Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers, marts 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Eske skal ingen steder. Han kan sagtens få en større rolle næste sæson. Tænker at trænerteamet nok skal få ham udviklet godt
    +1
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Energisk er vel et passende ord. Der mangler stadig lidt på forskellige parametre. Syntes dog ikke det er så langt væk
      Så længe det kun er indhop på 10-20 min i hver kamp så udvikler han sig ikke nok tror jeg. Jeg kan sagtens se Eske og JJT for den sags skyld være faste startere i Silkeborg , Viborg eller lignende.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Eske skal ingen steder, han skal bare klø på, og spille sig på holdet.
        Han var lidt uheldig med skader i efteråret, hvor han var tæt på at spille fast (startede inde) inden han blev skraldet.
        Ellers passer han godt ind og kan noget på egen hånd.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Eske skal ingen steder, han skal bare klø på, og spille sig på holdet.
          Han var lidt uheldig med skader i efteråret, hvor han var tæt på at spille fast (startede inde) inden han blev skraldet.
          Ellers passer han godt ind og kan noget på egen hånd.
          Ja, indtil han blev skadet virkede det jo som om han var på vej mod en form for gennembrud. Og hvis det er rigtigt, at CN er et salgsemne, kan det jo sagtens skabe flere muligheder for Eskesen næste sæson.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Ja, indtil han blev skadet virkede det jo som om han var på vej mod en form for gennembrud. Og hvis det er rigtigt, at CN er et salgsemne, kan det jo sagtens skabe flere muligheder for Eskesen næste sæson.
            Hvis Casper sælges skal der altså hentes en erstatning udefra. Så må Eske slås med ham om spilletid

            Comment

            Working...
            X