Side 15 af 18 FørsteFørste ... 51314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 173
    Citer Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'.
    Undskyld men det er lidt morsomt :D.

Uanset så er "senest" altid "tidligst" når det kommer til byggeprojekter :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Beklager - jeg havde læst forkert.
    No worries. Ville bare lige præcisere, så høtyvene ikke nødvendigvis blev fundet frem d. 19. december, når der fortsat er huller i taget mv.
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Undskyld men det er lidt morsomt :D.

Uanset så er "senest" altid "tidligst" når det kommer til byggeprojekter :D.
    Hvorfor er det morsomt? Er da egentlig fint, at de ikke melder noget definitivt ud, som der er stor usikkerhed omkring.

Hvorfor er det morsomt? Er da egentlig fint, at de ikke melder noget definitivt ud, som der er stor usikkerhed omkring.
    Det er kun et stykke papir fra kommunen der mangler hvor der står at de godkender byggeriet. Intet andet.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er kun et stykke papir fra kommunen der mangler hvor der står at de godkender byggeriet. Intet andet.
    Ja, men derfor kan der jo godt være usikkerhed omkring hvornår præcist det kommer til at stå færdigt - som det jo ofte er tilfældet med byggeprojekter.

Ja, men derfor kan der jo godt være usikkerhed omkring hvornår præcist det kommer til at stå færdigt - som det jo ofte er tilfældet med byggeprojekter.
    Åhh jo. Uden tvivl

Her tænker jeg ikke på OB, men den kommunikation i lige havde.
    ... og så bor jeg i centrum, med en udlejer der bestemt ikke er færdig til tiden, med et større byggeprojekt i den bygning hvor jeg bor.
    Sidst redigeret af Entusiastens : 16-03-2019 kl. 14:33
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Man kan jo bare se hvor omfattende bane-projektet er. Jeg vil påstå at vi pt kun er blevet nogle fodboldbaner fattigere, da Cigaren er pløjet op, og en stor del af Bolbros anlæg lige så. Røde Stjernes baner er hegnet ind, så kun OB kan bruge dem(?).

Jeg ved ikke hvordan det står til i Kildemosen og Posten, men mååååske der er nogle baner klar her Tim foråret, men jeg tror IKKE man skal forvente, at der er nogen nye baner klar, for efter sommerferien. Røde Stjernes nye anlæg og baner på Cigaren, ser ud til at få hele armen - støjvold/bueskytte vold ned mod Svendborgbanen, og så går man i dybden med de nye baner, så der klm
    er lidt dræn etc i også. Oven i det forventer jeg et nyt klubhus og lysanlæg - glæder mig til at se det.

Bolbros tror jeg også bliver godt - om ikke andet så mere plads og fri bevægelse, i og med arret efter den gamle jernbanen er fjernet og fyldt op.

Citer Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Man kan jo bare se hvor omfattende bane-projektet er. Jeg vil påstå at vi pt kun er blevet nogle fodboldbaner fattigere, da Cigaren er pløjet op, og en stor del af Bolbros anlæg lige så. Røde Stjernes baner er hegnet ind, så kun OB kan bruge dem(?).

Jeg ved ikke hvordan det står til i Kildemosen og Posten, men mååååske der er nogle baner klar her Tim foråret, men jeg tror IKKE man skal forvente, at der er nogen nye baner klar, for efter sommerferien. Røde Stjernes nye anlæg og baner på Cigaren, ser ud til at få hele armen - støjvold/bueskytte vold ned mod Svendborgbanen, og så går man i dybden med de nye baner, så der klm
    er lidt dræn etc i også. Oven i det forventer jeg et nyt klubhus og lysanlæg - glæder mig til at se det.

Bolbros tror jeg også bliver godt - om ikke andet så mere plads og fri bevægelse, i og med arret efter den gamle jernbanen er fjernet og fyldt op.
    Du tror der bliver et OB klubhus? Eller er det et nyt til Røde Stjerne du mener?

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Jeg kan kun forestille mig, at RS skal have et sted at gå i bad etc., og går ud fra, at det ikke bare bliver de gamle skure på det gamle anlæg.

Jeg vil også tro, at OB laver nogle nye faciliteter på det gamle RS-anlæg, da det vil gøre det nye anlæg mere attraktivt, samt mindske trafikken og dermed presset i/på omklædningen i Ådalen - men så kan man også tage til træning i OB, helt uden at runde Ådalen ...

Regler for indlæg