man kan ændre den som du forslog, ville skabe alt for meget forvirring

                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hvad er en trendingtråd? og hvad handler den grønne pil om?

                      Er der noget svar på spørgsmålene om trådene i det gamle nye forum?
                      En trending/hot/populær tråd, er en tråd, hvor mange brugere er aktive ;-)

                      En grøn pil indikerer, at du har skrevet et eller flere indlæg i tråden.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Er der noget svar på spørgsmålene om trådene i det gamle nye forum?
                        Ja... og svaret er nej, desværre. De tråde er afgået ved døden... ,o(

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          Hvis du vil have ændret titlen pga. en fejl kan du rapportere den ved at trykke på advarselstrekanten, og skrive hvad du vil have ændret.

                          At tillade ændringer i titlen, så man kan ændre den som du forslog, ville skabe alt for meget forvirring


                          Ja, måske, men det kunne nu også være ganske sjovt Men fair nok, hvis det er jeres politik, så er det jo sådan det er...

                          Jeg har "anmeldt" NFL-tråden; og så skal jeg nok lade være med at plage dig mere. I aften ihf, hehe. Mange tak for indsatsen

                          Comment


                            #43
                            Test II

                            Edit: Kan se signaturen/erne følger indlæggene, så når man ændrer det så står ens gamle signatur stadig ud for de gamle indlæg... Ved ikke om det er meningen, men det er da egentlig meget fedt...

                            Edit x 2: Bare glem det igen... Eller hvad, kan ikke helt hitte ud af det..?
                            Last edited by Kaspernon; 11-12-2013, 21:16.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              http://forum.ob.dk/showthread.php?26...igheder/page25

                              I den ovennævnte tråd (når jeg står på side 25), skulle der være endnu en side, men den kan jeg ikke komme om på (der er, i hvert fald for mig, en knap med "26" på også, men når jeg trykker på den eller "sidste", så ryger jeg bare til toppen på side 25.)
                              Last edited by obforever; 11-12-2013, 21:21. Årsag: EDIT: Det kan jeg så godt nu, efter at der er kommet endnu et indlæg i tråden :-)
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                                Chuck og jeg sidder og knokler med at oversætte tekster :-) Desværre findes vBulletin ikke i en dansk udgave, så alt det der mangler, skal laves selv.

                                Det første jeg kigger på snarest er:
                                - Like knap
                                - Flere smileys
                                - Få besked når nogen citerer dig

                                Mht. vBulletin 5 kan jeg kun give dig ret. Det er virkeligt skod. Hvis du kigger på deres officielle forum er der også mange sure tråde ;-)
                                Godt arbejde til jer. Jeg er noget mere positivt stemt over dette forum og lækkert med trådvisning tilbage.

                                Kommer der en Dislike knap?
                                Jesus loves you!

                                Comment

                                Working...
                                X