Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kløve var da et niveau over JJT. Men god holdpræstation

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      JJT sætter ind i mellem spillet godt, fordi han er rolig og tænksom. Men han taber samtidig en del bolde i vanvittigt farlige positioner af samme årsag og fylder ind i mellem for lidt i presspillet. Det var ved at koste igen mod BIF i 3-4 situationer, og når han så spiller i stedet for Drachmann bliver det endnu mere tydeligt at der mangler oprydning.
      Det er de børnefrjl man må tage med i uddannelsen af spillere, lavede han ingen fejl aå spillede han heller ikke i OB
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Tverskov, JBL og JJT på rundens hold i tipsbladet.
        Er allligvel lidt overrasket over sidstnævnte. Han gør bestemt noget godt for vores spil, men der var også lidt for mange fejl til min smag mod BIF.
        tjoe men så snart en spiller kan bare en smule med en bold i Suppen så stikker det af .. på kommentatorerne lød det jo som om han var den nye Falk ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det er de børnefrjl man må tage med i uddannelsen af spillere, lavede han ingen fejl aå spillede han heller ikke i OB
          Lige præcis :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Tverskov, JBL og JJT på rundens hold i tipsbladet.
            Er allligvel lidt overrasket over sidstnævnte. Han gør bestemt noget godt for vores spil, men der var også lidt for mange fejl til min smag mod BIF.
            Der er enkelte gange at han er lidt for længe om at slippe bolden, men generelt har han været sin opgave voksen i de kampe Drachmann har været ude. Imod efb var han knapt så god, men imod vejle og Bøf synes jeg han har været overraskende god. Imens han var god i overtal imod horsens, indtil vi valgte at forsvare den hjem.
            Han giver os noget andet end Drachmann i sit fremadsynede spil, men derudover fylder han også godt defensivt, og det kunne man godt frygte ville koste imod det pres bøf f.eks. kommer med. Det gav os bare mere fremad banen end det kostede bagud og derfor er jeg også begejstret. Det skal dog siges det altid er nemmere at komme på ugens hold, når man slår Brøndby end et jysk midterhold.
            Jeg ville stadig gerne se ham på en 8'er, selvom han helt er typen til det. Han virker skarpere end længe og han er bare en lækker spiller at følge, når det kører for ham.

            Comment


              Ryan Johnson Laursen synes, det er sjovt at være OB'er for tiden, og kampen mod Brøndby var den fedeste i hans tid i OB-trøjen.

              http://obstruktion.dk/johnson-laurse...-i-min-ob-tid/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Ryan Johnson Laursen synes, det er sjovt at være OB'er for tiden, og kampen mod Brøndby var den fedeste i hans tid i OB-trøjen.

                http://obstruktion.dk/johnson-laurse...-i-min-ob-tid/
                Der var sandt og sige også langt mellem snapsene i de 3 år under Kent Nielsen.

                Comment


                  Link til kampanalyse fra 3point.dk. Der er overraskende meget fokus på OB's måde at gå til kampen på. Fin læsning:

                  https://3point.dk/et-skridt-frem-og-...simple-midler/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg
                    Link til kampanalyse fra 3point.dk. Der er overraskende meget fokus på OB's måde at gå til kampen på. Fin læsning:

                    https://3point.dk/et-skridt-frem-og-...simple-midler/
                    Det er jo egentlig en fin analyse, som meget godt beskriver, hvor simpelt det er at få bøf til at se dårlige ud. Selvom Retov måske forsøger at gøre spillet mere disciplineret, så var det meget det samme, der gjorde sig gældende i deres kamp imod Efb. Kvaliteten i deres alt de laver halter, og så er de for nemme at dæmme op, samtidig med at de er for lette at spille udenom.
                    Det er vildt Retov bare selvsikkert melder en top 6. De har to vanskelige kampe, hvor de skal ramme et højere niveau, hvis de skal vide sig sikre på noget som helst. Jeg er spændt på, hvad de hiver frem hjemme imod Aab. Det er virkelig et pres uden lige, som de kommer til at spille under.

                    Comment

                    Working...
                    X