Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reaktioner:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reakti...over-broendby/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ha ha-OG SÅDAN SKAL TRÅDVISNING FUNGERE. Det er helt utroligt at der ikke er kræfter der kan tage ansvar og få ændret eller udskiftet det lal vi har haft alt for længe
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
        Welbeck/Thrane kategorien? Næppe. Så var han blevet kasseret af JM.
        Han kommer til at koste mål, bare rolig. Han er og bliver en førstedivisionsspiller.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Bashkim kunne også sagtens være et glimrende bud på en fremtidig anfører. Han er godt nok blevet voksen siden sidst han var her, og hans hovede er sgu bare skruet helt rigtigt sammen. Virkelig glad for vi fik fornøjelsen af ham i Odense en gang mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Ha ha-OG SÅDAN SKAL TRÅDVISNING FUNGERE. Det er helt utroligt at der ikke er kræfter der kan tage ansvar og få ændret eller udskiftet det lal vi har haft alt for længe
            Du kan jo altså ændre det i dine indstillinger.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Welbeck/Thrane kategorien? Næppe. Så var han blevet kasseret af JM.
              Du har ret til din mening. Men føler mig pænt overbevist om at jeg er tættest på den faktuelle sandhed.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Ha ha-OG SÅDAN SKAL TRÅDVISNING FUNGERE. Det er helt utroligt at der ikke er kræfter der kan tage ansvar og få ændret eller udskiftet det lal vi har haft alt for længe
                Ha ha ... Det er helt utroligt du ikke bare ændre det :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Du har ret til din mening. Men føler mig pænt overbevist om at jeg er tættest på den faktuelle sandhed.
                  Meget enig. Sad og frygtede hver gang OL skulle spille bolden fremad. Energien kan man ikke tage fra ham, men evnerne rækker desværre ikke.
                  Så blandt de svageste kort i går.
                  Men sikke en flot kamp i går, med rigtig god stemning fra start til slut.

                  Comment


                    M.h.t. Oliver Lund, så er jeg enig i, at hans opspil er et problem. Det handler om hans styrker opvejer hans svagheder. Så må en anden spille bolden op, så han ikke skal gøre noget han ikke er god til. Hans hjerte og fight gør, at skal gave en rolle på dette OB-hold. Prøv en gang at se hvad han gør godt. Både i onsdags og i går mærkede modstanderne konstant hans kugler i ryggen, så han næsten var inde i dem når de skulle modtage bolden. Især da OB spillede 4-4-2, og han vidste hvad han skulle. Fodbold er også hvad der sker når bolden ikke er i nærheden, eller når modstanderen har bolden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      M.h.t. Oliver Lund, så er jeg enig i, at hans opspil er et problem. Det handler om hans styrker opvejer hans svagheder. Så må en anden spille bolden op, så han ikke skal gøre noget han ikke er god til. Hans hjerte og fight gør, at skal gave en rolle på dette OB-hold. Prøv en gang at se hvad han gør godt. Både i onsdags og i går mærkede modstanderne konstant hans kugler i ryggen, så han næsten var inde i dem når de skulle modtage bolden. Især da OB spillede 4-4-2, og han vidste hvad han skulle. Fodbold er også hvad der sker når bolden ikke er i nærheden, eller når modstanderen har bolden.
                      For at gøre det mindre personligt mod OL vil jeg bare understrege at hvis vi skal flytte os som hold og styrke defensiven i tiden efter Grytebust og måske Tverskov er der simpelthen ikke plads til ham i nærheden af Start 11. Jeg har intet imod OL. Han er total likeable og står for mange af de dyder vi elsker i Odense.
                      Vi skal simpelthen bare sætte barren højere end ved hans niveau

                      Comment


                        Ret skal være ret, Lund gjorde det fornuftigt igår, og kan godt på sine bedste dage finde et habilt niveau frem, men over en sæson ville fejlene bliver for mange og for store.

                        ps. man kan sige meget lort om BIF, men indimellem bliver man lidt misundelig: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ys-bestyrelse/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          For at gøre det mindre personligt mod OL vil jeg bare understrege at hvis vi skal flytte os som hold og styrke defensiven i tiden efter Grytebust og måske Tverskov er der simpelthen ikke plads til ham i nærheden af Start 11. Jeg har intet imod OL. Han er total likeable og står for mange af de dyder vi elsker i Odense.
                          Vi skal simpelthen bare sætte barren højere end ved hans niveau
                          Der kan jeg ikke være mere enig. Igår var det kun Grytebust, der redder ham fra at blive savet ned herinde, da bøf kunne være kommet foran efter 2 min på hans fejl. De vil blive ved at komme, så derfor er han kun det han også er blevet købt som. En nødløsning indtil Ludwig er klar igen. Jeg nægter at tro han får forlænget kontrakten.
                          Når det er sagt spiller han bortset fra fejlen i starten en fin kamp. Han står tæt i sine markeringer og vinder et acceptabelt antal af sine dueller. Spillet fremad banen er ikke fantastisk, men det gik okay, så hvis det ikke bliver værre, så lever vi nok med at han får en kamp eller 2 mere.

                          Comment


                            Nogen der har fundet artikler om OBs sejr? Kan kun finde dem om BIFs nederlag.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nogen der har fundet artikler om OBs sejr? Kan kun finde dem om BIFs nederlag.
                              Ja, det er da pudsigt. Gad vide om det er derfor, at folk, inklusiv jeg selv, hader dem så meget?

                              Fuck it; OB vandt og kun sløs forhindrede en sæk de sidste 20 minutter.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                JM roser Bashkim:
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ller-og-person
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X