Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Uha vigtig kamp. Jeg tror desværre vi får det svært

    Forventer samme opstilling som sidst, hvor Drachmann self. tilgår start 11, på bekostning af jens jakob.

    Men hvor ville jeg dog gerne se hvad vi kunne udrette offensivt med jens jakob og greve på 8'pladserne. Jeg bliver aldrig fan af hverken kløve eller især CN (selvom han til tider har gjort det ok).
    Så vil man måske sige, at vi skal bruge CN i sådan en kamp som denne, men med hans fejlafleveringer kommer der sgu ikke rigtig ro på opspillet
    Kan godt følge hvad du mener. Men er vi ikke bare tilbage ved det lunkne vand igen mht til alle vores 8`ere? Ingen skiller sig ud og gør den store forskel.
    Jeg så nu hellere Eske få noget tid før Greve

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan godt følge hvad du mener. Men er vi ikke bare tilbage ved det lunkne vand igen mht til alle vores 8`ere? Ingen skiller sig ud og gør den store forskel.
      Jeg så nu hellere Eske få noget tid før Greve
      Jo, slet ikke uenig. Men så nu alligevel gerne at man prøvede en 'anden lunken kop'. Og ja, Eske er også meget velkommen til en starter.

      Det er bare 3 kreative OB-drenge der holdes ude af en start 11, hvor spillet ikke ligefrem sprudler. Det er der ikke meget udvikling i for dem.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Uha vigtig kamp. Jeg tror desværre vi får det svært

        Forventer samme opstilling som sidst, hvor Drachmann self. tilgår start 11, på bekostning af jens jakob.

        Men hvor ville jeg dog gerne se hvad vi kunne udrette offensivt med jens jakob og greve på 8'pladserne. Jeg bliver aldrig fan af hverken kløve eller især CN (selvom han til tider har gjort det ok).
        Så vil man måske sige, at vi skal bruge CN i sådan en kamp som denne, men med hans fejlafleveringer kommer der sgu ikke rigtig ro på opspillet
        Jeg synes også det er lidt træls at vi skal se de to middelmådige jyder stå foran 3 fynske gutter, som er på ca. samme niveau. Nu spillede JJ godt nok 6'er, men jeg synes han ligner en spiller som er skarpere end i efteråret, hvor han var meget skadet. Synes han kunne være interessant at bringe med AK og Bashkim foran sig i Horsens, hvor han med sit blik for spillet kunne sende vores angribere afsted imod en tung bagsæde. Horsens spiller med en lidt højere bagsæde hjemme, så der er plads i bagrummet.
        Jeg er desværre bare sikker på det igen bliver CN og Kløve, men de skal altså se at komme igang, for det har ikke været specielt godt fra nogen af dem endnu

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg synes også det er lidt træls at vi skal se de to middelmådige jyder stå foran 3 fynske gutter, som er på ca. samme niveau. Nu spillede JJ godt nok 6'er, men jeg synes han ligner en spiller som er skarpere end i efteråret, hvor han var meget skadet. Synes han kunne være interessant at bringe med AK og Bashkim foran sig i Horsens, hvor han med sit blik for spillet kunne sende vores angribere afsted imod en tung bagsæde. Horsens spiller med en lidt højere bagsæde hjemme, så der er plads i bagrummet.
          Jeg er desværre bare sikker på det igen bliver CN og Kløve, men de skal altså se at komme igang, for det har ikke været specielt godt fra nogen af dem endnu
          Helt enig - både i ønske og forventning

