Annoncering

Collapse
No announcement yet.

www.blokb.dk - Et nyt fanscene website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    www.blokb.dk - Et nyt fanscene website

    Kære medfans,

    Vi er glade for at kunne lancere et nyt website med fokus på fanscenen - www.blokb.dk. Her vil man kunne følge med i, hvad der bevæger sig både på og bag tribunen.

    Udover nyheder og andet info, vil det også være muligt at kunne skrive blogindlæg om OB, fanscenen og fodbold generelt.

    Vi håber at I vil følge med.

    #2
    Hvem står bag hjemmesiden, de uofficielle eller OB eller hva??
    siden 1887

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af BlokB Se indlæg
      Kære medfans,

      Vi er glade for at kunne lancere et nyt website med fokus på fanscenen - www.blokb.dk. Her vil man kunne følge med i, hvad der bevæger sig både på og bag tribunen.

      Udover nyheder og andet info, vil det også være muligt at kunne skrive blogindlæg om OB, fanscenen og fodbold generelt.

      Vi håber at I vil følge med.
      Jo mere om OB jo bedre

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Hvem står bag hjemmesiden, de uofficielle eller OB eller hva??
        http://blokb.dk/blog-ideen-bag-blokb-dk/

        Comment


          #5
          To hurtige input:

          1. Lav en “Om” side, hvor i beskriver hvem i er. Som i navns nævnelse og baggrund.

          2. Lav en “Den her tifo arbejder vi pt. på - og vi er nået så og så langt med indsamlingen”.

          Jeg vil glædeligt spytte i kassen ift. at få bragt RMT tilbage til tidligere tiders niveau hvad angår veltilrettelagte Tifo’s, men jeg vil gerne vide hvem der adminstrere mine penge og hvad de eksakt er tiltænkt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
            To hurtige input:

            1. Lav en “Om” side, hvor i beskriver hvem i er. Som i navns nævnelse og baggrund.

            2. Lav en “Den her tifo arbejder vi pt. på - og vi er nået så og så langt med indsamlingen”.

            Jeg vil glædeligt spytte i kassen ift. at få bragt RMT tilbage til tidligere tiders niveau hvad angår veltilrettelagte Tifo’s, men jeg vil gerne vide hvem der adminstrere mine penge og hvad de eksakt er tiltænkt.
            Tak for input - de er også noteret.

            1. Vi kunne nemt lave en "Om" side, hvor der beskrives hvem der står bag. Det er også noget der sagtens kunne ske på sigt, men da sidens primære mål er at informere om fanscenen ser vi ikke noget brændende grundlag for den information. Det er mere nice-to-have.

            2. Så vidt vi ved (nu er TIFO Odense ikke lig Blok B) så er det også planen at være transparent med pengene. At skrive hvilken TIFO der arbejdes på nu kan man af gode grunde ikke, da det ville fjerne "element of surprise". Før man spytter sine sparepenge i en pulje skal man vide hvad det går til - fuldt forståeligt. Det kan være den første grund og et eksempel på dette kan ses bag tribunen på søndag.

            Comment

            Working...
            X