Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: FCM - OB 3.-4./4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pokal: FCM - OB 3.-4./4

    Det blev desværre et smut til Herning i semifinalen, mens AaB skal til betonen.
    Last edited by Leander; 19-03-2019, 07:39.

    #2
    Alle mand til herning!!!
    siden 1887

    Comment


      #3
      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...74682402209792

      OB på twitter: "Vi har vundet pokaltuneringen 5 gange.... Omvendt har FCM vundet den 0 gange"
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Det blev desværre et smut til Herning i semifinalen, mens AaB skal til betonen.
        Dårlig lodtrækning........for FCM

        Comment


          #5
          Kunne vi da ikke have fået en hjemmekamp Lorte lodtrækning

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Dårlig lodtrækning........for FCM
            Lige præcis. Det er den helt rigtige indstilling for fansene og holdet!
            Glæder mig allerede på turen til Parken hvor vi må afhente vores pokal!!!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Kunne ikke være værre. Jeg er pessimist. Havde det så bare været hjemmebane. Men chancen for at gå videre er der selvfølgelig.

              Jeg var der da vi vandt pokalen sidst. Vil MEGET gerne prøve det igen, for går vi videre, tror jeg sgu på det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Tja, det er en semifinale. Den må man som udgangspunkt forvente er en svær kamp. At det så blev det stærkeste af holdene, og på udebane, det er selvfølgelig surt... men bolden er rund.

                "I disse farver har vi vundet større steder"
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Man forledes til mistænke der var snyd med i den lodtrækning

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                    Man forledes til mistænke der var snyd med i den lodtrækning
                    Hvorfor

                    Comment


                      #11
                      PAsser det ikke lidt for godt DBU få en finale mellem bundby og FCM. når det nu ikke kunne blive FCK BUNDBY for dem

                      Comment


                        #12
                        Nej

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Kunne ikke være værre. Jeg er pessimist. Havde det så bare været hjemmebane. Men chancen for at gå videre er der selvfølgelig.

                          Jeg var der da vi vandt pokalen sidst. Vil MEGET gerne prøve det igen, for går vi videre, tror jeg sgu på det.

                          Hvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
                          Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
                            Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .
                            Skulle fandme gerne mønstre flere. Jeg tænker ala Vejle, det håber jeg for holdet. Og så skal vi bare lige skabe et lille mirakel på banen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Skulle fandme gerne mønstre flere. Jeg tænker ala Vejle, det håber jeg for holdet. Og så skal vi bare lige skabe et lille mirakel på banen.
                              Det håber jeg satme også , ser gerne 1500 striber den aften . Men ville ikke sætte forhåbningerne for højt.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X