Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    En anelse bedre offensiv end vores? Hvad er det baseret på?

    De har:
    • Scoret færre mål end os.
    • Kommet til 20% færre afslutninger end os
    • Haft 15% færre skud indenfor rammen end os.
    • En topscorer der har scoret færre mål end både Bashkim og Helenius


    Angrebet består af:
    André Riel, Patrick Mortensen, Mustapha Bundu, Magnus Kaastrup og Ryan McNee mod vores AK, Helenius, Bashkim og Festersen. Jeg vælger 10/10 gange OB's angreb frem for AGF's.

    Needless to say, så er jeg ikke enig i, at AGF's offensiv er en anelse bedre end vores.
    Navne umiddelbart. Har også baseret det på her og nu billedet som fodbold jo er. Du gør det på sæsonen hvor jeg syntes et vinter transfervindue og en Toutouh der for alvor er ved at komme igang ændrer på tingene.
    Syntes bare at Sana,Toutouh,Ankersen,Mortensen,Bundu og Lunding er en anelse bedre end Kadrii,AK,Kløve,Casper,Julius og Helenius samlet set som ligsom var dem jeg baserede det på.
    Men hvis du er 10/10 på OB og en masse fine statestikker på sæsonen er det jo også et argument.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Navne umiddelbart. Har også baseret det på her og nu billedet som fodbold jo er. Du gør det på sæsonen hvor jeg syntes et vinter transfervindue og en Toutouh der for alvor er ved at komme igang ændrer på tingene.
      Syntes bare at Sana,Toutouh,Ankersen,Mortensen,Bundu og Lunding er en anelse bedre end Kadrii,AK,Kløve,Casper,Julius og Helenius samlet set som ligsom var dem jeg baserede det på.
      Men hvis du er 10/10 på OB og en masse fine statestikker på sæsonen er det jo også et argument.
      Nu er jeg ikke AGF-fan, men Toutouh og Ankersen får ikke ligefrem rosende ord med på vejen for deres seneste præstationer af de århusianske fans. Toutouh bliver jo faktisk høvlet ned. Men okay, fodbold er jo selvfølgelig subjektivt. Jeg skal ikke bestemme, om du synes han er på vej frem.

      Sana (på sine gode dage) ville da pynte, det er jeg enig i. Resten synes jeg ikke er bedre end vores.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Nu er jeg ikke AGF-fan, men Toutouh og Ankersen får ikke ligefrem rosende ord med på vejen for deres seneste præstationer af de århusianske fans. Toutouh bliver jo faktisk høvlet ned. Men okay, fodbold er jo selvfølgelig subjektivt. Jeg skal ikke bestemme, om du synes han er på vej frem.

        Sana (på sine gode dage) ville da pynte, det er jeg enig i. Resten synes jeg ikke er bedre end vores.
        Jeg har set det meste af GFs i foråret på tv/stream og jeg syntes virkelig han er på vej frem. Men det er vel lidt Kløve om igen herinde....

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Nu er jeg ikke AGF-fan, men Toutouh og Ankersen får ikke ligefrem rosende ord med på vejen for deres seneste præstationer af de århusianske fans. Toutouh bliver jo faktisk høvlet ned. Men okay, fodbold er jo selvfølgelig subjektivt. Jeg skal ikke bestemme, om du synes han er på vej frem.

          Sana (på sine gode dage) ville da pynte, det er jeg enig i. Resten synes jeg ikke er bedre end vores.
          Ved ikke hvad de har af forventninger, men af en spiller, som ikke har spillet kontinuerligt fodbold på højt niveau i længere tid, så synes jeg han spiller godt.

          Han var blandt de bedste senest imod Vendsyssel, men man kan selvfølgelig godt se at han dør lidt som kampen skrider frem. Jeg ville dog være rimelig begejstret, hvis jeg var gf'er. Han har meget mere i sig endnu, så holder han snuden i sporet og slipper for skader, så bliver han en gevinst.
          Ankersen har gang i sin klart bedste sæson i Gf, så det er nok lidt en hadespiller, fordi han blev hentet til som stor profil og spillede så forfærdeligt hele sin første sæson. 6 mål indtil videre i denne sæson synes jeg nu er pænt som kant. Forstår dog godt han fik høvl efter sin kamp i Vendsyssel, for han havde ikke tænkt sig at gøre det specielt nemt for sin unge back bag ham. Selv Jønsson var mere dedikeret i sine returløb, end Ankersen var deroppe.

          Comment


            #20
            AGF er uden Guira og Højer. Derudover tyder alt på at Backman ikke bliver klar efter sin hjernerystelse. Så er det store spørgsmål om Tingager kan blive sin knæskade tilpas kvit til at være på banen og selvfølgelig om Sana er så klar at han kan starte inde.

            Uanset hvad tyder alt på at spil i længderetningen og pres på AGFs forsvar er vejen frem. Guira og Højer er de to spillere på AGFs hold, der laver kort de fleste frispark og stopper hurtigt spil for modstanderen. For Backman gælder følgende:

            “I de 12 kampe, han ikke har været med, har AGF lukket 22 mål ind. Altså næsten to per kamp. Med Niklas Backman på banen har de lukket seks mål ind. Et halvt per kamp.”

            Comment


              #21
              Vi skal “bare” vinde længere er den ikke. Vind for Top6, for bronze, for klubben, for byen, for fansene, for TV-pengene.

              Vind for Helvede, for det GØR vi altså i Aarhus!

              Og vi kommer til Aarhus, ja vi gør ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Vi skal “bare” vinde længere er den ikke. Vind for Top6, for bronze, for klubben, for byen, for fansene, for TV-pengene.

                Vind for Helvede, for det GØR vi altså i Aarhus!

                Og vi kommer til Aarhus, ja vi gør ;-)
                👍

                Comment


                  #23
                  Glæder mig ret godt - skal afsted i bilen lige efter arbejde, med en kammerat eller to, og have en lille sixpack inden jeg går i seng, og hverken turen eller kampen bliver et antiklimaks, eod!

                  Er der ikke andre der skal afsted??

                  Comment


                    #24
                    Jo, for søren. Mon ikke der er en del, der tager derop? Vi kommer selv fem i bil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                      Jo, for søren. Mon ikke der er en del, der tager derop? Vi kommer selv fem i bil.
                      Jeg gad godt. Det er desværre bare ikke foreneligt med to børn - hvor den ældste er 2. Jeg må nøjes med radio og jeres opdateringer. 💪🏼

                      Comment


                        #26
                        Vi er to på 18, der mangler lift derop hvis nogle har plads? I skal nok få en form for betaling.
                        siden 1887

                        Comment


                          #27
                          Ét point i morgen og TOP6 er sikret, med en sejr går vi som nummer tre i mesterskabspillet! Kom så drenge!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Truppen:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...mpen-i-aarhus/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Marco Lund stadig ikke klar. Ville godt nok være mere tryg ved ham end med Oliver..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Vi er to på 18, der mangler lift derop hvis nogle har plads? I skal nok få en form for betaling.
                                Hvis I kan krabbe jer ud på Middelfartvej, kan jeg ikke afvise det ��

                                Comment

                                Working...
                                X