Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jep, Brøndbys forsvarer er skandaløst ringe, og ingen af dem vil nogensinde kunne komme på tale i OB, det er da logisk. Det var også derfor de lukkede færrest mål ind i ligaen i sidste sæson. Præstationerne i den her sæson har da intet at gøre med, at spilkonceptet var faldet helt sammen for dem og tilliden til træneren var væk.
    Brøndby forsvarede sig med hele holdet og ved at have bolden, i det centrale forsvar var de ofte i problemer!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Jeg kan sagtens se et par stykker af dem komme på holdet i OB. De vil bare ikke være en lige så klar styrkelse som deres offensive kræfter. BIF har dog nogle ganske udmærkede forsvarsspillere, der dog er blevet solgt meget af et usammenhængende pres og en spillestil hvor de ikke allesammen passer ret godt ind.
      Hvem er de par stykker du mener er en markant styrkelse?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvem er de par stykker du mener er en markant styrkelse?
        Wilczek og Mukthar ville være åbenlyst markante styrkelser i OB. Tibbling kunne der nok også nemt blive plads til.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Brøndby forsvarede sig med hele holdet og ved at have bolden, i det centrale forsvar var de ofte i problemer!
          Meget enig. Forsvaret var heller ikke godt sidste sæson. Holdet stod bare bedre på banen og pressede så vildt at de sjældent kom i problemer og blev udstillet som i år.. Og så var Rønnow bare 2 klasser over ham de har nu

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Wilczek og Mukthar ville være åbenlyst markante styrkelser i OB. Tibbling kunne der nok også nemt blive plads til.
            Tror altså også at Kaiser har klasse. Han skal nok bare bruges rigtigt

            Comment


              #36
              Det kommer aldrig til at ske, at nogen af de nævnte overskydende spillere i Brøndby overhovedet skulle havne i OB, selvom flere af dem selvfølgelig kan forstærke os. Der er desværre alt for langt op til den hyre som de henter i Brøndby nu. OB kan slet ikke hamle op med det lønniveau.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Det kommer aldrig til at ske, at nogen af de nævnte overskydende spillere i Brøndby overhovedet skulle havne i OB, selvom flere af dem selvfølgelig kan forstærke os. Der er desværre alt for langt op til den hyre som de henter i Brøndby nu. OB kan slet ikke hamle op med det lønniveau.
                Jeg tror bestemt heller ikke det er realistisk. Jeg opponerer bare mod at sidste års 2'er, som altså endte med 81 point, ikke skulle have spillere der kan forstærke OB.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Brøndby forsvarede sig med hele holdet og ved at have bolden, i det centrale forsvar var de ofte i problemer!
                  Ja, de forsvarede sig med hele holdet, ved at alle pressede fremad og arbejdede mod bolden. Når det koncept falder, vil forsvarerne altid komme til at se dårlige ud, som de også har gjort i perioder for Klopp i både Dortmund og Liverpool, eller for Schmidt i Leverkusen. Det er jo hele idéen med den spillestil.

                  Der er ingen forsvarspillere i Superligaen der er blevet bedt om at efterlade så meget rum bag dem, som Brøndbys forsvarere, og der er ingen der dække så store områder på egen hånd som Brøndbys forsvarere. Put dem i OBs forsvar, hvor man for ofte står dybt i en 5-mandsbagkæde og forsvarer, og så vil Röcker, Arajuuri og Hermansson se aldeles glimrende ud på Superliganiveau.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg tror bestemt heller ikke det er realistisk. Jeg opponerer bare mod at sidste års 2'er, som altså endte med 81 point, ikke skulle have spillere der kan forstærke OB.
                    Selvfølgelig har de det, de har da eksempelvis en angriber som scorer lige så mange mål som vores tre angribere til sammen
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Selvfølgelig har de det, de har da eksempelvis en angriber som scorer lige så mange mål som vores tre angribere til sammen
                      Man kunne også vende den om. Hvilke af vores spillere kunne gå direkte ind på bifs hold, hvis alle på begge hold er i topform?
                      Vi er bedre på vb, og 6'er samt målmand, og JT. Så er der nogle ret lige spillere, men bif ville stille med 6-7 hvis vi skulle lave bedste start 11 af de to truppe.

                      Comment


                        #41
                        Hvis jeg var BIF ville jeg købe Gryte, JBL, RJL, JD og JT. Og jeg ville sætte dem alle på holdkortet omgående.

                        Dertil ville jeg hente Bash, forudsat at de fortsat vil spille med så mange mand foran bold og i pres.

                        Comment


                          #42
                          Lur mig om man ikke er ved at omskole Mads Frøkjær til noget angriber lign og hvis eksperimentet skrider fremad i foråret kunne jeg godt forestille mig at han bare overtager Festersens plads i angrebskabalen som 4. Angriber. Helenius og AK har kontrakt til sommeren 2020 og det ligner jo noget der nok løber til ende der eller bliver forlænget. Så man vil ikke bruge flere penge på dyre angribere.

                          Frøkjær spillede forresten hele kampen idag som hængende angriber lign i U19`s 5-0 sejr idag og scorede 2 mål foruden at være forrygende i det offensive spil generelt med mange lækre stikninger.

                          Comment


                            #43
                            Er der nogen grund til at tro, at vi er inde i billedet her? https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...diske-klubber/

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Er der nogen grund til at tro, at vi er inde i billedet her? https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...diske-klubber/
                              Det at vi har den træner vi har gør det meget oplagt imo.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Det at vi har den træner vi har gør det meget oplagt imo.
                                Men de har ikke lige umiddelbart nogen fælles fortid? Vibe var i SJE 12-13, JM i 15-16.

                                Comment

                                Working...
                                X