Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Mht træningsbaner, så har kapaciteten vel heller aldrig været mindre end den er nu ... både Bolbros og Cigaren (kommende Røde Stjerne), er gravet op og er helt ubrugelige pt., men det er jo klart, for de er ved at lave hele lortet om.
    Lidt lige som det er naturligt med trafikpropper pga letbanens opgravninger.
    Jesper Hansen sagde til mig i en mail at banener ved Røde Stjerne først er brugbare fra sommeren 2020 tidligst. Så der er stadig nok lidt pladsmangel rundt omkring når man nu helst ikke vil træne på kunstbanen for meget

    Comment


      #47
      Sikke en dejlig, fremsynet ledelse, vi har, når vi skal døjes med problemer, som velsagtens ikke engang en Serie 2-klub døjer med.

      Hvor er det vagt, utilstedeligt og ubegribeligt, at man har været så naiv, ikke at ligge penge til side, til en eventuel opgradering af faciliteterne.

      Nu kan det så koste på pointene i ligaen, at vi er afhængige af, hvordan Røde Stjerne og Bolbro IF's træningsanlæg arter sig. Vor herre bevares.

      Comment


        #48
        https://www.fyens.dk/sport/Podcast-B...rtikel/3325062
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
          Sikke en dejlig, fremsynet ledelse, vi har, når vi skal døjes med problemer, som velsagtens ikke engang en Serie 2-klub døjer med.

          Hvor er det vagt, utilstedeligt og ubegribeligt, at man har været så naiv, ikke at ligge penge til side, til en eventuel opgradering af faciliteterne.

          Nu kan det så koste på pointene i ligaen, at vi er afhængige af, hvordan Røde Stjerne og Bolbro IF's træningsanlæg arter sig. Vor herre bevares.
          Du har ikke rigtig sat dig ind i problemstillingen, vel..?

          Comment


            #50
            Man skulle næsten tro, at du var søn af Thomas Christensen, driflin (hvis det da ikke er dig i egen, høje person), sådan som du tager vor ledelses inkompetente beslutninger i forsvar hver evig eneste gang.

            Så fortæl mig, hvilken problemstilling, vi lider under, siden vi skal tage træne under disse Balkan-tilstande, som INGEN har gavn af. De dårlige forhold fører sågar adskillige skader af sig hver sæson. Det er ikke noget, vi som Superliga-klub kan være tjent med.

            Og nej. Man kan ikke forvente, at Odense Kommune har 20-25 mio. til nye træningsfaciliteter. Man er sgu også nødt til selv at spæde op med lidt grahamsmel engang imellem.

            Comment


              #51
              Hvis 85 % af alle fodboldkampe afgøres ud fra budgetter, hvordan kan det så være vi ikke er endt i top 6 i.... Hvad, 8 år?

              Comment


                #52
                Og shit en bonderøv! :)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Hvis 85 % af alle fodboldkampe afgøres ud fra budgetter, hvordan kan det så være vi ikke er endt i top 6 i.... Hvad, 8 år?
                  Godt spørgsmål. At dømme ud fra dispositionerne i samme periode, handler det jo om, at trænerne, alle som en, ikke er dygtige nok. Det kan i hvert fald ikke have noget med inkompetence på bestyrelses- og ledelsesgangene at gøre.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                    Man skulle næsten tro, at du var søn af Thomas Christensen, driflin (hvis det da ikke er dig i egen, høje person), sådan som du tager vor ledelses inkompetente beslutninger i forsvar hver evig eneste gang.

                    Så fortæl mig, hvilken problemstilling, vi lider under, siden vi skal tage træne under disse Balkan-tilstande, som INGEN har gavn af. De dårlige forhold fører sågar adskillige skader af sig hver sæson. Det er ikke noget, vi som Superliga-klub kan være tjent med.

                    Og nej. Man kan ikke forvente, at Odense Kommune har 20-25 mio. til nye træningsfaciliteter. Man er sgu også nødt til selv at spæde op med lidt grahamsmel engang imellem.
                    Hvad har du imod Balkan? Hvis det er godt nok dernede er det vel også godt nok her? Kan godt forstå folk bliver krænket :)

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Godt spørgsmål. At dømme ud fra dispositionerne i samme periode, handler det jo om, at trænerne, alle som en, ikke er dygtige nok. Det kan i hvert fald ikke have noget med inkompetence på bestyrelses- og ledelsesgangene at gøre.
                      Oj ej heller noget med at svingdøren med spillere ud og ind har kørt så stærkt så hængslerne er smeltet, det var jo kun for at rydde op fra Kim Brink
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvad har du imod Balkan? Hvis det er godt nok dernede er det vel også godt nok her? Kan godt forstå folk bliver krænket :)
                        Åhh nej skal vi nu også trække krænkelses kortet herinde?

