Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Jeg mener ikke JH er den rette mand for en klub i opgangstider (ikke at jeg mener han har været den rette i de sidste 9 års sump). Der skal noget mere karisma til.
    Hvem ville du gerne have i den stilling hvis du skulle ansætte.

    Comment


      Grytebust har flere interessante muligheder

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nte-muligheder

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Ja det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
        Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.

        Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen

        Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?
        Tror ikke vi betaler mere til KEP nu.

        Han fik den pose penge han skulle have på en gang er jeg ret sikker på.
        Og så meget har han jo ikke fået, det var ham der ville ud af kontrakten, og så får man ikke det samme som hvis OB vil have ham ud, som det var med f.eks. KN.

        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvem ville du gerne have i den stilling hvis du skulle ansætte.
        Jeg synes det er et svært spørgsmål det her.

        Men jeg vil gerne have en med kapow.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det får vi at se inden længe. Sidste sommer var bestemt godkendt
          Vi skal bare huske at JH er en del af et sportsligt udvalg hvor de fleste beslutninger bliver truffet. Og de spillere der kommer til virker enten som om det er ønsker fra træneren, noget Ole Spion finder eller noget man får tilbudt fra agenter..
          Så som arbejdshest tror jeg at han er fin nok. Thorborg er ihvertfald mere end tilfreds med ham..

          Men det med at sælge OB udad til og virke visionær er han godt nok ringe til.

          Det ligner dog at der er et arbejde igang med at lave en ny strategiplan for fremtidens OB og den vil jeg gerne høre først inden jeg udtaler mig mere om OBs sportslige ledelse. Forventer at den bliver præsenteret engang inden den nye sæson
          Jeg vil sige at vores indkøb var langt mere forfærdelige i vores sparetider, hvor det virkelig var røv og nøgler, hvad der blev hentet. Nu er det spillere, som nærmest uden tilvænning er gået ind og blevet profiler fra dag 1. Ikke spillere vi har brugt en formue på, men som har rykket os, så vi pludselig er foran de øvrige provinsklubber. Klubber flere eksperter havde travlt med at vi haltede kraftigt efter så sent som i efteråret. Vi hentede selvfølgelig vacek ind, som ikke blev til noget og en keeper ind vi aldrig har set, men det til trods så må vi bare sige at det sportslige udvalg med JH osv. har gjort et solidt stykke arbejde efter de fik kanaliseret lidt flere krunker til spillerbudgettet. Nu står de så sandsynligvis overfor at skulle gøre det mindst ligeså godt til sommer, og så må vi se om det var et lucky punch eller om der virkelig er de krummer i folkene, som vi har set på det seneste. Forudsætningerne ser i hvert fald ikke ud til at have været bedre længe med de penge vi allerede har hentet ind og dem vi muligvis scorer ved salg og eriksen.

          Comment


            omvendt har der jo også været underskud alle de foregående år, så der kan vel også være nogle huller, der skal lappes. Fordi vi får 10-15 mio mere ind end sidste år, er det jo ikke ensbetydende med, at der er 10-15 mio mere at gøre med. Men ja, det bliver da ekstremt spændende hvad klubben (og i sidste ende Thorborg) vælger for en strategi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              omvendt har der jo også været underskud alle de foregående år, så der kan vel også være nogle huller, der skal lappes. Fordi vi får 10-15 mio mere ind end sidste år, er det jo ikke ensbetydende med, at der er 10-15 mio mere at gøre med. Men ja, det bliver da ekstremt spændende hvad klubben (og i sidste ende Thorborg) vælger for en strategi
              Underskudene i OSE de sidste 2-3 år har jo ikke skyldes OBs økonomi.. Og både NT og EA har sagt at OSE skal styrkes så der kan kanaliseres penge videre til OB..
              Så det ville da være mega træls som fan at se et regnskab i 2020 på +10-20 mill alt imens man igen roder rundt nede i bunden fordi man bare prøvede at holde status Q mens de fleste andre hold trykkede på speederen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Underskudene i OSE de sidste 2-3 år har jo ikke skyldes OBs økonomi.. Og både NT og EA har sagt at OSE skal styrkes så der kan kanaliseres penge videre til OB..
                Så det ville da være mega træls som fan at se et regnskab i 2020 på +10-20 mill alt imens man igen roder rundt nede i bunden fordi man bare prøvede at holde status Q mens de fleste andre hold trykkede på speederen.
                Jamen enig. Pointerer bare, at det ikke er sikkert, at det bliver sådan. Og slet ikke 1:1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jamen enig. Pointerer bare, at det ikke er sikkert, at det bliver sådan. Og slet ikke 1:1
                  Nej jeg har også fuld forståelse for at man ikke bruger 20 mill hvis der kommer 20 mill ind.
                  Har bare haft følelsen af at man kun brugte 10-20% af hvad der kom ind i transfer..
                  Man solgte Tingager for 4 mill og købte Marco Lund for 400.000 osv osv

                  Kunne man ikke sætte baren bare lidt højere??

                  Comment


                    Nogen der vil fortælle lidt om hvad der står i denne?

                    https://www.fyens.dk/sport/Sportsdir...rtikel/3334124

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nogen der vil fortælle lidt om hvad der står i denne?

                      https://www.fyens.dk/sport/Sportsdir...rtikel/3334124
                      Stort set dette: OB-sportsdirektøren erkender, at klubber som FC Midtjylland og FC København for tiden investerer kraftigt i spillere, og man forventer, at Brøndby vil gøre det samme.- Vi vil naturligvis også prøve at hente forstrækninger, men det er et vigtigt led i vores strategi, at vi vil prøve at udvikle spillere fra vores akademi, fordi egne talenter er vigtig del af strategien-

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Stort set dette: OB-sportsdirektøren erkender, at klubber som FC Midtjylland og FC København for tiden investerer kraftigt i spillere, og man forventer, at Brøndby vil gøre det samme.- Vi vil naturligvis også prøve at hente forstrækninger, men det er et vigtigt led i vores strategi, at vi vil prøve at udvikle spillere fra vores akademi, fordi egne talenter er vigtig del af strategien-

                        Comment


                          Så gik den ikke ... https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ntrakt-et-aar/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Så passer det lige med en 4 årig når han vender hjem sommeren 2020

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Pis - så må vi vente til næste sommer jo. Der må han være klar på at spille CL i Odense

                              Comment


                                Hvor ville man bare ønske at vi gik ud og havde midler og ambitioner om virkelig at forstærke os med 2-3 profiler og måske kun afskibbede 1-2.
                                Jeg snakker fx om noget lign Pål K og Saba hvor man kommer op af stolen og tænker : Hold da magle

                                Comment

                                Working...
                                X