Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er ret sikker på de planlægningsmæssige rammer fra kommunens side har været stramme i Ådalen. Det har handler om at bygge videre på den flade bygningskrop, der ligger der i forvejen.

    Jeg må dog også indrømme, at jeg ud fra videoen tænker det er et skrabet byggeri. Jeg bemærker dog det er Jesper Thyge, der har været koblet på og han har i hvert fald tankerne på rette sted og formår ofte at få fin kvalitet ud af skrabede byggeprojekter. Han har bl.a. stået for EAL’s byggeri i City campus, den helt nye VUC og HF Bygning samme sted, omdannelsen af Odense Offentlige Slagtehuse mv. Intet af det mesterværker, men alt sammen med en vis kvalitet.
    Kvalitet og skønhed behøver ikke følges ad, selvom det er grimt kan det sagtens være høj kvalitet .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kvalitet og skønhed behøver ikke følges ad, selvom det er grimt kan det sagtens være høj kvalitet .
      Nej. Jeg er med på at nogle bygherrer ser det sådan, men mår man taler kvalitet ift. arkitektur, så handler det bl.a. om æstetik og ikke bare holdbarhed.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Fedt 817 kvm!

        Det er jo en fed reference til de;
        817 gange Kent Nielsen har råbt "FOR HELVEDE JØNNE"
        817 gange Ove Pedersen forsøgte at Azer Busuladzic men mislykkede
        817 meter Vladimir DvaskeVilly i gennemsnit løb over 90 minutter
        817 kort som Mohamed El-Makrini raget sig til i de 18 måneder han var i OB
        817 kampe hvor Lars Olsen først foretog en udskiftning efter 85 minutters spilletid
        817 gange nogen på OB.Forum mente at Anders Dreyer var for ringe til OB
        817 gange Emil Larsen var i karambolage med klubbens egne fans
        817 gange man kunne finde Cedric N'koum på div. natklubber rundt i Odense
        817 fans der troede man han skrevet kontrakt med Lassana Diarra og ikke Mohammed Diarra
        817 gange på en uge hvor OB-fans i fuldskab forsøger at citerer Richard Møller Nielsen
        817 slag som den der foreslog at man skulle råbe "Svin, Luder, Din Mor er en mand, Fuck dig" skulle have i hovedet
        817 gange Jesper Hansen lukkede transfervinduet før det åbnede
        817 chancer som Darko Bodul fik i angrebet
        817 tattoveringer som Jacob Barrett har på sin krop
        817 tænder som Lasse Nielsen mistede i sin OB karriere
        817 gange Peter Utaka forsøgte FCK-spillere at skaffe en kontrakt i FCK
        817 gange Carsten Detlefsen hvor har truet sin medspillere med tæv hvis de ikke tog sig sammen
        817 gange man kunne se Andrew Tembos mål mod BIF
        😂😂😂

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jeg er ret sikker på de planlægningsmæssige rammer fra kommunens side har været stramme i Ådalen. Det har handler om at bygge videre på den flade bygningskrop, der ligger der i forvejen.

          Jeg må dog også indrømme, at jeg ud fra videoen tænker det er et skrabet byggeri. Jeg bemærker dog det er Jesper Thyge, der har været koblet på og han har i hvert fald tankerne på rette sted og formår ofte at få fin kvalitet ud af skrabede byggeprojekter. Han har bl.a. stået for EAL’s byggeri i City campus, den helt nye VUC og HF Bygning samme sted, omdannelsen af Odense Offentlige Slagtehuse mv. Intet af det mesterværker, men alt sammen med en vis kvalitet.
          45% af de m2 man byggede i Århus. De byggede næsten 1800.. Så de skal indrettes godt

          Comment


            #20
            Fra Instagram

            • enricoaugustinus

              Dejligt at vi kan se en ende på processen, så vi kan få skabt rammerne til vores hårdtarbejdende medarbejdere i Ådalen og give spillerne de faciliteter de fortjent. Dermed frigives også kapacitet i de nuværende lokaler som vi gavne andre. Næste skridt må være at få skabt et up2date Superliga stadion...��


            Comment


              #21
              Foreløbig er der ikke taget stilling til, om de eksisterende klubhus-faciliteter ved Falen skal opgraderes, erfarer Sport Fyn.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                45% af de m2 man byggede i Århus. De byggede næsten 1800.. Så de skal indrettes godt
                Det hjalp dem ikke i top 6.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Fedt 817 kvm!

