Side 11 af 18 FørsteFørste ... 910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 173
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uanset om Obbekjær bliver eller ej. Så tror jeg altså ikke han er klar til at erstatte Tverskov som playmaker som problemstillingen jo er.
    Højre og venstre side af den centrale forsvarer er jo okay dækket ind med Ramon,Ludwig og Marco. Men ingen af dem kan føre bolden op og fordele spillet som ham. Ikke i nærheden..

Ja det kan man godt frygte. Og vi er nogle der allerede har påpeget det. Men det er jo de fleste SL klubbers lod. Når du har succes får dine bedste spillere blod på tanden og vil gerne prøve noget større. Ganske naturligt.

Og det er uden tvivl defensivt vi kan blive udfordret. Midtbane kan vi godt miste en uden der sker det store. Angrebet sker der 99% intet ud.
    Og som du nævner kommer der nok ikke det store nedefra. Jeg gætter dog på at HC Bernat godt kunne få kontrakt og blive 3. Målmand hvis man vurdere at Oliver og Mande er et setup der er godt nok til næste års SL
    Nu var de spillere der sandsynligvis vil videre/ikke vil forlænge allerede på vej videre, før OB begyndte at vinde mere end de taber.
    Så jeg tror ikke det har så meget at gøre med de nylige resultater, når Grytebust etc smutter.

Jeg tager ned og ser u17, du kan jo joine mig og finde ud af om ham eks-OBeren er så slem :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nu var de spillere der sandsynligvis vil videre/ikke vil forlænge allerede på vej videre, før OB begyndte at vinde mere end de taber.
    Så jeg tror ikke det har så meget at gøre med de nylige resultater, når Grytebust etc smutter.

Jeg tager ned og ser u17, du kan jo joine mig og finde ud af om ham eks-OBeren er så slem :D.
    Jammen jeg har set Obbekjær spille og kan godt se at han har teknik og fysik til at begå sig i de voksnes rækker. Uden tvivl.
    Men hvis han er på vej ud af døren, så held og lykke til ham i sin videre færd. Vi kan ikke holde på alle de gode talenter desværre og hvis han er ikke er tilfreds med alle de ting som er gjort for ham/tilbudt ham græder jeg ikke over det. Vi har set lige så store talenter som ham blive til ingenting og omvendt.

Jammen jeg har set Obbekjær spille og kan godt se at han har teknik og fysik til at begå sig i de voksnes rækker. Uden tvivl.
    Men hvis han er på vej ud af døren, så held og lykke til ham i sin videre færd. Vi kan ikke holde på alle de gode talenter desværre og hvis han er ikke er tilfreds med alle de ting som er gjort for ham/tilbudt ham græder jeg ikke over det. Vi har set lige så store talenter som ham blive til ingenting og omvendt.
    Lige præcis. Som det nok skinner igennem, giver jeg ikke meget for talenter. Ungdomsfodbold og seniorfodbold er 2 forskellige sportsgrene.
    Derfor er jeg heller ikke imponeret når en spiller har 4 gode måneder. Der skal bare mere til.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Lige præcis. Som det nok skinner igennem, giver jeg ikke meget for talenter. Ungdomsfodbold og seniorfodbold er 2 forskellige sportsgrene.
    Derfor er jeg heller ikke imponeret når en spiller har 4 gode måneder. Der skal bare mere til.
    Hvis det skal være sandt, så må antallet af spillere der har spillet på de forskellige u-landshold og efterfølgende fået en a-landsholdskarriere være betydeligt lavere, end tallet for dem der først debuterer som senior i landsholdssammenhæng ... det har jeg en snigende fornemmelse af at det ikke er :D.

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Ud over de spillere der forlader os på en fri (Festersen, Yao og Grytebust) bliver der vel også frigivet nogle lønkroner fra både Kent Nielsen og Kenneth Emil Petersen, der trods alt havde kontrakt til sommer. Tænker umiddelbart, at det gør plads til nogle fornuftige nye tilgange.

Jeg ville gerne kunne sige at han er sur på OSE eller Thorborg, men det ved jeg intet om ... det eneste jeg kender til det handler ikke om utilfredshed med OB.

Jeg er ikke fan.

Jeg ville gerne kunne sige at han er sur på OSE eller Thorborg, men det ved jeg intet om ... det eneste jeg kender til det handler ikke om utilfredshed med OB.
    Obbekjær er jo Brøndby-fan, og han vil åbenbart hellere spille for dem, og han håber på, at de vil have ham. Lad ham gerne smutte, så vi ikke skal have en spiller rendende, der hellere vil være et andet sted :-)

Citer Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    Obbekjær er jo Brøndby-fan, og han vil åbenbart hellere spille for dem, og han håber på, at de vil have ham. Lad ham gerne smutte, så vi ikke skal have en spiller rendende, der hellere vil være et andet sted :-)
    Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).

Jeg er ikke fan.

Det ved jeg intet om, men det er i hvert fald ikke det jeg har hørt :).
    Ville det ikke være nemmest hvis du bare skrev hvad du havde hørt i stedet for?

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Ville det ikke være nemmest hvis du bare skrev hvad du havde hørt i stedet for?
    Jeg lover at sige hvad det er, når der sker et eller andet :), jeg kan kun sige at det jeg ved ikke peger i retning af at han bliver.

Jeg er ikke fan.

Regler for indlæg