Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    dagens avis mener at vide at Bashkim har gode chancer for at starte inde mod FCM idag på bekostning af EL og der regnes endvidere i at DH erstatter KL der ikke har spillet fremragende de seneste kampe og desuden havde lidt problemer i nakken under den afsluttende træning i går. Avisens bud på en opstilling er herefter

    MT
    Ruud AMC DH Diarra
    Falk Azer Ari Bashkim
    Skoubo Mos

    Spelmann
    EL
    JBL
    JC
    Schoop
    Fair nok med bytning af 2* Larsen men det piner mig stadig med JBL på bænken... Han er et kæmpe talent og temmelig sikker vanvittig god om et par år..
    begynder bare at frygte det er i en anden klub...
    Mon ikke at en anden superliga klub køber ham fri og laver ham til landsholds kandidat om 2-3 år.. Garanteret FCM når de sælger JJ til sommer..

    jeg er helt med på at vinde kampen har 1. Prioritet med det stærkeste mulige hold og alt det der men det tror jeg også at vi kunne med ham på holdet

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det var præcis min tanke ang. Bashkim, men der er vel et ræsonnement bag det, HVIS det bliver sådan....måske på samme måde med at belastningen er lidt mindre på kanterne hvor han ikke er trykket og markeret så tæt uanset hvordan han står i forhold til modstanderes målgab. Skoubo vurderes vel at være en vigtig brik til at spille op på og derfra videre til en OB'er for at holde maksimalt pres på FCM forsvaret, eller for at han selv at nærme sig en afslutning.
      Tror jeg du har ret i...
      det er også en super kvalitets bænk vi har til rådighed Lige pludselig

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg er med på, at Emil ikke har spillet specielt godt her i foråret, og måske med fornuft kunne bænkes. Til gengæld fatter jeg det ikke, hvis man mener Kadrii er klar til en startplads, at man så smider ham på fløjen. Vi har set ham spille back, hvor han er nogenlunde. Vi har set ham spille fløj, hvor han er ret god. Vi har set ham spille på toppen, hvor han ganske enkelt er forrygende. Hvorfor pokker ikke smide ham på toppen (og så stille med enten Emil eller JBL på den kant) og så fx. lade Skoubo "lade livet"? I don't get it. I det samlede billede af holdets styrke, ville jeg i hvert fald betegne dette som et stærkere hold end det hold som Stiften foreslår...
        det fatter jeg heller intet af - men Troels har åbenbart noget imod at bruge folk hvor de er bedst. Og Diarra på vb igen - jamen for helvede, er helt med på ari nok lige skal have en pause fra den plads - men så prøv da jbl.
        Nå men vi må håbe det går - men hvis kadrii er klar så ham på toppen, med falk og emil på kanterne - det ville jeg sgu gerne se.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fair nok med bytning af 2* Larsen men det piner mig stadig med JBL på bænken... Han er et kæmpe talent og temmelig sikker vanvittig god om et par år..
          begynder bare at frygte det er i en anden klub...
          Mon ikke at en anden superliga klub køber ham fri og laver ham til landsholds kandidat om 2-3 år.. Garanteret FCM når de sælger JJ til sommer..

          jeg er helt med på at vinde kampen har 1. Prioritet med det stærkeste mulige hold og alt det der men det tror jeg også at vi kunne med ham på holdet
          Træningen i torsdags indikerede ikke at JBL får spilletid. Desværre. Ari og Diarra skiftedes til at spille venstre back på det forsvarende hold, da de spillede mod et mål.

          Høegh spillede sammen med AMC i den del af træningen jeg så.

          Der blev rokeret en del på midtbanen. Måske for at snyde fjenden. Jens Ørgaard var på sidelinjen:)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Træningen i torsdags indikerede ikke at JBL får spilletid. Desværre. Ari og Diarra skiftedes til at spille venstre back på det forsvarende hold, da de spillede mod et mål.

            Høegh spillede sammen med AMC i den del af træningen jeg så.

            Der blev rokeret en del på midtbanen. Måske for at snyde fjenden. Jens Ørgaard var på sidelinjen:)
            Gad vide om det har været tankegangen bag, at vi stort set ikke har stillet den samme midtbane to kampe i træk hele sæsonen?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Gad vide om det har været tankegangen bag, at vi stort set ikke har stillet den samme midtbane to kampe i træk hele sæsonen?
              For satan da også. Har jeg nu afsløret hele vores koncept med en enkelt dumsmart bemærkning?

              Apropos omrokeringer, så er det nu en fornøjelse at stå og se en træning og tænke, at der er egentlig ret mange på "B"-holdet, som vil kunne komme ind og gøre en forskel.

              Comment


                #37
                Basse starter inde!! :D

                Comment


                  #38
                  I stedet for Emil?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det fatter jeg heller intet af - men Troels har åbenbart noget imod at bruge folk hvor de er bedst. Og Diarra på vb igen - jamen for helvede, er helt med på ari nok lige skal have en pause fra den plads - men så prøv da jbl.
                    Nå men vi må håbe det går - men hvis kadrii er klar så ham på toppen, med falk og emil på kanterne - det ville jeg sgu gerne se.
                    Måske den dårlige økonomi gør at man ikke har råd til at købe JBL fri af kontrakten, og det måske er derfor at der ikke satses på ham mere som starter, bare en tanke, men vel ikke helt urealistisk. Men det ville være brandærgeligt, da han jo er et kæmpetalent på venstre back.
                    Last edited by Faurskov; 12-04-2014, 15:35.

                    Comment

                    Working...
                    X