                  Det er jo en fed reference til de;
                  817 gange Kent Nielsen har råbt "FOR HELVEDE JØNNE"
                  817 gange Ove Pedersen forsøgte at Azer Busuladzic men mislykkede
                  817 meter Vladimir DvaskeVilly i gennemsnit løb over 90 minutter
                  817 kort som Mohamed El-Makrini raget sig til i de 18 måneder han var i OB
                  817 kampe hvor Lars Olsen først foretog en udskiftning efter 85 minutters spilletid
                  817 gange nogen på OB.Forum mente at Anders Dreyer var for ringe til OB
                  817 gange Emil Larsen var i karambolage med klubbens egne fans
                  817 gange man kunne finde Cedric N'koum på div. natklubber rundt i Odense
                  817 fans der troede man han skrevet kontrakt med Lassana Diarra og ikke Mohammed Diarra
                  817 gange på en uge hvor OB-fans i fuldskab forsøger at citerer Richard Møller Nielsen
                  817 slag som den der foreslog at man skulle råbe "Svin, Luder, Din Mor er en mand, Fuck dig" skulle have i hovedet
                  817 gange Jesper Hansen lukkede transfervinduet før det åbnede
                  817 chancer som Darko Bodul fik i angrebet
                  817 tattoveringer som Jacob Barrett har på sin krop
                  817 tænder som Lasse Nielsen mistede i sin OB karriere
                  817 gange Peter Utaka forsøgte FCK-spillere at skaffe en kontrakt i FCK
                  817 gange Carsten Detlefsen hvor har truet sin medspillere med tæv hvis de ikke tog sig sammen
                  817 gange man kunne se Andrew Tembos mål mod BIF
                  Anders Dreyer er nu stadig for dårlig til OB.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det hjalp dem ikke i top 6.
                    Bare info

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Bare info
                      Ja ved det :)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        45% af de m2 man byggede i Århus. De byggede næsten 1800.. Så de skal indrettes godt
                        De 817 m2 er jo i forlængelse af de eksisterende bygninger. Vi kan da håbe at OB samtidig skyder nogle penge i en omfattende renovering af det gamle. Jeg ved ikke hvor mange m2 vi får i Ådalen når vi regner de gamle bygninger med?.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          De 817 m2 er jo i forlængelse af de eksisterende bygninger. Vi kan da håbe at OB samtidig skyder nogle penge i en omfattende renovering af det gamle. Jeg ved ikke hvor mange m2 vi får i Ådalen når vi regner de gamle bygninger med?.
                          I know. Hvor mange samlede m2 det bliver ved jeg heller ikke. Det kan også være at den samlede plads bliver ca det samme som i Århus bare fordelt op med amatører og U hold i det gamle og superligatruppen i det nye.

                          Hvis man ikke samtidig vælger at renovere noget af det gamle bla omklædning og badefaciliteter er det virkelig under lavmålet. Kan kun forestille mig at man gør det i samarbejde med amatør afdelingen som jo nu også får mere plads

                          Comment


                            #28
                            Kan kun forestille mig, at der kommer til at ske noget med de eksisterende lokaler også, da de jo er under al kritik.

                            Er stadig frisk på en arbejdsweekend dernede ;-)
                            Skal der laves en større gennemgang af anlægget mht energiberegninger, foreslag til besparelser etc., kan det godt være skal have en mand mere med ind over :0

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              I know. Hvor mange samlede m2 det bliver ved jeg heller ikke. Det kan også være at den samlede plads bliver ca det samme som i Århus bare fordelt op med amatører og U hold i det gamle og superligatruppen i det nye.

                              Hvis man ikke samtidig vælger at renovere noget af det gamle bla omklædning og badefaciliteter er det virkelig under lavmålet. Kan kun forestille mig at man gør det i samarbejde med amatør afdelingen som jo nu også får mere plads
                              Under alle omstændigheder er det glædeligt at der endelig sker noget og at OB kan blive i Ådalen. Og ja det vil være meget underligt hvis ikke de gamle bygninger får en omfattende renovering nu så det hele kan fremstå indbydende både for prof., akademi og amatører.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Under alle omstændigheder er det glædeligt at der endelig sker noget og at OB kan blive i Ådalen. Og ja det vil være meget underligt hvis ikke de gamle bygninger får en omfattende renovering nu så det hele kan fremstå indbydende både for prof., akademi og amatører.
                                Præcis. Bare sjovt at man så ikke nævner det i præsentationen.

                                Comment

                                Working...
                                X