Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nogen der har fundet artikler om OBs sejr? Kan kun finde dem om BIFs nederlag.

    https://www.bt.dk/superligaen/ob-tra...e-inkompetente

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Der kan jeg ikke være mere enig. Igår var det kun Grytebust, der redder ham fra at blive savet ned herinde, da bøf kunne være kommet foran efter 2 min på hans fejl. De vil blive ved at komme, så derfor er han kun det han også er blevet købt som. En nødløsning indtil Ludwig er klar igen. Jeg nægter at tro han får forlænget kontrakten.
      Når det er sagt spiller han bortset fra fejlen i starten en fin kamp. Han står tæt i sine markeringer og vinder et acceptabelt antal af sine dueller. Spillet fremad banen er ikke fantastisk, men det gik okay, så hvis det ikke bliver værre, så lever vi nok med at han får en kamp eller 2 mere.
      Det er dét jeg mener. Hvis en træner kunne få minimeret en spillers svagheder, og fremmet hans styrker, så kan man få meget ud af lidt. Oliver Lund har svagheder, JJT har svagheder, Grytebust har faktisk også kæmpe mangler i sit spil med fødderne. Det ligner at Jacob Michelsen er træneren for OB, og for at få ser optimale ud af spillerne. Så jeg tror faktisk ikke at denne trup har toppet endnu. Jeg kan godt se Oliver Lund i OB i et par endnu - hvis han får rettet fejlene. Og det samme med JJT. Men selvfølgelig er snoren ikke uendelig lang

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Det er dét jeg mener. Hvis en træner kunne få minimeret en spillers svagheder, og fremmet hans styrker, så kan man få meget ud af lidt. Oliver Lund har svagheder, JJT har svagheder, Grytebust har faktisk også kæmpe mangler i sit spil med fødderne. Det ligner at Jacob Michelsen er træneren for OB, og for at få ser optimale ud af spillerne. Så jeg tror faktisk ikke at denne trup har toppet endnu. Jeg kan godt se Oliver Lund i OB i et par endnu - hvis han får rettet fejlene. Og det samme med JJT. Men selvfølgelig er snoren ikke uendelig lang
        Helt enig tror JM kan få endnu mere ud af spillerne, syntes det han har opnået indtil videre er fantastisk, nuvel vil der være bump på vejen, men indtrykket er fremgang for de fleste spillere.

        Comment


          "Det er så tæt, og havde vi tabt i dag, og havde AGF samtidig vundet, så havde vi lige pludselig ligget nummer 100."
          Antal af klubberne i superligaen blev åbenbart udvidet uden at vi bemærkede det... ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Det er dét jeg mener. Hvis en træner kunne få minimeret en spillers svagheder, og fremmet hans styrker, så kan man få meget ud af lidt. Oliver Lund har svagheder, JJT har svagheder, Grytebust har faktisk også kæmpe mangler i sit spil med fødderne. Det ligner at Jacob Michelsen er træneren for OB, og for at få ser optimale ud af spillerne. Så jeg tror faktisk ikke at denne trup har toppet endnu. Jeg kan godt se Oliver Lund i OB i et par endnu - hvis han får rettet fejlene. Og det samme med JJT. Men selvfølgelig er snoren ikke uendelig lang
            Jeg synes efterhånden, det må stå over enhver tvivl, at JM er en dygtigere og mere moderne træner end Kent Nielsen. Kent var meget optaget af sin manual for hvordan der skal spilles, hvor JM tænker pragmatisk, men samtidigt også tænker udtryk og energi, samt åben for tilpasninger undervejs. Synes også, det er ret åbenlyst, at flere spillere blomstrer under JM end under KN, så der må også være forskel på individuel mandskabsbehandling og udvikling

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              "Det er så tæt, og havde vi tabt i dag, og havde AGF samtidig vundet, så havde vi lige pludselig ligget nummer 100."
              Antal af klubberne i superligaen blev åbenbart udvidet uden at vi bemærkede det... ;-)
              jamen nogen taler jo for, at det er godt, fordi alle landsdele kommer med. Med 100 hold ville Bornholm sikkert også være i superligaen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                jamen nogen taler jo for, at det er godt, fordi alle landsdele kommer med. Med 100 hold ville Bornholm sikkert også være i superligaen.
                Superliga, 1. division, 2. division og Danmarksserien tilsammen er 90 hold. Af dem er der 3. andethold i Danmarksserien og så er vi nede på 87 klubber. Så mangler der 13 klubber som skal findes i Fynsserien, Jyllandsserien og Sjællandsserien.
                I Sjællandsseriens pulje 1 ligger NB Bornholm pt. nummer 4. Så selv med 100 hold i Superligaen, slap vi stadig for en away til halvsvenskerne...

