Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: FCM - OB 3.-4./4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ja, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Ja, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)
      Det lugter af de lige skal have styr på om Bøf kommer i finalen. Nu har de haft en skidt sæson, så det er næsten synd, hvis ikke de får de bedste forudsætninger for en pokaltitel.

      Comment


        #18
        Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.
          Sker det ikke offentligt med lodtrækning i Danmark? Her i Tyskland sker det mest live på TV og det ville være svært at snyde.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Sker det ikke offentligt med lodtrækning i Danmark? Her i Tyskland sker det mest live på TV og det ville være svært at snyde.
            De viste det også live i tv. Det var Rasmus Würtz fra AaB, der foretog lodtrækningen. Han sagde, at han helst ville møde Brøndby, og det kom han så til :) (dog på udebane, han havde naturligt nok foretrukket hjemmebane)

            Comment


              #21
              Der er altid snak om fusk, til de her lodtrækninger. Jeg tvivler på der er i DK. Men hvad er mon sandsynligheden for, at Porto og Schalke trækker hinanden i CL. Det tvivler jeg ekstremt meget på uefa lader ske.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Der er altid snak om fusk, til de her lodtrækninger. Jeg tvivler på der er i DK. Men hvad er mon sandsynligheden for, at Porto og Schalke trækker hinanden i CL. Det tvivler jeg ekstremt meget på uefa lader ske.
                Nu sorterer de med forskellige puljer p.g.a holdets stærke og for at undgå at klubber får ikke modstandere fra egen hjemnelabd eller de bedste eliminerer sig allerede i gruppespil. Men hvorfor og hvordan skulle de forhindre at Porto og Schalke trækker hinanden (ud over at Schalke er langt fra Champions-league-niveau aktuelt...).
                Tror du virkeligt de snyder der?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Hvordan kom det dertil, at minimumsforventningen til en semifinale blev 500 mand? Hvornår gik det så galt?

                  Vi ligger på en aktuel tredjeplads, vi er i en pokalsemifinale - hvornår f.... har det sidst været så dejligt at være OB-fan? Vi skal altså mønstre LANGT FLERE end 500 mand i Herning. Kom nu i gang, for dælen.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.
                    Kan ikke se de skulle have interesse i at FCM kommer i finalen, der er absolut ingen udenfor Ikast /Herning der gider se det hold . Der vil være mere interesse i et genrejst OB i finalen
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                      Hvordan kom det dertil, at minimumsforventningen til en semifinale blev 500 mand? Hvornår gik det så galt?

                      Vi ligger på en aktuel tredjeplads, vi er i en pokalsemifinale - hvornår f.... har det sidst været så dejligt at være OB-fan? Vi skal altså mønstre LANGT FLERE end 500 mand i Herning. Kom nu i gang, for dælen.
                      Det længe siden korrekt, men det er trods alt en hverdag midt på ugen... Ville undre mig hvis der kommer over 500.

                      /Dinjo TNB

                      Comment


                        #26
                        Det er, undskyld mig, simpelthen ikke godt nok, hvis der ikke kommer over 500. Det tenderer til at være pinligt, hvis det bliver antallet af fremmødte.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Lige præcis. Det er den helt rigtige indstilling for fansene og holdet!
                          Glæder mig allerede på turen til Parken hvor vi må afhente vores pokal!!!
                          Ville gerne have haft hjemmebanen. Men ellers enig det er pokalen og vi har en kanon dygtig taktiker som træner, så selvfølgelig vinder vi.

                          Spillerene må være glubske sultne efter succes, og en title, så selvfølgelig vinder vi denne moralske finale,

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Der er altid snak om fusk, til de her lodtrækninger. Jeg tvivler på der er i DK. Men hvad er mon sandsynligheden for, at Porto og Schalke trækker hinanden i CL. Det tvivler jeg ekstremt meget på uefa lader ske.

                            https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...id-cheats.html

                            Ærligt tror jeg også det har foregået / foregår i dk.

                            Comment


                              #29
                              Spilles semifinalen ikke over 2 kampe? Eller er det blevet droppet? Hvis over 2 kampe så er det vil ligegyldigt om vi starter der eller hjemme.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                                Spilles semifinalen ikke over 2 kampe? Eller er det blevet droppet? Hvis over 2 kampe så er det vil ligegyldigt om vi starter der eller hjemme.
                                Den spilles over en kamp
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X