Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Horsens-OB

    Endnu en skæbnekamp. Den kan gå begge veje og som altid vinder først scorede mål oftest.
    Godt at få en frisk Drachman tilbage

    #2
    Hvis OB skal i top 6, så burde 6 point være nok. Med Horsens ude, BIF hjemme, AGF ude og Randers hjemme kan det blive svært, det ligner en masse uafgjorte. Men 3 point mod Horsens, hvilket burde kunne lade sig gøre, så ser det godt ud. BIF og AGF er dem jeg er mest nervøs for. I øvrgt kunne de være alt for fedt med AGF, BIF, OB, FCK, FCM og AaB i top 6, sikke nogle fede kampe vi kunne få i Odense :-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Hvis OB skal i top 6, så burde 6 point være nok. Med Horsens ude, BIF hjemme, AGF ude og Randers hjemme kan det blive svært, det ligner en masse uafgjorte. Men 3 point mod Horsens, hvilket burde kunne lade sig gøre, så ser det godt ud. BIF og AGF er dem jeg er mest nervøs for. I øvrgt kunne de være alt for fedt med AGF, BIF, OB, FCK, FCM og AaB i top 6, sikke nogle fede kampe vi kunne få i Odense :-)
      Enig. 6 burde være nok. Ærgeligt at vi smed den gode målscore i parken. Ellers havde jeg været mere sikker.
      Men der skal godt nok mere kvalitet på banen end vi har set de første par kampe

      Comment


        #4
        En grim sejr mod Horsens som i dag mod Vejle vil være helt fint.
        Dog er Horsens ikke helt så tandløse, hvilket også blev vist mod Vendsyssel.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          En grim sejr mod Horsens som i dag mod Vejle vil være helt fint.
          Dog er Horsens ikke helt så tandløse, hvilket også blev vist mod Vendsyssel.
          Det er også svært at være tandløse mod det næstringeste hold i suppen når de har fået smidt en mand ud og har med decideret ringe keeper

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Det er også svært at være tandløse mod det næstringeste hold i suppen når de har fået smidt en mand ud og har med decideret ringe keeper
            Ændrer ikke på, at Horsens spillede en god kamp og var ovenpå i hele kampen, også før de kom i overtal. Og ringere er Vendsyssel trods alt ikke, bare spørg FCK eller Brøndby, eller nå ja, OB.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ændrer ikke på, at Horsens spillede en god kamp og var ovenpå i hele kampen, også før de kom i overtal. Og ringere er Vendsyssel trods alt ikke, bare spørg FCK eller Brøndby, eller nå ja, OB.
              Muligt at Horsens spillede over niveau, men siden august har Vendsyssel været deciderede ringe med undtagelse af en nogle fornemme sejre. Deres topscorer har scoret 3 mål og de har lukket 36 mål ind på 22 kampe. Spiller for spiller er Vendsyssel bedre end Hobro, men det er tydeligt at se at 17 spillere af deres 26 spillere er hentet efter d. 1 juli 2018, til sammenligning har Hobro hentet 4. Jeg vil våge den påstand at hvis Hobro havde haft Pål Kirkevold til rådighed så lå de væsentlig bedre og så var Vendsyssel blevet en prügelknabe ala Helsingør sidste sæson.

              Men jeg er enig, kampen mod Horsens bliver svær, ligesom de altid gør. Det er vel kun den seneste sejr på 4-0 hvor man ikke sad og frygtede for resultatet under kampen. Vi skal dog være glade for at de, Horsens, stadigvæk ikke har formået at løfte arven fra Finnbogason

              Comment


                #8
                Vi slipper for Borring i den kamp med karantæne. Det skal give 3 point.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. 6 burde være nok. Ærgeligt at vi smed den gode målscore i parken. Ellers havde jeg været mere sikker.
                  Men der skal godt nok mere kvalitet på banen end vi har set de første par kampe
                  Det skal der. Jeg er glad for at vi har Drachman med igen. Nogen der på stående fod ved, om Tverskov er rendt ind i en karantæne efter det gule kort.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Det skal der. Jeg er glad for at vi har Drachman med igen. Nogen der på stående fod ved, om Tverskov er rendt ind i en karantæne efter det gule kort.
                    Ja det ville jeg også godt vide

                    Comment


                      #11
                      Umiddelbart ser det ikke ud til at Tverskov var/er i karantænefare - selvom han fik gult i dag.... https://www.superstats.dk/kort/fare

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Vi slipper for Borring i den kamp med karantæne. Det skal give 3 point.
                        Kommentatorerne nævnte også at Delac er i karantæne. En keeper dårligere end ham må virkelig være skidt!

                        Comment


                          #13
                          Endnu en kamp, der nærmest bare skal vindes. Det er satme hårde odds, men det er virkelig NU, at fårene bliver skilt fra i top6-ræset. Jeg tror BIF klarer den, og Esbjerg må være topfavorit til det med deres rest-program. Det efterlader 2 pladser til 6 klubber. Her har AaB desværre et godt program til at komme sig med 2 overkommelige hjemmekampe i de næste 2, mens FCNs program ligner at det bliver svært for dem. Vi har vel et program ikke så langt fra AGF, Randers og Horsens. Det kan komme helt ned til de små marginalerne (som Piontek sagde), så Horsens er en 6-pointskamp.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det ville jeg også godt vide
                            https://www.superstats.dk/kort/fare

                            Comment


                              #15
                              Uha vigtig kamp. Jeg tror desværre vi får det svært

                              Forventer samme opstilling som sidst, hvor Drachmann self. tilgår start 11, på bekostning af jens jakob.

                              Men hvor ville jeg dog gerne se hvad vi kunne udrette offensivt med jens jakob og greve på 8'pladserne. Jeg bliver aldrig fan af hverken kløve eller især CN (selvom han til tider har gjort det ok).
                              Så vil man måske sige, at vi skal bruge CN i sådan en kamp som denne, men med hans fejlafleveringer kommer der sgu ikke rigtig ro på opspillet

                              Comment

                              Working...
                              X