                        Der er for fanden ikke nødvendigvis noget galt med Balkan tilstande, ligesom der ikke behøver være noget galt med svenske , russiske eller tyrkiske tilstanden.
                        Hvorfor den trang til at tage alt som værende negativt ment?
                        Det er jo en syg mentalitet imo og jeg forstår udemærket der skabes splid når curlingmentaliteten nu er blevet krydret med at man absolut skal føle sig krænket, hvis man ikke føler det på egne vegne så gør man det gerne på andres vegne.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Åhh nej skal vi nu også trække krænkelses kortet herinde?

                          Der er for fanden ikke nødvendigvis noget galt med Balkan tilstande, ligesom der ikke behøver være noget galt med svenske , russiske eller tyrkiske tilstanden.
                          Hvorfor den trang til at tage alt som værende negativt ment?
                          Det er jo en syg mentalitet imo og jeg forstår udemærket der skabes splid når curlingmentaliteten nu er blevet krydret med at man absolut skal føle sig krænket, hvis man ikke føler det på egne vegne så gør man det gerne på andres vegne.
                          Så du føler dig krænket?
                          Tror at indlægget var et forsøg på ironi.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Åhh nej skal vi nu også trække krænkelses kortet herinde?

                            Der er for fanden ikke nødvendigvis noget galt med Balkan tilstande, ligesom der ikke behøver være noget galt med svenske , russiske eller tyrkiske tilstanden.
                            Hvorfor den trang til at tage alt som værende negativt ment?
                            Det er jo en syg mentalitet imo og jeg forstår udemærket der skabes splid når curlingmentaliteten nu er blevet krydret med at man absolut skal føle sig krænket, hvis man ikke føler det på egne vegne så gør man det gerne på andres vegne.
                            Så du læste "balkan-tilstande" som noget positivt og debattøren må derfor mene at OB`s forhold er gode?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                              Man skulle næsten tro, at du var søn af Thomas Christensen, driflin (hvis det da ikke er dig i egen, høje person), sådan som du tager vor ledelses inkompetente beslutninger i forsvar hver evig eneste gang.

                              Så fortæl mig, hvilken problemstilling, vi lider under, siden vi skal tage træne under disse Balkan-tilstande, som INGEN har gavn af. De dårlige forhold fører sågar adskillige skader af sig hver sæson. Det er ikke noget, vi som Superliga-klub kan være tjent med.

                              Og nej. Man kan ikke forvente, at Odense Kommune har 20-25 mio. til nye træningsfaciliteter. Man er sgu også nødt til selv at spæde op med lidt grahamsmel engang imellem.
                              Der tager du fejl. Jeg tager ikke ledelsen i forsvar hver evig eneste gang. Jeg forholder mig, modsat mange andre, til hver enkelt sag og tager stilling til den, i stedet for at svine ledelsen til for alt hvad de gør, uanset hvad det er, blot fordi jeg som udgangspunkt ikke kan lide dem.

                              Har vi flere og værre skader end andre hold? Eller kan du på anden måde dokumentere at vores træningsfaciliteter giver flere skader?

                              Der er forøvrigt meget andet end penge der afgør hvad man har kunnet gøre i forhold til træningsfaciliteterne. Der er fx en masse issues ift tilladelser fra kommunen. Men det ville du nok vide, hvis du havde sat dig ind i det. Jeg tror forøvrigt ikke at OB på magisk vis kan trylle 20 mio frem uden det kommer til at koste et andet sted, fx på spiller eller lønbudgettet. Men jeg er sikker på at man herinde fuldt ud havde accepteret et par år i 1. division, hvis det betød nye træningsfaciliteter et par år tidligere...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Så du læste "balkan-tilstande" som noget positivt og debattøren må derfor mene at OB`s forhold er gode?
                                Næ det gjorde jeg nu ikke, jeg læste det som at forholdene kan forbedres.

                                Jeg bliver heller ikke syg og opsøger psykolog når mogle siger at der går Odense i den, eller det er typisk OB.
                                Last edited by Magge; 22-02-2019, 07:44.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X