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan godt følge hvad du mener. Men er vi ikke bare tilbage ved det lunkne vand igen mht til alle vores 8`ere? Ingen skiller sig ud og gør den store forskel.
            Jeg så nu hellere Eske få noget tid før Greve
            Helt enig . Eske , JJT og Drachmann på midten
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg synes også det er lidt træls at vi skal se de to middelmådige jyder stå foran 3 fynske gutter, som er på ca. samme niveau. Nu spillede JJ godt nok 6'er, men jeg synes han ligner en spiller som er skarpere end i efteråret, hvor han var meget skadet. Synes han kunne være interessant at bringe med AK og Bashkim foran sig i Horsens, hvor han med sit blik for spillet kunne sende vores angribere afsted imod en tung bagsæde. Horsens spiller med en lidt højere bagsæde hjemme, så der er plads i bagrummet.
              Jeg er desværre bare sikker på det igen bliver CN og Kløve, men de skal altså se at komme igang, for det har ikke været specielt godt fra nogen af dem endnu
              Tror desværre du får ret, hvis du gør forstærker det fornemmelsen af at Kløve er for JM hvad Jønnson var for KN
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Jo, slet ikke uenig. Men så nu alligevel gerne at man prøvede en 'anden lunken kop'. Og ja, Eske er også meget velkommen til en starter.

                Det er bare 3 kreative OB-drenge der holdes ude af en start 11, hvor spillet ikke ligefrem sprudler. Det er der ikke meget udvikling i for dem.
                Er vi ikke bare der hvor Greve og JJ har haft tid nok til at udvikle sig? De “gratis” chancer fordi man er homegrown er slut. De må knokle dobbelt så hårdt som andre hvis de vil på holdet så. Men Eske kan udvikle sig og skal have noget spilletid

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Helt enig . Eske , JJT og Drachmann på midten
                  Tror bare at JM ser JJ som spilfordeler bag ved de 2stks 8`ere. Så tvivler på at ham og Drachmann starter inde samtidig så længe vi spiller dette system

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er vi ikke bare der hvor Greve og JJ har haft tid nok til at udvikle sig? De “gratis” chancer fordi man er homegrown er slut. De må knokle dobbelt så hårdt som andre hvis de vil på holdet så. Men Eske kan udvikle sig og skal have noget spilletid
                    Det kunne du godt have ret i hvis bare Kløve og CN var bedre og det er så der filmen knækker .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er vi ikke bare der hvor Greve og JJ har haft tid nok til at udvikle sig? De “gratis” chancer fordi man er homegrown er slut. De må knokle dobbelt så hårdt som andre hvis de vil på holdet så. Men Eske kan udvikle sig og skal have noget spilletid
                      JJT har været meget ude pga skader. Hvis han kan holde sig fri af dem og spille regelmæssigt bliver han stærk
                      Greve er ikke naturlig 8'er, men tror stadig på at han med hans blik for fremadrettede afleveringer, har noget at byde ind med. Men han skal lære at begrænse sine boldtab. Han kan imo gøre det mindst ligeså godt som kløve.
                      Tror dog ikke JM ser noget stort lys i ham og hans situation minder måske om deslers .

                      Eske har bare været god og energisk, når han hsr spillet. Synd han bliver holdt ude.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror bare at JM ser JJ som spilfordeler bag ved de 2stks 8`ere. Så tvivler på at ham og Drachmann starter inde samtidig så længe vi spiller dette system
                        Men han er vel alt andet lige en noget anden type end Drachmann. Kan ikke se, hvorfor de to ikke skulle kunne sarte samtidig, selvom det selvfølgelig ville give en lidt anden midtbanedynamik. Mit indtryk af JM er lige netop ikke, at han er specielt dogmatisk i forhold til udtrykket så længe det virker. Jeg bad også mærke i at JM roste Jens Jakob efter Vejle-kampen, som "en af flere kandidater til kampens spiller" eller noget i den stil. Det giver mig håb om, at han er på vej ind i startopstillingen - på sigt må det også meget gerne være sammen med Eske. Omvendt kan jeg også godt forstå, hvad JM ser i Kløve. Selvom det er knebet med slutproduktet siden hans første tid i klubben får man bare altid en solid indsats fra ham. Fejlmarginen er relativt lav og energiniveauet højt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det kunne du godt have ret i hvis bare Kløve og CN var bedre og det er så der filmen knækker .
                          Enig med Kløve! Han har ikke vist at han er bedre end de to andre. Nærmeste tværtimod. Der er simpelhen for langt mellem snapsene.

