Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-BIF

    BIF sparer også spillere til søndagens kamp

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...h-faar-chancen

    #2
    Håber vi stiller med AK og Bashkim på søndag. De her spillet sig på i de seneste kampe, og Helenius har så absolut det modsatte. Nu kan han ikke engang score på straffespark længere. Desuden har Helenius også haft bedre inflydelse som indskifter i den her sæson.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      BIF sparer også spillere til søndagens kamp

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...h-faar-chancen
      Kunne sagtens se Vendsyssel tage den her. Vi får se. BTW, kampen på søndag kan potentielt være den første af 5 kampe mod bøf i foråret.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Håber vi stiller med AK og Bashkim på søndag. De her spillet sig på i de seneste kampe, og Helenius har så absolut det modsatte. Nu kan han ikke engang score på straffespark længere. Desuden har Helenius også haft bedre inflydelse som indskifter i den her sæson.
        Kan heller ikke forestille mig andet. AK har overhalet Helenius pt 2. Angriber. Håber bare at Drachman bliver klar

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Kunne sagtens se Vendsyssel tage den her. Vi får se. BTW, kampen på søndag kan potentielt være den første af 5 kampe mod bøf i foråret.
          Ja det må vi næsten håbe. Bare de 2 af dem ikke bliver i nedrykningsspillet

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            BIF sparer også spillere til søndagens kamp

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...h-faar-chancen
            Hvem sparer de? For mig at se ligner det stærkeste opstilling fra bif.
            Det eneste er jo mensah, men det er nok ligeså meget for at prøve ham af i stedet for en pt. svag gammelby.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Hvem sparer de? For mig at se ligner det stærkeste opstilling fra bif.
              Det eneste er jo mensah, men det er nok ligeså meget for at prøve ham af i stedet for en pt. svag gammelby.
              Gammelby, Hedlund, Röcker og Vigen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Gammelby, Hedlund, Röcker og Vigen.
                Röcker går jeg med på. Gammelby tænker jeg som sagt er for at prøve mensah af på hb.
                Hedlund er ny og vel ikke en fast del af start 11 (endnu), og vigen vil jeg mene er en del af deres normale rotation/dagsform

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Röcker går jeg med på. Gammelby tænker jeg som sagt er for at prøve mensah af på hb.
                  Hedlund er ny og vel ikke en fast del af start 11 (endnu), og vigen vil jeg mene er en del af deres normale rotation/dagsform
                  De 4 som Sheed nævner har vidst været faste startere i foråret. Så deeet..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Röcker går jeg med på. Gammelby tænker jeg som sagt er for at prøve mensah af på hb.
                    Hedlund er ny og vel ikke en fast del af start 11 (endnu), og vigen vil jeg mene er en del af deres normale rotation/dagsform
                    Hedlund har været deres med afstand bedste spiller i foråret, og kom også på månedens hold i Tipsbladet, så skal man stille det absolut bedste hold, giver det ikke mening at lade ham sidde ude lige nu. Vigen er startet inde i 10 ud af de sidste 11 kampe, og den hvor han ikke startede, var han ude med karantæne, så ham kommer vi nok heller ikke udenom at kalde fast mand.

                    Men du har ret i, at Brøndbys trup lige nu er sådan, at der ikke er nogen stor niveauforskel på flere positioner, bl.a. fordi at man har erstattet de profiler man mistede ret dårligt. Og hvem ved, hvordan der ses på truppen nu, hvor Zorniger er blevet fyret? Jeg anser det dog som sandsynligt at de skifter i hvert fald 5 mand i startopstillingen til på søndag.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hedlund har været deres med afstand bedste spiller i foråret, og kom også på månedens hold i Tipsbladet, så skal man stille det absolut bedste hold, giver det ikke mening at lade ham sidde ude lige nu. Vigen er startet inde i 10 ud af de sidste 11 kampe, og den hvor han ikke startede, var han ude med karantæne, så ham kommer vi nok heller ikke udenom at kalde fast mand.

                      Men du har ret i, at Brøndbys trup lige nu er sådan, at der ikke er nogen stor niveauforskel på flere positioner, bl.a. fordi at man har erstattet de profiler man mistede ret dårligt. Og hvem ved, hvordan der ses på truppen nu, hvor Zorniger er blevet fyret? Jeg anser det dog som sandsynligt at de skifter i hvert fald 5 mand i startopstillingen til på søndag.
                      Enig. Mukthar har karantæne. Så lige den giver også sig selv

                      Comment


                        #12
                        Men det er da tydeligt at vi skal stå højt på søndag

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed
                          Kan ikke hvordan vi skal kunne komme til at møde dem 5 gange i foråret? Vi kan dog komme helt op på 6 kampe imod dem, hvis det går skidt for begge hold i de næste runder.
                          Søndag, 2*Pokal og 2* mesterskabspil/Nedrykningsspil

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Søndag, 2*Pokal og 2* mesterskabspil/Nedrykningsspil
                            Er det ikke kun én semifinale i Pokalen? Men ja, ellers kan vi jo selvfølgelig også risikere at spille 5 kampe mod dem, hvis vi misser dem i Pokalen, men tilgengæld rammer dem i dobbeltopgør i både gruppespillet og playoffs i nedrykningsspillet. Det er selvfølgelig my bad.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Er det ikke kun én semifinale i Pokalen? Men ja, ellers kan vi jo selvfølgelig også risikere at spille 5 kampe mod dem, hvis vi misser dem i Pokalen, men tilgengæld rammer dem i dobbeltopgør i både gruppespillet og playoffs i nedrykningsspillet. Det er selvfølgelig my bad.
                              Semifinale er vidst ude/hjemme!?

                              Comment

                              Working...
                              X