Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Enig med Kløve! Han har ikke vist at han er bedre end de to andre. Nærmeste tværtimod. Der er simpelhen for langt mellem snapsene.

    Men jeg synes vist roligt vi kan sige, at CN har vist sig mere alsidig, og mere direkte i sit spil end de to andre. Han har ovenikøbet scoret mål. Det er noget, som nogle af vores angribere ikke kan prale af. Og så passer han bare perfekt ind i JM´s koncept. Så han er for mig én klar starter.

    I min optik bør den midtbane pt. bestå af Eske - Drachmann - CN. Nærmest ligemeget hvem vi spiller imod. Så kan de resterende kæmpe om indhoppende.
    Forskellen for mig er at Kløve’s få gode kampe har været spredt og CN’s kom oven i hinanden i den opblomstring han havde i efteråret.

    At score flere mål end vores angribere ( fratrukket straffe ) er jo ingen kunst dertil er angriberne ganske enkelt for middelmådige og ingen af dem har et acceptabelt bundniveau.

    Men sådan har vi jo alle hver vores mening og ambitioner på klubbens vegne, kan sagtens forstå din mening men ser bare hellere man bruger vores egne unge folk fremfor de indkøbte lejesvende når der ikke er nævneværdig forskel på det der leveres i kampene og her menes IKKE træningskampe og andre opvisningskampe.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg vil lige gøre dig opmærksom på en bestemt statistik ...
      Ved ikke om den viser den specifikke side, men ellers kan du finde det ved at trykke alle former for afleveringer og kun Casper Nielsen.

      http://www.superliga.dk/kamp/2018-20...vejle-boldklub

      17 fejlafleveringer, det er helt utroligt mange på 1 kamp og ender med en afleveringsprocent under 50!
      Det har en enorm effekt på om man kan fastholde spillet og bevare kontrollen over kampen/medspillernes tiltro til om spilleren magter den næste aflevering.

      Jeg ville aldrig bruge ham, han er dynamisk ... men han er under niveau for superligaen teknisk!

      Det er så langt fra første gang han holder sådan en statistik , desuden havde han inden den korte opblomstring i efteråret en mildt sagt forsærdelig afslutnings statistik.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er så langt fra første gang han holder sådan en statistik , desuden havde han inden den korte opblomstring i efteråret en mildt sagt forsærdelig afslutnings statistik.
        Jeg tror ikke der er nogen der påstår at CN er guds gave til pasningsfodbolden. Men i efteråret scorede han altså pænt med mål og så har han en arbejdsradius og en dynamik som er vigtig for den måde vi spiller på, når vi kører 3-5-2. Han er på ingen måde den perfekte spiller, men han har nogle kvaliteter der passer godt ind i den måde vi spiller på lige nu - og de kvaliteter mangler JJT og Greve, mens Eskesen har mere af det.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg tror ikke der er nogen der påstår at CN er guds gave til pasningsfodbolden. Men i efteråret scorede han altså pænt med mål og så har han en arbejdsradius og en dynamik som er vigtig for den måde vi spiller på, når vi kører 3-5-2. Han er på ingen måde den perfekte spiller, men han har nogle kvaliteter der passer godt ind i den måde vi spiller på lige nu - og de kvaliteter mangler JJT og Greve, mens Eskesen har mere af det.
          Pænt med mål?

          CN 2 mål 16 kampe afleverings % 66 — lange afleveringer 38%
          JJT 2 mål i 7 kampe afleverings % 78 — lange afleveringer 66 %
          Last edited by Magge; 19-02-2019, 13:02.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Pænt med mål?

            CN 2 mål 16 kampe
            JJT 2 mål i 7 kampe
            Plus et par stykker i pokalen - og så tre assists, trods hans ringe evner som pasningsspiller. Hans mål og assists kom over en relativt kort periode; det var i slutningen af efteråret han spillede sig til en plads, ikke i starten, hvor han også mest gjorde det som indskifter.

