Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Spiller man mon med Oliver C eller Gryte i morgen?
    siden 1887

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Spiller man mon med Oliver C eller Gryte i morgen?
      Jeg vil være overrasket hvis ikke Gryte står.

      Comment


        #33
        Ved man noget om, hvordan EfB prioriterer kampen?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
          Ved man noget om, hvordan EfB prioriterer kampen?
          Mon ikke de satser på avancement? De har et overkommeligt program tilbage i ligaen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
            Ved man noget om, hvordan EfB prioriterer kampen?
            – Vi vil selvfølgelig gøre alt for at tage næste skridt og nå semifinalen. Det kunne være fantastisk, slutter EfB’s cheftræner, John Lammers forud for kvartfinalekampen mod OB.

            Esbjerg-truppen bliver offentliggjort senere tirsdag på efb.dk.

            https://www.efb.dk/lammers-forventer-taet-pokalfight/

            Comment


              #36
              I min verden skal start 11 have fuld skrald med dem, træneren mener er de bedste til rådighed, og ikke udfra et sparehensyn.
              Det er profesionelle spillere vi har med at gøre. Hvis de bliver trætte efter en midtuge kamp og ikke kan spille søndag, skal de selv og JM kigge indad. Imo.
              I teorien kan de jo ligge med stængerne i vejret fra torsdag til søndag og ømme sig, indtil de er klar igen.

              Der er så utrolig sjældent vi er bare i nærheden af noget sjovt i pokalen. Giv gas drenge, med krampe og hele molevitten til følge, om nødvendigt. BÅDE onsdag og søndag..

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                I min verden skal start 11 have fuld skrald med dem, træneren mener er de bedste til rådighed, og ikke udfra et sparehensyn.
                Det er profesionelle spillere vi har med at gøre. Hvis de bliver trætte efter en midtuge kamp og ikke kan spille søndag, skal de selv og JM kigge indad. Imo.
                I teorien kan de jo ligge med stængerne i vejret fra torsdag til søndag og ømme sig, indtil de er klar igen.

                Der er så utrolig sjældent vi er bare i nærheden af noget sjovt i pokalen. Giv gas drenge, med krampe og hele molevitten til følge, om nødvendigt. BÅDE onsdag og søndag..
                Omvendt er det også nu Michelsen skal vise truppen er bred. Den skal være bred nok til at klare begge turneringer og derfor tror jeg også vi ser enkelte ændringer. Det bliver nok nok hverken Gryte, tverskov, kadrii eller Drachmann, der spares med mindre en af dem er skadet. Jeg tror dog vi får at se enten eske eller greve samt Helenius. Og så er der det åbne spørgsmål vedr. Ryans bentøj

                Comment


                  #38
                  3 kampe efter en lang vinterpause, og der bliver overvejet at "spare" spillere. Det er en skør verden.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    3 kampe efter en lang vinterpause, og der bliver overvejet at "spare" spillere. Det er en skør verden.
                    Det er bekymrende at vi hvergang der er midtuge kampe klynker . Gad vide hvad de gør hvis de kommer i er EL gruppespil
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er bekymrende at vi hvergang der er midtuge kampe klynker . Gad vide hvad de gør hvis de kommer i er EL gruppespil
                      Det skulle prøve at spille i Frankrig eller Spanien. Der er det nærmest almindeligt. Det er fandme pjevset :)

                      Comment


                        #41
                        Spare spillere i en pokalkvartfinale? Nej, vel?

                        Vollgas!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det er bekymrende at vi hvergang der er midtuge kampe klynker . Gad vide hvad de gør hvis de kommer i er EL gruppespil
                          Hvem klynker? Er det ikke bare nogle fans der stillede et spørgsmål?

                          Comment


                            #43
                            Truppen

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...lkvartfinalen/

                            Frøkjær valgt fremfor Festersen. Yao også med. Må betyde tvivl om Barret og/eller Ryan

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det skulle prøve at spille i Frankrig eller Spanien. Der er det nærmest almindeligt. Det er fandme pjevset :)
                              Det kan man godt kalde det, men spillerne er netop lige kommet i kamp efter en lang vinterpause. De træner og spiller på kampe på knapt så gode baner. Samtidig er alle kampe i denne periode så vigtige, at spillerne er under lidt større pres end normalt. Derfor tror jeg bare spillerne er så presset at vi ser lidt rotation, når nu vi samtidig også har spillere, som fint kan tage over. Jeg ville være helt enig i at det ville være helt skævt, hvis alternativer var som da vi havde Thrane og welbeck. Nu er det en anden kvalitet, og derfor tror jeg bare at vi bruger bredden i stedet for at antage at vi sparer nogen. Nu har vi jo heller ikke spillet så overbevisende at det vil være grotesk at skifte 2-3 mand.

                              Comment


                                #45
                                Ifølge Stiften hedder start 11'eren:

                                Gryte
                                Leeuwin, Tverskov, Lund
                                Desler, Greve, JJ, Julius, Barrett
                                AK og Helenius

                                Comment

                                Working...
                                X