Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Denne håber jeg på:

    Oliver
    Desler - Leeuwin - Jeppe - M.Lund - JBL
    CN - JJT - Julius
    BK - AK

    Gryte var helt væk imod fck og sammen med Kløve dem, der leverede den mest ringe præstation.
    JJT skal passes ind i systemet. Kan han tillære sig noget aggressivitet, vil han gøre det fremragende.
    Helenius viser intet. Lad os få AK ind og give ham chancen.
    Så du vil smide Gryte på bænken, på baggrund af en enkelt dårlig kamp. Jeg har ligeledes svært ved at se hvad Desler kan bidrage med, i forhold til Ryan. Vi får mere arbejde ud af Helenius kontra AK. Men enig i at Helenius angrebsspil, ikke er imponerende.
    Last edited by sinus; 13-02-2019, 17:34.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Så du vil smide Gryte på bænken, på baggrund af en enkelt dårlig kamp. Jeg har ligeledes svært ved at se hvad Desler kan bidrage med, i forhold til Ryan. Vi får mere arbejde ud af Helenius kontra AK. Men enig i at Helenius angrebsspil, ikke er imponerende.
      Gryte skal ikke sættes af på baggrund af FCK kampen , hvis vi skulle sætte folk af på den baggrund så kunne vi ikke stille hold mod Vejle. Men han skal sættes af på baggrund af at han ikke ønsker at være en del af OB .

      Du vil have Helenius med fordi han som det eneste kan vinde enkelte hovedstødsdueller 30-40 meter fra mål og ellers er komplet elendig og nytteløs derfra og ned til baglinjen?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Gryte SKAL stå, uanset hvad der skete i Parken så er han stadig den klart bedste vi har. Ser gerne AK og Kadrii på toppen.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Gryte SKAL stå, uanset hvad der skete i Parken så er han stadig den klart bedste vi har. Ser gerne AK og Kadrii på toppen.
          Ja, der er i for hurtigt ude.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fuldstændig tåbeligt at ville sætte Grytebust af nu. Han har været vores bedste man i 3 år og har måske haft 1 håndfuld dårlige kampe ialt
            Så længe vi jagter Top 6 skal det være ham vi satser på. Men det øjeblik vi kommer i Top 6 eller er nogenlunde sikre på ikke at rykke ned syntes jeg bestemt også at man burde overveje at give Oliver chancen
            Du mener sikrer top6? Vi har været i top6 i denne sæson uden den blev lukket ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Du mener sikrer top6? Vi har været i top6 i denne sæson uden den blev lukket ...
              Ja selvfølgelig. Sikrer Top 6

              Comment


                #22
                Hvis nogen ligger inde med 2 fribilletter aftager jeg gerne? Så kommer vi hjem fra København!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Denne håber jeg på:

                  Oliver
                  Desler - Leeuwin - Jeppe - M.Lund - JBL
                  CN - JJT - Julius
                  BK - AK

                  Gryte var helt væk imod fck og sammen med Kløve dem, der leverede den mest ringe præstation.
                  JJT skal passes ind i systemet. Kan han tillære sig noget aggressivitet, vil han gøre det fremragende.
                  Helenius viser intet. Lad os få AK ind og give ham chancen.
                  Vildt at kalde at kalde Kløve den ringeste mod FCK. Han løb suverænt mest af alle i kampen med 12,5 km (4.flest i hele ligaen), havde klart flest løb i høj fart, klart flest blokeringer, vandt flest dueller langs jorden og skabte flest chancer for OB sammen med CN. Alt statistik er taget for Superligaens egen performance-center.
                  Jeg siger bestemt ikke Kløve spillede en god kamp, for det gjorde han ikke. Det gjorde ingen. Men at sige at han ligefrem skulle have været ringere end JBL, der koster 2 mål, Leeuwin (Koster mål og centerback, der indkasserer 6 mål), Kadrii (tabte vel 9/10 bolde der blev spillet op på ham), Drachmann (kraftigt impliceret i 1 mål) og andre i forsvaret er en vild overdrivelse. Han var vel én af vores MINDST ringe i søndags, og det mente trænerteamet jo heldigvis også siden han fik samtlige 90 på midten modsat hans to andre kompagner derinde.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg
                    Vildt at kalde at kalde Kløve den ringeste mod FCK. Han løb suverænt mest af alle i kampen med 12,5 km (4.flest i hele ligaen), havde klart flest løb i høj fart, klart flest blokeringer, vandt flest dueller langs jorden og skabte flest chancer for OB sammen med CN. Alt statistik er taget for Superligaens egen performance-center.
                    Jeg siger bestemt ikke Kløve spillede en god kamp, for det gjorde han ikke. Det gjorde ingen. Men at sige at han ligefrem skulle have været ringere end JBL, der koster 2 mål, Leeuwin (Koster mål og centerback, der indkasserer 6 mål), Kadrii (tabte vel 9/10 bolde der blev spillet op på ham), Drachmann (kraftigt impliceret i 1 mål) og andre i forsvaret er en vild overdrivelse. Han var vel én af vores MINDST ringe i søndags, og det mente trænerteamet jo heldigvis også siden han fik samtlige 90 på midten modsat hans to andre kompagner derinde.
                    Egentlig helt enig. Men svært at ændre stemningen når man først har fået et ry :) det er ens ret når man er mandagstræner :)

                    Comment


                      #25
                      Ligemeget hvad, så glæder jeg mig til at komme på stadion igen!
                      siden 1887

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Ligemeget hvad, så glæder jeg mig til at komme på stadion igen!
                        👍😊👍
                        Har det på lige måde.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om den kommende kamp mod Vejle, og en lille smule om Nicolaj Madsen.

                          http://obstruktion.dk/michelsen-vi-s...ion-mod-vejle/

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om den kommende kamp mod Vejle, og en lille smule om Nicolaj Madsen.

                            http://obstruktion.dk/michelsen-vi-s...ion-mod-vejle/
                            Lyder som en skjult 1/2 prøvetræning med NM.
                            Hvis man skriver med ham var det en prøvetræning. Hvis vi ikke skriver med ham var det ikke en prøvetræning..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder som en skjult 1/2 prøvetræning med NM.
                              Hvis man skriver med ham var det en prøvetræning. Hvis vi ikke skriver med ham var det ikke en prøvetræning..
                              Det er vist ret åbenlyst at det ikke bare er en vennetjeneste, da de så ikke ville se hinanden an.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har haft en snak med Jakob Michelsen om den kommende kamp mod Vejle, og en lille smule om Nicolaj Madsen.

                                http://obstruktion.dk/michelsen-vi-s...ion-mod-vejle/
                                Har han været frosset ned eller hvad ?

                                " men forhåbentlig kan de fynske fans levere den samme lydkulisse, som de kunne i det omvendte opgør i Vejle, for det var imponerende."

                                Der har ikke været stemning på Odense stadion siden 2010.

                                Syntes han gør meget ud af at fortælle hvor gode VB er og hvor svært det bliver, hvilken grund har han til at underspille vores favorit rolle går ud fra at han er klar over at alt andet end 3 point er en dundrende fiasko .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X