Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    DET kan vi blive enige om, det er virkelig sådan ... aaaarrrgh :D!
    Nå da da...av for den.. Ville nu også bare bringe den gode nyhed og gøre folk glade. Men der gik jeg jo helt galt i byen.
    Men har altså hørt at resultatet bliver 1-3.
    😘

    Comment


      #62
      Drachmann tilbage i stedet for JJT

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
        Nå da da...av for den.. Ville nu også bare bringe den gode nyhed og gøre folk glade. Men der gik jeg jo helt galt i byen.
        Men har altså hørt at resultatet bliver 1-3.
        Det vil du bide dig selv i næsen på?
        siden 1887

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Drachmann tilbage i stedet for JJT
          Ja desværre syltes egne talenter igen til fordel for de tre lejesvende på midten
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            At du hellere ser JJT på midten, og generelt ønsker mere spilletid til egne talenter er helt fair, og det er også helt fair at debattere niveauet hos spillerne, men lejesvende ligefrem? Så længe de 3 "lejesvende" på midten kæmper som de gør for striberne synes jeg de fortjener noget mere respekt end du der udviser.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              At du hellere ser JJT på midten, og generelt ønsker mere spilletid til egne talenter er helt fair, og det er også helt fair at debattere niveauet hos spillerne, men lejesvende ligefrem? Så længe de 3 "lejesvende" på midten kæmper som de gør for striberne synes jeg de fortjener noget mere respekt end du der udviser.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                At du hellere ser JJT på midten, og generelt ønsker mere spilletid til egne talenter er helt fair, og det er også helt fair at debattere niveauet hos spillerne, men lejesvende ligefrem? Så længe de 3 "lejesvende" på midten kæmper som de gør for striberne synes jeg de fortjener noget mere respekt end du der udviser.
                Hvem har bildt dig ind at lejesvende er et negativt prædikat?
                Jeg er af den overbevisning at en lejesvend er en medarbejder hyret ind udefra for at udføre et givent stykke arbejde, som man mener egne folk ikke kan udføre.

                Nå tilbage til kampen, tror vi vinder 2-1 på mål af AK og JBL
                Last edited by Magge; 11-03-2019, 18:53.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvem har bildt dig ind at lejesvende er et negativt prædikat?
                  Jeg tror at langt de fleste fodbold fans vil forbinde ordet lejesvende med noget negativt. Nok fordi lejesvende, som ordet jo egentligt dækker over, er spillere der kommer til en klub på lån. Der er altså ofte tale om spillere som ikke har de store følelser for klubben, og for hvem personlig succes er vigtigere end holdets succes. Bevares, ordet kan nok tolkes forskelligt, og det kan da godt være at du ikke mente det negativt, iså fald beklager jeg mit udbrud Men må jeg så spørge dig hvorfor du vælger at kalde Kløve, Casper og Janus for lejesvende? Er en hver spiller som ikke er et egen udviklet talent en lejesvend for dig?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Jeg tror at langt de fleste fodbold fans vil forbinde ordet lejesvende med noget negativt. Nok fordi lejesvende, som ordet jo egentligt dækker over, er spillere der kommer til en klub på lån. Der er altså ofte tale om spillere som ikke har de store følelser for klubben, og for hvem personlig succes er vigtigere end holdets succes. Bevares, ordet kan nok tolkes forskelligt, og det kan da godt være at du ikke mente det negativt, iså fald beklager jeg mit udbrud Men må jeg så spørge dig hvorfor du vælger at kalde Kløve, Casper og Janus for lejesvende? Er en hver spiller som ikke er et egen udviklet talent en lejesvend for dig?

                    Skal da beklage hvis det lyder negativt. Svarer lige uddybende senere.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi taber 10000001,35479% sikkert imorgen. Jeg er ikke i tvivl. Vi chocker altid
                      Vi skal ud i en drabelig eftermiddag næste søndag hvor 4 pladser skal fordeles
                      ;-)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Du skal være velkommen til at hovere på den store klinge imorgen
                        Men jeg har en sindssyg skidt følelse med i morgen. Syntes bare som ForzaLazio også nævner at vi har set scenariet før.. Og vi klarer den ikke..


                        ARGHHHHHHHHH. MINE NERVER KLARER DET IKKE!!
                        Host host ;-)

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          ;-)
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Host host ;-)
                          Det var jo bare noget jeg sagde for sjov


                          Nej jeg bøjer mig i støvet for spillerne,trænerne og ikke mindst alle dem der tog til Aarhus for at støtte drengene. Det var satme en præstation af de helt store og jeg er meget glad for at i alle troede på det når bla jeg ikke troede på det. Jeg må ud og gøre mit på Søndag

                          Og velkommen tilbage Chuck, til de aktive....

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og velkommen tilbage Chuck, til de aktive....
                            Jo tak, ville dog ønske at det skyldtes andre omstændigheder ^^

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Jo tak, ville dog ønske at det skyldtes andre omstændigheder ^^
                              Er du blevet arbejdsløs?

                              Comment


                                #75
                                Nope, men det kan bi tage en dag ved lejlighed ;-/

                                Comment

                                Working...
                                X