Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Får Tverskov karantæne for næste gang pga det guke kort i dag?
    Har lige tjekket. Hvis den takseres til 6p er han i karantæne. Men tænker og håber den kun er til 4p

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
      Helt bestemt. Og fedt at det er dét, der bliver fremhævet.
      Også kun fordi det er Davidsen. Hvilken som helst anden ville aldrig have kommenteret det

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...p-mod-broendby

        Læg mærke til Davidsens kommentar under ‘Kampens Værste’. Så kan man mene hvad man vil om journalistikken, men det er en kongekommentar 
        Håber virkelig ikke jeg er i familie med den slags mennesker. Tumper af rang!

        Comment


          Kongemål, fremragende sat op, vild assist sygt smasket ind. Kæmpe fight af alle mand og med lidt skarphed havde vi lavet 2 mere. Back to back spillet er i særklasse når de to rammer hinanden! Brøndby kommer ikke igennem én gang i vores højre og modsat bliver der bakket godt op, selvom Lund ser lidt rustik ud i sine bevægelser.

          Jeg er vild med i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...p-mod-broendby

            Læg mærke til Davidsens kommentar under ‘Kampens Værste’. Så kan man mene hvad man vil om journalistikken, men det er en kongekommentar 😄
            Folk skal jo ud til Suzuki Swiften og nødigt holde i kø hjem jo. Og der er arbejdsdag i morgen. Hr og fru Fyn kan bare ikke lade sig rive med.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Folk skal jo ud til Suzuki Swiften og nødigt holde i kø hjem jo. Og der er arbejdsdag i morgen. Hr og fru Fyn kan bare ikke lade sig rive med.
              Var det så bare en fynsk ting. Det er desværre en generel sygdom, når det kommer til danskere og sportsbegivenheder.

              Comment


                Der er så meget mere af det ægte tonser-OB i det her hold end der har været meget længe. Der bliver kæmpet om hver bold og der er et raseri i øjnene på de fleste af spillerne. Desuden glæder det mig at se to af mine prügelknaber (CN og JJT) har forbedret sig så meget. Jeg er sgu næsten helt optimistisk, hvilket ikke er sket i 8-9 år.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Var det så bare en fynsk ting. Det er desværre en generel sygdom, når det kommer til danskere og sportsbegivenheder.
                  Du har nok ret. Det ligger i danskens DNA.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Nu have jeg ikke de store tanker om BIf før kampen, men havde nok forestillet mig en tæt 1-1 eller måske med lidt held en et måls sejr til os. Men det vi så idag var klasseforskel. BIF har ganske simpelt ikke kvalitet nok til at spille den type bold, som de gerne vil. OB er lige nu bedste kandidat til 3.pladsen, så godt går det faktisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Der er så meget mere af det ægte tonser-OB i det her hold end der har været meget længe. Der bliver kæmpet om hver bold og der er et raseri i øjnene på de fleste af spillerne. Desuden glæder det mig at se to af mine prügelknaber (CN og JJT) har forbedret sig så meget. Jeg er sgu næsten helt optimistisk, hvilket ikke er sket i 8-9 år.
                      Det er så meget mere attraktivt end de 3 år under Kent Nielsen. Hvor var der mange flotte præstationer i dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Nu have jeg ikke de store tanker om BIf før kampen, men havde nok forestillet mig en tæt 1-1 eller måske med lidt held en et måls sejr til os. Men det vi så idag var klasseforskel. BIF har ganske simpelt ikke kvalitet nok til at spille den type bold, som de gerne vil. OB er lige nu bedste kandidat til 3.pladsen, så godt går det faktisk.
                        Jeg synes egentlig ikke, at Brøndby spiller særligt skidt i dag. De starter begge halvleg bedst, de har chancer til både at komme foran og udligne vores føring, men det er selvfølgelig tydeligt, at de mangler noget af de afgørende kvalitet som de havde i truppen i sidste sæson, og det er tydeligt, at de er meget skrøbelige mentalt, som vi ser da de nærmest falder helt sammen efter 2-0.

                        Comment


                          http://obstruktion.dk/anders-k-glad-for-tilliden/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg synes egentlig ikke, at Brøndby spiller særligt skidt i dag. De starter begge halvleg bedst, de har chancer til både at komme foran og udligne vores føring, men det er selvfølgelig tydeligt, at de mangler noget af de afgørende kvalitet som de havde i truppen i sidste sæson, og det er tydeligt, at de er meget skrøbelige mentalt, som vi ser da de nærmest falder helt sammen efter 2-0.
                            Ja de kommer godt ud til begge halvlege, men lynhurtigt løber de tør for ideer, de lever på ren energi, men har ingen kvalitet. Synes OB var klart bedst, et niveau over.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg synes egentlig ikke, at Brøndby spiller særligt skidt i dag. De starter begge halvleg bedst, de har chancer til både at komme foran og udligne vores føring, men det er selvfølgelig tydeligt, at de mangler noget af de afgørende kvalitet som de havde i truppen i sidste sæson, og det er tydeligt, at de er meget skrøbelige mentalt, som vi ser da de nærmest falder helt sammen efter 2-0.
                              Og så betyder det også bare noget når de ikke har en Mukhtar i topform på banen..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Ja de kommer godt ud til begge halvlege, men lynhurtigt løber de tør for ideer, de lever på ren energi, men har ingen kvalitet. Synes OB var klart bedst, et niveau over.
                                Det er helt vildt så meget de bare ender med at losse den hovedløst langt i dag. Men i starten af anden halvleg tænkte jeg godt nok: “det her holder ikke”.

                                Comment

                                Working...
                                X