Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

FCM kan hjælpe imorgen med en sejr
    Lad os håbe på sejr til Fcm over Fcn. Det er alligevel 2 skod klubber.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ingen er mere skod end FCM i denne verden. Men hvis det kan hjælpe OB at de vinder kan jeg god acceptere det

Citer Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Jeg har sat en lille simulator op i et excelark for at finde en sandsynlighed for at OB havner i top-6.
    Lige et par præmisser.
    Jeg har lavet 100 simuleringer af de sidste 2 runder + de resterende i denne runde. Det vil sige efter Esbjerg kampen idag.
    Hver enkelt kamp er simuleret ud fra en sandsynlighedsberegning baseret på denne sæsons resultateter. Det vil sige baseret på hvor mange gange et hold har vundet, spillet uafgjort eller tabt hhv hjemme og ude.
    Eksempel:
    Hold 1 møder hold 1 (hold 1's hjemmebane)
    Hold 1 har hjemme: V-50% U-25% T-25%
    Hold 2 har ude: V-25% U-25% T-50%
    I denne simulation er der altså total 50% for hjemmesejr og 25% for uafgjort og 25% for udesejr
    Håber dette giver mening. En simulation af dette giver følgende sandsynlighed for de 14 Superligahold:
    Hold Sandsynlighed
    FC København 100,0%
    FC Midtjylland 100,0%
    Esbjerg fB 96,0%
    Brøndby IF 90,0%
    Odense Boldklub 68,0%
    AaB 38,0%
    FC Nordsjælland 33,0%
    Randers FC 30,0%
    AGF 30,0%
    AC Horsens 15,0%
    SønderjyskE 0,0%
    Hobro 0,0%
    Vendsyssel FF 0,0%
    Vejle BK 0,0%

Jeg ved at dette blot er statistik og grundlaget er jo også en anelse spinkelt. Altså at basere det på 18/19 sæsonens hidtidige kampe uden f.eks. taget de seneste kampes form i betragtning eller skader og karantæner osv. Jeg vil forsøge at opdatere denne tråd over de næste par dage, hvis ellers det har interesse.
    Hvilken fordeling bruger du ? 😉

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ingen er mere skod end FCM i denne verden. Men hvis det kan hjælpe OB at de vinder kan jeg god acceptere det
    Jeg er heller ikke vild m FCM, men kan leve med en FCM-sejr i morgen. Så skal FCN nemlig vinde over FCK for at nå os.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Alle danske klubber der står "FC" foran fortjener en hurtig udslettelse fra fodboldlandkortet.

Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Alle danske klubber der står "FC" foran fortjener en hurtig udslettelse fra fodboldlandkortet.
    Ja

Citer Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvilken fordeling bruger du ? 
    Godt spørgsmål. Aner det ikke :-)
    Har gjort som forsøgt beskrevet ovenfor, og det er er der formentlig megen usikkerhed forbundet med :-)
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

Regler for indlæg