Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 43
    PAsser det ikke lidt for godt DBU få en finale mellem bundby og FCM. når det nu ikke kunne blive FCK BUNDBY for dem

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Kunne ikke være værre. Jeg er pessimist. Havde det så bare været hjemmebane. Men chancen for at gå videre er der selvfølgelig.

Jeg var der da vi vandt pokalen sidst. Vil MEGET gerne prøve det igen, for går vi videre, tror jeg sgu på det.

Hvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
    Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
    Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .
    Skulle fandme gerne mønstre flere. Jeg tænker ala Vejle, det håber jeg for holdet. Og så skal vi bare lige skabe et lille mirakel på banen.

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Skulle fandme gerne mønstre flere. Jeg tænker ala Vejle, det håber jeg for holdet. Og så skal vi bare lige skabe et lille mirakel på banen.
    Det håber jeg satme også , ser gerne 1500 striber den aften . Men ville ikke sætte forhåbningerne for højt.
    Jesper Hansen :

Ja, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ja, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)
    Det lugter af de lige skal have styr på om Bøf kommer i finalen. Nu har de haft en skidt sæson, så det er næsten synd, hvis ikke de får de bedste forudsætninger for en pokaltitel.

Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.
    Sker det ikke offentligt med lodtrækning i Danmark? Her i Tyskland sker det mest live på TV og det ville være svært at snyde.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Sker det ikke offentligt med lodtrækning i Danmark? Her i Tyskland sker det mest live på TV og det ville være svært at snyde.
    De viste det også live i tv. Det var Rasmus Würtz fra AaB, der foretog lodtrækningen. Han sagde, at han helst ville møde Brøndby, og det kom han så til :) (dog på udebane, han havde naturligt nok foretrukket hjemmebane)

Regler for indlæg