Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror heller ikke på det. Men det er en ønske og spekulationstråd jo
    Helt rigtig :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ser DH som ret urealistisk lige pt...

      Og Linde håber jeg vi holder nallerne fra.

      Uden nogen om helst viden, drømmer om at der er forhold der kan lokke DH hjem til OB, evt. familie eller lignende.

      En helt igennem fantastisk personlighed både ude og indenfor banen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        SÅ ER DET SATME TIL LOMMERNE JH!!!

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-diskussioner
        Endelig en som tør påpege curling mentaliteten herhjemme :

        Han fastslår, at der er forskel på den mentalitet, han har oplevet i Holland contra i Danmark, og han er størst tilhænger af den hollandske. - På den ene side er det meget familiært, som det også er i Danmark, men hvis man ikke præsterer, bliver det påtalt. I mit hjemland, når man har tabt, er det ofte sådan "nå, det skal nok blive okay", lyder det fra Høegh.”

        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Endelig en som tør påpege curling mentaliteten herhjemme

          Endelig en? Sjovt, jeg synes sgu ikke man hører om andet end hvor vattede og forkælede de danske spillere eftersigende er. Indtil videre har jeg dog ikke set én eneste der har formået at underbygge det med statistikker der jo burde vise at danskere generelt klarer sig dårligere i udlandet end spillere fra sammenlignelige lande..

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Endelig en som tør påpege curling mentaliteten herhjemme :

            Han fastslår, at der er forskel på den mentalitet, han har oplevet i Holland contra i Danmark, og han er størst tilhænger af den hollandske. - På den ene side er det meget familiært, som det også er i Danmark, men hvis man ikke præsterer, bliver det påtalt. I mit hjemland, når man har tabt, er det ofte sådan "nå, det skal nok blive okay", lyder det fra Høegh.”

            Du mener vist, endnu en der slynger om sig med en påstand der ikke er belæg for :)!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Endelig en? Sjovt, jeg synes sgu ikke man hører om andet end hvor vattede og forkælede de danske spillere eftersigende er. Indtil videre har jeg dog ikke set én eneste der har formået at underbygge det med statistikker der jo burde vise at danskere generelt klarer sig dårligere i udlandet end spillere fra sammenlignelige lande..
              Enig, sjovt nok klarer de forkælede danske spillere sig jo langt over forventning som landshold ... men de må vel gå til S/M om aftenen, for det kan jo umuligt bunde i at de også er blevet behandlet med respekt osv. for det kommer der jo intet godt ud af :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Du mener vist, endnu en der slynger om sig med en påstand der ikke er belæg for :)!
                DH har været der, han har oplevet det.

                Har du?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  DH har været der, han har oplevet det.

                  Har du?
                  Det er altså ikke et argument for at det skulle være et generelt problem, fordi DH har oplevet det. Det er anekdotisk bevisførelse og kan ikke bruges til det helt store. Derudover er jeg heller ikke sikker på at DH's udtalelse skal læses så bogstaveligt, som om det er generelt for DK; det handler mere om hvad han personligt har oplevet.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Du mener vist, endnu en der slynger om sig med en påstand der ikke er belæg for :)!
                    Kik på curling børnene fra fcn der kommer ud i verden. Det er et grumt syn. Der er langt fra Klampenborg til Lokeren.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kik på curling børnene fra fcn der kommer ud i verden. Det er et grumt syn. Der er langt fra Klampenborg til Lokeren.
                      Så nu gælder det kun FCN-spillere og er ikke et generelt problem for DK, eller hvad?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Så nu gælder det kun FCN-spillere og er ikke et generelt problem for DK, eller hvad?
                        Det er bare kæphesten der taler, ikke Kielberg som sådan :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Så nu gælder det kun FCN-spillere og er ikke et generelt problem for DK, eller hvad?
                          Jeg tror ikke vi har et stort og særligt mentalitetsproblem i Danmark på den front. Ikke ift. lande vi ellers sammenligner os med. Krav som dem han omtaler tænker jeg kommer i kraft af opmærksomhed, pres og penge, der er på klubben og ligaen. Og Heerenveen er trods alt en større klub i en større liga en OB.

                          Og så kan Høegh jo i bund og grund kun tale ud fra hans egen situation. Når han kommer til Heerenveen som udlænding i den alder er det klart, der er nogle andre krav og forventninger til hvordan han præsterer end da han gik som ung spiller i hans barndomsklub.

                          Comment


                            #73
                            Mon ikke den var lidt til Entusiasten som bliver sommerkåd hver gang han ser en ung Nordsjællandsk spiller :)

                            Jeg kan iøvrigt ikke se problemet med at påpege det faktum, som det er, at unge danske fodboldspillere langt oftere knækker halsen i udlandet, end de slår igennem. Og her en del af forklaringen da helt sikkert mentaliteten som på mange punkter er meget anderledes i Danmark end i mange andre ligaer (især de store ligaer). Men du kan da sagtens bilde mig ind at det ikke bare er en dansk ting at unge talenter ikke slår igennem når de prøver lykken i udlandet. Når en ung nigerianer ikke slår igennem i Europa tror jeg så tilgengæld ikke at det i lige så høj grad skyldes at han har været pakket ind i vat, som tilfældet ofte er med de unge danske talenter.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Jeg tror ikke vi har et stort og særligt mentalitetsproblem i Danmark på den front. Ikke ift. lande vi ellers sammenligner os med. Krav som dem han omtaler tænker jeg kommer i kraft af opmærksomhed, pres og penge, der er på klubben og ligaen. Og Heerenveen er trods alt en større klub i en større liga en OB.

                              Og så kan Høegh jo i bund og grund kun tale ud fra hans egen situation. Når han kommer til Heerenveen som udlænding i den alder er det klart, der er nogle andre krav og forventninger til hvordan han præsterer end da han gik som ung spiller i hans barndomsklub.
                              Enig og det er jo også fair at evaluere spillere og tale med dem om hvordan de præsterer ... hvilket jo også sker i Danmark.
                              Jeg er lidt usikker på hvad folk præcis mener spillerne skal udsættes for, som åbenbart skal gavne dem.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Kik på curling børnene fra fcn der kommer ud i verden. Det er et grumt syn. Der er langt fra Klampenborg til Lokeren.
                                Helenius og andre lignende tilfælde.
                                Det har nu været påtalt flere gange at de danske spillere har det svært i starten når de kommer ud fordi mentaliteten er så forskellig. Om det er et større eller mindre problem end med svenskere, nordmænd eller islændinge aner jeg ikke, og det er nok ikke noget der føres statestik over. Heldigvis tager flertallet kampen op og kommer sig over omvæltningen.
                                Men jeg tror dog at det over de senere år er blevet en del bedre.
                                Last edited by Magge; 11-03-2019, 17:17.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X