            Hvad med også at forholde dig til mine andre pointer? Synes du ikke CN har mere dynamik og fysik i sit spil end JJT? Og er en sådan spiller ikke vigtig i en 3-5-2? Her er der netop ikke er nogle kanter til at tage disse løb idet wingbacksene starter længere tilbage end traditionelle kanter og ligger mere på ydersiden af forsvaret. Det er derfor udelukkende op til de to angribere at tage løbene, hvis ikke man har min. én midtbanespiller til også at skabe noget dynamik. Er du uenig?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Plus et par stykker i pokalen - og så tre assists, trods hans ringe evner som pasningsspiller. Hans mål og assists kom over en relativt kort periode; det var i slutningen af efteråret han spillede sig til en plads, ikke i starten, hvor han også mest gjorde det som indskifter.

              Hvad med også at forholde dig til mine andre pointer? Synes du ikke CN har mere dynamik og fysik i sit spil end JJT? Og er en sådan spiller ikke vigtig i en 3-5-2? Her er der netop ikke er nogle kanter til at tage disse løb idet wingbacksene starter længere tilbage end traditionelle kanter og ligger mere på ydersiden af forsvaret. Det er derfor udelukkende op til de to angribere at tage løbene, hvis ikke man har min. én midtbanespiller til også at skabe noget dynamik. Er du uenig?
              Ja det var også det jeg skrev tidligere at de få gode kampe CN har kom pven i hinanden.

              Vores såkaldte 3-5-2 ligner for mig mere en 5-3-2

              Jo jeg syntes vi skal have en dynamisk spiller men syntes CN ikke bidrager med andet end sin løbeiver bortset fra de omtalte få kampe i efteråret syntes hverken han skaber plads eller chancer for angriberne. Faktisk er det kun på vundne hovedstøds dueller han slår JJT og tror jeg på
              antal løbet meter .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Enig med Kløve! Han har ikke vist at han er bedre end de to andre. Nærmeste tværtimod. Der er simpelhen for langt mellem snapsene.

                Men jeg synes vist roligt vi kan sige, at CN har vist sig mere alsidig, og mere direkte i sit spil end de to andre. Han har ovenikøbet scoret mål. Det er noget, som nogle af vores angribere ikke kan prale af. Og så passer han bare perfekt ind i JM´s koncept. Så han er for mig én klar starter.

                I min optik bør den midtbane pt. bestå af Eske - Drachmann - CN. Nærmest ligemeget hvem vi spiller imod. Så kan de resterende kæmpe om indhoppende.
                Jeg synes også CN fortsat er berettiget i start-11'eren, da han har bidraget med vigtige assists og mål i efteråret og havde en stærkt opstart.
                Han er ikke nogen stor teknikker, men jeg synes han er den spiller på midtbanen vi har, som er mest undervejs, der kan bryde modstandernes organisation. Jeg noterer mig også at han kommer til en god chance imod FCK og en kæmpe chance imod Vejle, så han er fortsat giftig, men der skal selvfølgelig slutprodukt på. Jeg synes dog ikke han er bør være sikker mand på holdkortet, hvis det ikke bliver bedre end vi har set hidtil i foråret. Dertil synes jeg både Eske og jjt viser sig ligeså brugbare, men i første omgang må det være kløve som står for skud, hvis ikke han hæver sit niveau. Han er slet ikke farlig nok, og det kan vi godt forvente af ham, hvis vi husker tilbage på sidste forår

