Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg fucking vidste det! Fra det sekund Kløve sparkede bolden i kassen, vidste jeg at vi nok skulle trække dem ude. Rend mig i røven. FCM og BØF får hjemmekampene, så får DBU den finale de ønsker...

    Comment


      Den 3. april vel?
      siden 1887

      Comment


        Ærgerligt .... Nå men vi må håbe på en overraskelse.

        Comment


          Ah come on.. Ikke den tabermentalitet der! Lad os nu lige lave den overraskelse mod tegningerne fra Midtjylland.

          Comment


            På den anden side, hvis vi kommer i finalen kan vi slå både BIF eller AaB.
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
              Ah come on.. Ikke den tabermentalitet der! Lad os nu lige lave den overraskelse mod tegningerne fra Midtjylland.
              Realisme er ikke nødvendigvis lig med tabermentalitet. Hvornår har vi sidst vunder i Herning?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Ah come on.. Ikke den tabermentalitet der! Lad os nu lige lave den overraskelse mod tegningerne fra Midtjylland.
                Det er bare virkelig ikke vores yndlingssted at spille. De plejer at smadre os med deres kynisme, når de ikke er vanvittigt gode og ellers smadre de os bare, fordi er så gode. Det havde helt sikkert været en sjovere modstander at få på neutral grund i en finale.
                Men vi er ikke slået endnu. Vi er bedre end længe set, så vi må vise at vi også har rykket os, så vi kan byde topholdende op til dans på udebane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Realisme er ikke nødvendigvis lig med tabermentalitet. Hvornår har vi sidst vunder i Herning?
                  Frank Kristensen spillede for FCM og Anders Møller spillede for OB. Så meget kan jeg da sige.

                  Comment


                    Det er ikke realisme at sige at nu er vi ude, det er tabermentalitet. Vi er ikke chanceløse, det bliver sindsygt svært, ingen tvivl om det.
                    Jeg tror godt at det kan lade sig gøre hvis vi rammer dagen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                      Det er ikke realisme at sige at nu er vi ude, det er tabermentalitet. Vi er ikke chanceløse, det bliver sindsygt svært, ingen tvivl om det.
                      Jeg tror godt at det kan lade sig gøre hvis vi rammer dagen.
                      Hvis både vi rammer dagen, og de rammer en dårlig dag
                      siden 1887

                      Comment


                        Sværeste af alle lodtrækninger, men FCM har ikke set skræmmende ud i de sidste kampe. Ja, de har vundet, men jeg skider ikke i bukserne og giver op på forhånd. Selvfølgelig er de favoritter, men på en god dag, kan det godt lade sig gøre. Kan vi til gengæld slå dem, kan vi også slå både BIF og AaB i en finale.

                        Comment


                          Argh tro nu på det. Bliver lidt som skydeteltet i tivoli: "nak et gadekryds of vind en præmie".

                          Comment


                            Ligegyldigt om vi slår FCM nu i april i Herning eller i mai i Parken. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X