Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Jeg kan kun forestille mig, at RS skal have et sted at gå i bad etc., og går ud fra, at det ikke bare bliver de gamle skure på det gamle anlæg.

    Jeg vil også tro, at OB laver nogle nye faciliteter på det gamle RS-anlæg, da det vil gøre det nye anlæg mere attraktivt, samt mindske trafikken og dermed presset i/på omklædningen i Ådalen - men så kan man også tage til træning i OB, helt uden at runde Ådalen ...
    Men det er vel hovedsagelig amatørerne der skal bruge RS anlæget?

    Comment


      HC Bernat fik 2-årig kontrakt:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/to-aar...istian-bernat/
      Tillykke!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Men det er vel hovedsagelig amatørerne der skal bruge RS anlæget?
        No idea - lang tid siden jeg har sat mine ben på et af anlæggene :-x

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          HC Bernat fik 2-årig kontrakt:
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/to-aar...istian-bernat/
          Tillykke!
          Akademiet begynder at virke. Tillykke til HCB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Her tænker jeg ikke på OB, men den kommunikation i lige have.
            ... og så bor jeg i centrum, med en udlejer der bestemt ikke er færdig til tiden, med et større byggeprojekt i den bygning hvor jeg bor.

            Lund?
            Han bliver aldrig færdig med noget

            Comment


              Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
              Lund?
              Han bliver aldrig færdig med noget
              Lillebæltgruppen, ekstremt dyrt og de sætter ikke prisen generelt ned under byggeriet ... som tager uendeligt meget mere tid end projekteret :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                HC Bernat fik 2-årig kontrakt:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/to-aar...istian-bernat/
                Tillykke!
                Den har ligget til højrebenet længe. Har kaldt den 100 gange.
                Men en 3. Målmand skal også være en akademispiller. Men hvorfor kun 2 år?

                Comment


                  Så holdet næste sæson kunne godt blive følgende

                  MÅLMÆND
                  Mandé
                  OC
                  HC

                  FORSVAR
                  Ryan
                  Desler
                  Tverskov
                  Ramon
                  M Lund
                  Ludwig
                  Barret

                  MIDTBANE
                  Kløve
                  Drachmann
                  Eskesen
                  JJ
                  Casper
                  Greve
                  Harboe
                  Vacek(Hvis han vender tilbage)

                  ANGREB
                  Kadrii
                  Helenius
                  AK
                  Frøkjær(som jeg tror omskoles til noget angriber lign pt)


                  Så tænker at kontinuitetekortet trækkes til sommer og at det bliver et stille vindue mm der kommer nogle gode bud på nogle af vores spillere. Så skal de selvfølgelig erstattes. En forlængelse med Oliver Lund og bum så behøver man ikke at bruge penge.

                  Denne trup burde kunne klare sig næste sæson i laget 5-8 ca. Problemet er bare at 8-10 mand har kontrakt udløb i 2020, så for at undgå den store udrensning burde man begynde til sommer med at forlænge med de bedre spillere og sælge dem der gerne vil videre.

                  Comment


                    Bliver godt nok en spændende sommer. Top 6 er sikret og pengene strømmer ind for første gang i mange år.
                    Tv penge og stadion indtægter vil være en del millioner højere end sidste sæson. Vi har solgt for 16-19 mill kroner allerede uden at have svækket vores hold nævneværdigt.
                    Et salg af Christian Eriksen fra Tottenham til Spanien vil kunne indbringe 8-10 mill ydeligere uden at røre en finger. Ikke urealistisk
                    Salg af Tverskov,Barret og Casper kan også blive aktuelt til sommer uden dog at jeg tror alle 3 ryger. Men der kan man sagtens også forestille sig at der kommer 5-10 mill mere i kassen. Måske et salg mere fra Akademiet?? EL kampe??

                    25-40 mill ekstra i kassen er ikke overvuderet på nogen måde. Men hvad vil OB gøre med den her økonomi??
                    Ydeligere faciliteter? Akademiet? Store indkøb til Superligatruppen? Gemme dem til dårligere tider?