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg synes også CN fortsat er berettiget i start-11'eren, da han har bidraget med vigtige assists og mål i efteråret og havde en stærkt opstart.
                  Han er ikke nogen stor teknikker, men jeg synes han er den spiller på midtbanen vi har, som er mest undervejs, der kan bryde modstandernes organisation. Jeg noterer mig også at han kommer til en god chance imod FCK og en kæmpe chance imod Vejle, så han er fortsat giftig, men der skal selvfølgelig slutprodukt på. Jeg synes dog ikke han er bør være sikker mand på holdkortet, hvis det ikke bliver bedre end vi har set hidtil i foråret. Dertil synes jeg både Eske og jjt viser sig ligeså brugbare, men i første omgang må det være kløve som står for skud, hvis ikke han hæver sit niveau. Han er slet ikke farlig nok, og det kan vi godt forvente af ham, hvis vi husker tilbage på sidste forår
                  Er generelt enig selvom Casper spillede en ret dårlig kamp sidste søndag. Der var Kløve vel bedre. Men tager det som "én dårlig dag" af CN og de har man nu en gang i fodbolden. Generelt ville jeg i hvert fald CN foretrække i konkurrence med Kløve.
                  Ville gerne se Nielsen - Drachmann -Eskesen som starter på midtbanen i Horsens. CN og Eskesen kommer med meget energi og Eskesens evner med bolden og i 1 mod 1 kan vel blive vigtig at åbne Horsens defensive.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Delac og Borring ude

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-opgoer-mod-ob

                    Comment


                      #40
                      Vi starter med:
                      Gryte
                      Ramon Tverskov Lund
                      Ryan CN Drachman Kløve Barrett
                      AK Baskim
                      Vil dog gerne have Eskesen i start-11’eren.

                      Vi vinder forresten 2-0 😜
                      Kæmpe ja-hat herfra

                      Comment


                        #41
                        JM forklarer her bla hvorfor han pt nok foretrækker Kløve fremfor JJ og Eske

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/facebo...kob-michelsen/

                        Og mange andre ting

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JM forklarer her bla hvorfor han pt nok foretrækker Kløve fremfor JJ og Eske

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/facebo...kob-michelsen/

                          Og mange andre ting
                          Syntes det er en meget tynd forklaring som nok heller ikke holder vand i statestikkerne, vi må nok erkende vi må trækkes med JM’s Jønnson noget tid endnu
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Syntes det er en meget tynd forklaring som nok heller ikke holder vand i statestikkerne, vi må nok erkende vi må trækkes med JM’s Jønnson noget tid endnu
                            Njarh, det ved jeg nu ikke. Synes da, at forklaringen som sådan er god nok - det er vel mere vurderingen af niveauet, der kan være forskellig.

                            Ellers må man sige, at der ikke er meget banebrydende i sådan et interview. De kunne næsten ligeså godt have givet med en JM maske på, og så ville 95% af (politiker)svarene have været de samme. Men det er jo fair nok. Man kan jo ikke forvente, at lover OC pladsen eller fremhæver pokalen over ligaen etc etc

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Njarh, det ved jeg nu ikke. Synes da, at forklaringen som sådan er god nok - det er vel mere vurderingen af niveauet, der kan være forskellig.

                              Ellers må man sige, at der ikke er meget banebrydende i sådan et interview. De kunne næsten ligeså godt have givet med en JM maske på, og så ville 95% af (politiker)svarene have været de samme. Men det er jo fair nok. Man kan jo ikke forvente, at lover OC pladsen eller fremhæver pokalen over ligaen etc etc
                              Nej der er ikke meget Zorniger over JM. Selv træningsbanen vil han ikke for alvor kritisere, selvom det sandsynligvis ville være berettiget. Foklaringen vedr. Kløve er okay. Jeg tror også på at eske har mangler og at kløve er bedre endnu. Dagsformen synes jeg bare hælder til at give andre chancen, for kløve ligner ikke en mand, der er hvor han skal være lige nu. Det kunne jeg godt tænke mig at se om der var en af de andre der er.

                              Comment


                                #45
                                Mht træningsbaner, så har kapaciteten vel heller aldrig været mindre end den er nu ... både Bolbros og Cigaren (kommende Røde Stjerne), er gravet op og er helt ubrugelige pt., men det er jo klart, for de er ved at lave hele lortet om.
                                Lidt lige som det er naturligt med trafikpropper pga letbanens opgravninger.

                                Comment

                                Working...
                                X