                Comment


                  Troels Kløve mener selv, han leverede en af hans bedste kampe i OB-trøjen mod Brøndby, og så vil han endnu ikke love, at vi slutter i top seks.

                  http://obstruktion.dk/kloeve-en-af-m...-kampe-for-ob/

                  Comment


                    Fantastisk dag på stadion i går, har ikke oplevet noget lignende (mine få og endda nylige besøg taget i betragtning). Alle var gode, og lagde især mærke til Kløve, som tit kaldes "sløve-kløve" herinde. Han var forrygende i går, måske endda den bedste på banen. Tverskov også god som altid; lige før, at man tager hans høje, stabile niveau for givet! Barrett med godt spil og godt mål. Top 6 er næsten hjemme!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                      Fantastisk dag på stadion i går, har ikke oplevet noget lignende (mine få og endda nylige besøg taget i betragtning). Alle var gode, og lagde især mærke til Kløve, som tit kaldes "sløve-kløve" herinde. Han var forrygende i går, måske endda den bedste på banen. Tverskov også god som altid; lige før, at man tager hans høje, stabile niveau for givet! Barrett med godt spil og godt mål. Top 6 er næsten hjemme!
                      Helt enig. Jeg synes også kløve var vores bedste mand igår. Han var fantastisk i presspillet og var konstant en uro for gammelby, som blev tvunget på nogle tunge tilbageløb, fordi kløve var stukket i frimærket. Ingen tvivl om at bøf's spillestil også passer bedre til ham end at møde hold, der står dybt, men han var stærk igår. Både ham og casper var fede at se i deres pres højt på brøndbys backer. Det er den energi vi har sukket efter i årevis

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                        Fantastisk dag på stadion i går, har ikke oplevet noget lignende (mine få og endda nylige besøg taget i betragtning). Alle var gode, og lagde især mærke til Kløve, som tit kaldes "sløve-kløve" herinde. Han var forrygende i går, måske endda den bedste på banen. Tverskov også god som altid; lige før, at man tager hans høje, stabile niveau for givet! Barrett med godt spil og godt mål. Top 6 er næsten hjemme!
                        Kløve spillede imo sin bedste kamp for OB , langt over det niveau han har vist i de seneste kampe.
                        Jeg syntes JJT spillede en stor kamp og ser gerne han skal være fast i start 11’erern .

                        Fedt med gang i den på stadion , som ikke er set siden 2011
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Troels Kløve mener selv, han leverede en af hans bedste kampe i OB-trøjen mod Brøndby, og så vil han endnu ikke love, at vi slutter i top seks.

                          http://obstruktion.dk/kloeve-en-af-m...-kampe-for-ob/
                          Syntes han leverede sin bedste kamp i stribet . Mere af det tak.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kløve spillede imo sin bedste kamp for OB , langt over det niveau han har vist i de seneste kampe.
                            Jeg syntes JJT spillede en stor kamp og ser gerne han skal være fast i start 11’erern .

                            Fedt med gang i den på stadion , som ikke er set siden 2011
                            JJT sætter ind i mellem spillet godt, fordi han er rolig og tænksom. Men han taber samtidig en del bolde i vanvittigt farlige positioner af samme årsag og fylder ind i mellem for lidt i presspillet. Det var ved at koste igen mod BIF i 3-4 situationer, og når han så spiller i stedet for Drachmann bliver det endnu mere tydeligt at der mangler oprydning.

                            Comment


                              Tverskov, JBL og JJT på rundens hold i tipsbladet.
                              Er allligvel lidt overrasket over sidstnævnte. Han gør bestemt noget godt for vores spil, men der var også lidt for mange fejl til min smag mod BIF.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Tverskov, JBL og JJT på rundens hold i tipsbladet.
                                Er allligvel lidt overrasket over sidstnævnte. Han gør bestemt noget godt for vores spil, men der var også lidt for mange fejl til min smag mod BIF.
                                Det der XL program igår efter FCM-FCM havde ham også på rundens hold

                                Comment

                                Working...
                                X