Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sagen om feriepenge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Så er der afregnet. Men ikke noget om, hvor mange penge vi havde ude og svømme...

    http://www.ob.dk/artikel/spillerfore...engesagen.aspx
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Omkring beløbets størrelse, så bliver spillerforeningen citeret for at sige at det i OB og FCKs tilfælde kun er små beløb.
      Jeg erindrer at de første undersøgelser fra spillerforeningen viste beløb på under og omkring 1000 kr. i de to klubbers tilfælde (hvilken klub der havde hvilket beløb kan jeg sku ikke huske).
      Derefter kom der nogle måneder senere en forklaring fra spillerforeningen om at beløbene FCK og OB skyldte var lidt større end først antaget, men at størrelsen ikke gjorde nogen nævneværdig forskel.

      Link til den første artikel: http://www.bold.dk/nyt/Spillerforeni...-over-Broendby
      Den anden artikel har jeg desværre ikke kunne grave frem.

      Comment


        #18
        Det fatter jeg intet af. Da feriepengesagen begyndte at rulle for at par år siden, udtalte Spillerforeningen selv, at vi som en af de få klubber, havde vores på det rene.

        Comment


          #19
          Jeg fatter snart intet af dansk fodbold i det hele taget, det er efterhånden én stor amatør kravlegård...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            http://www.ob.dk/artikel/spillerfore...engesagen.aspx

            ikke at det siger så meget............

            - kenned

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
              http://www.ob.dk/artikel/spillerfore...engesagen.aspx

              ikke at det siger så meget............

              - kenned

              Kort og ikke så fandens meget kontant

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Det fatter jeg intet af. Da feriepengesagen begyndte at rulle for at par år siden, udtalte Spillerforeningen selv, at vi som en af de få klubber, havde vores på det rene.
                Siden har Spillerforeningen ansat indtil flere medarbejdere, udelukkende til at komme igennem sagerne, så vidt jeg kan forstå. Det er ikke alt, de har haft styr på, og det erkender de også i artiklen om FCM ("Der har tidligere været fejl i vores lønadministration, hvilket er beklageligt, og der bliver nu afregnet med Spillerforeningen", citat Mads Øland). Det er nok Spillerforeningens med afstand største sag nogensinde; og de har ganske enkelt ikke haft overblikket til at starte med. Mon ikke der er dukket et par sager op i forhold til OB, som de ikke kendte, da hele affæren startede?

                Det interessante er så, hvor stort et beløb, vi snakker om. Nogen, der har hørt noget?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Siden har Spillerforeningen ansat indtil flere medarbejdere, udelukkende til at komme igennem sagerne, så vidt jeg kan forstå. Det er ikke alt, de har haft styr på, og det erkender de også i artiklen om FCM ("Der har tidligere været fejl i vores lønadministration, hvilket er beklageligt, og der bliver nu afregnet med Spillerforeningen", citat Mads Øland). Det er nok Spillerforeningens med afstand største sag nogensinde; og de har ganske enkelt ikke haft overblikket til at starte med. Mon ikke der er dukket et par sager op i forhold til OB, som de ikke kendte, da hele affæren startede?

                  Det interessante er så, hvor stort et beløb, vi snakker om. Nogen, der har hørt noget?
                  i dagens FS er der et interview hvor Jesper Hansen bliver spurgt om beløbet, til dette har han ingen kommentarer, da det er en aftale mellem spillerforeningen og OB at det holdes internt. Men hvis det var småpenge
                  ville det da blive oplyst, så det er nok større end som så.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    i dagens FS er der et interview hvor Jesper Hansen bliver spurgt om beløbet, til dette har han ingen kommentarer, da det er en aftale mellem spillerforeningen og OB at det holdes internt. Men hvis det var småpenge
                    ville det da blive oplyst, så det er nok større end som så.
                    det sidste i dit indlæg er vist din egen konklusion. Det eneste JH siger er at de har aftalt ikke at sige noget om beløbet, og at de er blevet enige om det de før var uenige om.
                    Last edited by manner; 07-06-2014, 11:37.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Randers afregner

                      http://www.bold.dk/nyt/Randers-FC-af...-feriepengesag

                      Comment

                      Working...
                      X