                          Men jeg synes vist roligt vi kan sige, at CN har vist sig mere alsidig, og mere direkte i sit spil end de to andre. Han har ovenikøbet scoret mål. Det er noget, som nogle af vores angribere ikke kan prale af. Og så passer han bare perfekt ind i JM´s koncept. Så han er for mig én klar starter.

                          I min optik bør den midtbane pt. bestå af Eske - Drachmann - CN. Nærmest ligemeget hvem vi spiller imod. Så kan de resterende kæmpe om indhoppende.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Men han er vel alt andet lige en noget anden type end Drachmann. Kan ikke se, hvorfor de to ikke skulle kunne sarte samtidig, selvom det selvfølgelig ville give en lidt anden midtbanedynamik. Mit indtryk af JM er lige netop ikke, at han er specielt dogmatisk i forhold til udtrykket så længe det virker. Jeg bad også mærke i at JM roste Jens Jakob efter Vejle-kampen, som "en af flere kandidater til kampens spiller" eller noget i den stil. Det giver mig håb om, at han er på vej ind i startopstillingen - på sigt må det også meget gerne være sammen med Eske. Omvendt kan jeg også godt forstå, hvad JM ser i Kløve. Selvom det er knebet med slutproduktet siden hans første tid i klubben får man bare altid en solid indsats fra ham. Fejlmarginen er relativt lav og energiniveauet højt.
                            Han er en anden type ja. Men nogen dynamisk 8`er er han altså ikke selvom hans raid der førte til målet var godt. Og dem skal der være 2 stks af ved siden af Drachman. Så derfor vurderer jeg at de 2 ikke kommer til at spille sammen mm der ændres i systemet

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han er en anden type ja. Men nogen dynamisk 8`er er han altså ikke selvom hans raid der førte til målet var godt. Og dem skal der være 2 stks af ved siden af Drachman. Så derfor vurderer jeg at de 2 ikke kommer til at spille sammen mm der ændres i systemet
                              Hvorfor skal der partout det? Drachmann er jo selv dynamisk og lukker huller overalt på banen. Med ham og en dynamisk to-vejs-spiller som Eske/CN/Kløve burde der vel alt andet lige være mulighed for at spille en lidt mindre dynamisk (men på ingen måde statisk) kreativ type a la JJT. Det er selvfølgelig en afvejning i forhold til modstanderen og hvad, man får fra de enkelte, men jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Enig med Kløve! Han har ikke vist at han er bedre end de to andre. Nærmeste tværtimod. Der er simpelhen for langt mellem snapsene.

                                Men jeg synes vist roligt vi kan sige, at CN har vist sig mere alsidig, og mere direkte i sit spil end de to andre. Han har ovenikøbet scoret mål. Det er noget, som nogle af vores angribere ikke kan prale af. Og så passer han bare perfekt ind i JM´s koncept. Så han er for mig én klar starter.

                                I min optik bør den midtbane pt. bestå af Eske - Drachmann - CN. Nærmest ligemeget hvem vi spiller imod. Så kan de resterende kæmpe om indhoppende.
                                Jeg vil lige gøre dig opmærksom på en bestemt statistik ...
                                Ved ikke om den viser den specifikke side, men ellers kan du finde det ved at trykke alle former for afleveringer og kun Casper Nielsen.

                                http://www.superliga.dk/kamp/2018-20...vejle-boldklub

                                17 fejlafleveringer, det er helt utroligt mange på 1 kamp og ender med en afleveringsprocent under 50!
                                Det har en enorm effekt på om man kan fastholde spillet og bevare kontrollen over kampen/medspillernes tiltro til om spilleren magter den næste aflevering.

                                Jeg ville aldrig bruge ham, han er dynamisk ... men han er under niveau for superligaen teknisk!
                                Last edited by Entusiastens; 19-02-2019, 12:23.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X