                    Jeg kunne sagtens forestille mig at man kun henter 3 spillere til sommer mm at andre end Tverskov sælges. 2 til bagkæden/Backs (hvor den ene kunne være forlængelse af Lund) og 1 til den offensive del af banen. Håber bare det er spillere der løfter os og ikke billige reservespillere fra SdJ,Randers og Horsens.

                    Bliver spændende.....

                    Comment


                      Jeg tror at pengene bliver stoppet i lommen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bliver godt nok en spændende sommer. Top 6 er sikret og pengene strømmer ind for første gang i mange år.
                        Tv penge og stadion indtægter vil være en del millioner højere end sidste sæson. Vi har solgt for 16-19 mill kroner allerede uden at have svækket vores hold nævneværdigt.
                        Et salg af Christian Eriksen fra Tottenham til Spanien vil kunne indbringe 8-10 mill ydeligere uden at røre en finger. Ikke urealistisk
                        Salg af Tverskov,Barret og Casper kan også blive aktuelt til sommer uden dog at jeg tror alle 3 ryger. Men der kan man sagtens også forestille sig at der kommer 5-10 mill mere i kassen. Måske et salg mere fra Akademiet?? EL kampe??

                        25-40 mill ekstra i kassen er ikke overvuderet på nogen måde. Men hvad vil OB gøre med den her økonomi??
                        Ydeligere faciliteter? Akademiet? Store indkøb til Superligatruppen? Gemme dem til dårligere tider?

                        Jeg kunne sagtens forestille mig at man kun henter 3 spillere til sommer mm at andre end Tverskov sælges. 2 til bagkæden/Backs (hvor den ene kunne være forlængelse af Lund) og 1 til den offensive del af banen. Håber bare det er spillere der løfter os og ikke billige reservespillere fra SdJ,Randers og Horsens.

                        Bliver spændende.....
                        Ja det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
                        Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.

                        Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen

                        Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Ja det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
                          Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.

                          Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen

                          Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?
                          Han blev jo udlejet til Wolves, hvor han har spillet noget reservebold. Ved ikke om han er tilbage i Hobro nu; har i hvert fald ikke spillet kampe for dem.

                          EDIT: Kan se at lejeopholdet er forlænget til juni: https://www.fjordavisen.nu/molberg-f...-england/39413

                          Kan desuden se på transfermarkt at han har spillet sådan nogenlunde fast på deres u23-hold.
                          Last edited by driflin; 21-03-2019, 15:39.

                          Comment


                            Jeg mener ikke JH er den rette mand for en klub i opgangstider (ikke at jeg mener han har været den rette i de sidste 9 års sump). Der skal noget mere karisma til.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Ja det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
                              Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.

                              Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen

                              Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?
                              Ja det var mig der referede til hvad KMP sagde i SFÅ. Vi må se om der er hold i det eller ej.

                              Men jeg håber bare ikke sommerens vindue hedder Gryte,Tverskov,Festersen, “Desler” og Casper ud og Bernat,Enghardt,Lund og 2 middel superliga spillere ind.
                              Så tror jeg vi får store problemer med Top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Jeg mener ikke JH er den rette mand for en klub i opgangstider (ikke at jeg mener han har været den rette i de sidste 9 års sump). Der skal noget mere karisma til.
                                Det får vi at se inden længe. Sidste sommer var bestemt godkendt
                                Vi skal bare huske at JH er en del af et sportsligt udvalg hvor de fleste beslutninger bliver truffet. Og de spillere der kommer til virker enten som om det er ønsker fra træneren, noget Ole Spion finder eller noget man får tilbudt fra agenter..
                                Så som arbejdshest tror jeg at han er fin nok. Thorborg er ihvertfald mere end tilfreds med ham..

                                Men det med at sælge OB udad til og virke visionær er han godt nok ringe til.

                                Det ligner dog at der er et arbejde igang med at lave en ny strategiplan for fremtidens OB og den vil jeg gerne høre først inden jeg udtaler mig mere om OBs sportslige ledelse. Forventer at den bliver præsenteret engang inden den nye sæson

                                Comment

                                Working...
                                X