Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt info om Drachmann: Han kom ligesom Ludvig ud til 'En gang Odense, altid Odense' .
    Han hoppede kun på det ene ben, så kan man tænke over om man skal lægge noget i det eller ej.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Semifinale er vidst ude/hjemme!?
      Hmm, jeg skal ikke lægge hovedet på blokken og sige, at det ikke er sådan, men så har de da i hvert fald lavet de om igen, for efter strukturen blev lavet om, har det da kun været én semifinale.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Lidt info om Drachmann: Han kom ligesom Ludvig ud til 'En gang Odense, altid Odense' .
        Han hoppede kun på det ene ben, så kan man tænke over om man skal lægge noget i det eller ej.
        Når han slet ikke var i truppen er det selvfølgelig bekymrende..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hmm, jeg skal ikke lægge hovedet på blokken og sige, at det ikke er sådan, men så har de da i hvert fald lavet de om igen, for efter strukturen blev lavet om, har det da kun været én semifinale.
          Der er kun en kamp i semifinalen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hmm, jeg skal ikke lægge hovedet på blokken og sige, at det ikke er sådan, men så har de da i hvert fald lavet de om igen, for efter strukturen blev lavet om, har det da kun været én semifinale.
            Muligt du har ret. Er i tvivl

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Der er kun en kamp i semifinalen
              Nå. Så skal det ene hold i mesterskabspillet og det andet hold i nedrykningsspillet for at vi kan mødes 5 gange i foråret

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Der er kun en kamp i semifinalen
                Mente jeg også nok. Gør det jo desværre til noget af et lotteri. Heldigvis for os, er det kun serieklubber der er sikret hjemmebane i semifinalen, så hvis Næstved også skulle få skovlen under AaB, kan vi stadig få dem hjemme.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nå. Så skal det ene hold i mesterskabspillet og det andet hold i nedrykningsspillet for at vi kan mødes 5 gange i foråret
                  Nu går det her jo hen og bliver verdens mest ligegyldige matematikdiskussion, man så kommer vi da max op på 4 kampe, no?

                  Kommer vi derimod begge i nedrykningsspillet, kan vi komme helt op på 6 kampe, hvis vi både ender i samme gruppe, og støder sammen igen i Europa Playoff f.eks.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Nu går det her jo hen og bliver verdens mest ligegyldige matematikdiskussion, man så kommer vi da max op på 4 kampe, no?

                    Kommer vi derimod begge i nedrykningsspillet, kan vi komme helt op på 6 kampe, hvis vi både ender i samme gruppe, og støder sammen igen i Europa Playoff f.eks.
                    korrekt

                    Søndag
                    Pokal
                    EL playoff kamp

                    Comment


                      #25
                      Så fik Vendsyssel da lige annulleret et mål, hvor 2 mand (måske 3!?) ellers står og spiller Ogude onside. Så håber jeg fandme BØF har opbrugt deres dommerheld i den her uge. Nu fik de jo også sæsonens mest absurde straffe mod Randers.

                      Last edited by Sheed; 28-02-2019, 20:36.

                      Comment


                        #26
                        OB forventer ca 10.000 incl ca 1500 fra Brøndby

                        https://www.fyens.dk/odense/Top-6-lo...rtikel/3326800

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          OB forventer ca 10.000 incl ca 1500 fra Brøndby

                          https://www.fyens.dk/odense/Top-6-lo...rtikel/3326800
                          Ja det kan sagtens lande på det lag. Kan blive en vældig kamp med tanke på de 2 holds sløje forsvar. Kunne sagtens være en 3-2 kamp til en af siderne.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Ja det kan sagtens lande på det lag. Kan blive en vældig kamp med tanke på de 2 holds sløje forsvar. Kunne sagtens være en 3-2 kamp til en af siderne.
                            Nemt. For hulen hvor var BIF dog ringe set over 90+ min. Alt hvad de skaber er på kæmpe fejl af Vendsyssel. Muhktar og Hedlund var de enste der kunne lidt i offensiven. Og den ene slipper vi for.
                            Vi er heller ikke super gode men har større chance for sejr end set i årevis

                            Comment


                              #29
                              BIF ringe i dag, men dog kyniske. Vendsyssel bliver så også snydt for både straffe og får underkendt et mål. Jeg håber, dommeren og hans følgesvende har øjne på søndag...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                                BIF ringe i dag, men dog kyniske. Vendsyssel bliver så også snydt for både straffe og får underkendt et mål. Jeg håber, dommeren og hans følgesvende har øjne på søndag...
                                Kommer vel an på hvad de ser eller ikke der :-)

                                Comment

                                Working...
                                X