Side 12 af 18 FørsteFørste ... 21011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 173
    Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg lover at sige hvad det er, når der sker et eller andet :), jeg kan kun sige at det jeg ved ikke peger i retning af at han bliver.
    Det siger du nu allerede ret ofte og du må selvfølgelig skrive herinde hvad du vil, men den hyppige gentagelse af "ved noget men må ikke sige det" er lidt skuffende for mig.

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).
    Det er muligt, men det er fakta :-)
    Han vil til Brøndby, så lad ham endelig smutte.

Citer Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    Det er muligt, men det er fakta :-)
    Han vil til Brøndby, så lad ham endelig smutte.
    Ja han skal nok blive til noget når han trækker i den blå/gule trøje derovre. De sprøjter jo talenterne ud en efter en......

Hvor er den mand altså bare dårlig i medierne til at skabe stemning og få et smil på vores læber.
    Det han siger kunne siges på så mange andre måder som ville skabe større forhåbninger blandt fans. Men det er måske også meningen.

Ikke fordi der er noget forkert i det han siger. Det er bare altid sovs og kartofler uden glimt i øjet.. Underligt. For han har det faktisk i sig.....

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja han skal nok blive til noget når han trækker i den blå/gule trøje derovre. De sprøjter jo talenterne ud en efter en......
    Som jeg forstår det har han de sidste par år levet højt på sin størelse og fysik. Hvis han mod forventning bliver superliga spiller vil han ikke have den fordel mere.
    Lad ham nu lige bevise noget før han bliver udråbt til den nye Messias.

SFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
    Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
    På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.

Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år

SFÅ tager lidt hul på transfervinduet i deres udsendelse i denne uge hvor man drøfter hvad der kan ske ind og hvem der kan sælges.
    Deres bud er Tverskov,Casper og Barret. Speciel Casper lød til gerne vil til udlandet og at denne sæson havde forøget hans værdi kraftigt
    På en af deltagerne(hvis jeg ellers hørte rigtigt) lød det som om at Kasper Enghardt var signet og at OB var millimeter fra Kasper Larsen inden han skiftede til Sverige.. Mange spændende snakke i et veloplagt panel.

Giv den et lyt og doner da også gerne en skilling så vi holder SFÅ i live i mange år
    Kasper Enghardt? OK, det er måske ikke lige noget, der giver stiv pi've. Så hellere vores egen Kasper, uanset skader osv.

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Kasper Enghardt? OK, det er måske ikke lige noget, der giver stiv pi've. Så hellere vores egen Kasper, uanset skader osv.
    Tror det er Kenneth der siger 1 time inde i Podcasten at Kasper Enghardt jo kom til sommer... Men de mente så også at KL kunne være en mulighed

Tror det er Kenneth der siger 1 time inde i Podcasten at Kasper Enghardt jo kom til sommer... Men de mente så også at KL kunne være en mulighed
    Det lød meget til at de var sikre på Enghardt kommer til sommer, som om det var en done deal...
    Ud med Jack Jørgensen, tak!

Regler for indlæg