Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionhymne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    "Vi er fra Odense
    Stolte som få
    Odense i hjertet er
    Striber i blod

    Kom gi´ os tro igen
    Stolthed og ære
    Vi vil ha´ guldet hjem
    Nu skal det være"

    Super fed sang synes jeg, og det fungerede godt den gang vi var lige ved og næsten i jagten på mesterskabet, men for nuværende har vi ikke rigtigt truppen til at synge om guld imo. Også derfor at jeg ikke er helt solgt på den som en fast hymne, da jeg ikke rigtigt synes man vil kunne synge den til alle kampe.
    Bedste OB-sang! Det er synd den ikke bliver sunget længere. Heldigvis hører jeg engang i mellem den med fuglene, som også er legendarisk.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #32
      Niels Frederiksen kommenterede lige på den nye FCM hynme i studiet hvor den bragede ud under hans interview. Der er et eller andet frygteligt musik deroppe, det lyder forfærdeligt. Han har god humor bankmanden:-)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/n...smelter-sammen

        Midtjylland har lige lanceret deres nye hymne. Lad os da få en magen til...
        De gør det altså ikke svært at hade dem... Og dø af grin over dem... Ulækre bastard.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Niels Frederiksen kommenterede lige på den nye FCM hynme i studiet hvor den bragede ud under hans interview. Der er et eller andet frygteligt musik deroppe, det lyder forfærdeligt. Han har god humor bankmanden:-)
          Genialt move af ham. Smart lige at sætte nogle point i banken hos fansene efter en så ringe kamp.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Genialt move af ham. Smart lige at sætte nogle point i banken hos fansene efter en så ringe kamp.
            Lige præcis. Men kan nu egentligt godt lide manden, bare synd han har det job. Syntes egentlig også Priske er utrolig sympatisk, ret uFCMsk

            Comment

            Working...
            X