Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har han været frosset ned eller hvad ?

    " men forhåbentlig kan de fynske fans levere den samme lydkulisse, som de kunne i det omvendte opgør i Vejle, for det var imponerende."

    Der har ikke været stemning på Odense stadion siden 2010.

    Syntes han gør meget ud af at fortælle hvor gode VB er og hvor svært det bliver, hvilken grund har han til at underspille vores favorit rolle går ud fra at han er klar over at alt andet end 3 point er en dundrende fiasko .
    Forstår pointen, meeen syntes da der var et par sommeraftner i 2011, hvor jeg husker omtrent den bedste stemning der har været på stadion, i min tid som fan(siden 1993)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Forstår pointen, meeen syntes da der var et par sommeraftner i 2011, hvor jeg husker omtrent den bedste stemning der har været på stadion, i min tid som fan(siden 1993)

      Jep min fejl det var august 2011 vi mødte Villareal
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har han været frosset ned eller hvad ?

        " men forhåbentlig kan de fynske fans levere den samme lydkulisse, som de kunne i det omvendte opgør i Vejle, for det var imponerende."

        Der har ikke været stemning på Odense stadion siden 2010.

        Syntes han gør meget ud af at fortælle hvor gode VB er og hvor svært det bliver, hvilken grund har han til at underspille vores favorit rolle går ud fra at han er klar over at alt andet end 3 point er en dundrende fiasko .
        Jeg tror også det er naivt som træner at gå ud og kalde en kamp, hvor han forventer en sikker sejr på bagkant af en kamp, hvor vi er blevet ydmyget. Man er jo aldrig bedre end sin seneste kamp, og kampens betydning in mente, så tror jeg mere man kan forvente en tæt og grim kamp, end at vi går ud og hiver 3 sikre point i land. Det må forventes at blive intenst og nervepirrende, og jeg glæder mig sådan til at komme på stadion igen!
        Men jo, det er da en fiasko hvis vi taber hjemme til et bundhold. Vejle er bare et lidt atypisk bundhold, fordi de har haft midlerne til virkelig at gøre noget ved det. Det har de forsøgt, men det er for tidligt at spå om de har købt godt eller lunkent ind. De har i hvert fald forsøgt.

        Comment


          #34
          https://www.bt.dk/superligaen/taknem...edium=facebook

          Comment


            #35
            Kæmpe kæmpe cadeau til dem der fik stablet det banner på benene. Det viser at der trods alt kritik af fan scenen, trods alt er mennesker med klasse(Om de så har karantæne eller holder sig væk nu, aner jeg ikke). Og mennesker der omsætter tanker som vi måske alle har til handling. Kan ikke rose initiativet nok, og det har jo tydeligvis sat spor. Håber vi bliver mange i morgen til at hylde både ham, og de andre der skrev OB ind i toppen af dansk fodbolds historie.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Kæmpe kæmpe cadeau til dem der fik stablet det banner på benene. Det viser at der trods alt kritik af fan scenen, trods alt er mennesker med klasse(Om de så har karantæne eller holder sig væk nu, aner jeg ikke). Og mennesker der omsætter tanker som vi måske alle har til handling. Kan ikke rose initiativet nok, og det har jo tydeligvis sat spor. Håber vi bliver mange i morgen til at hylde både ham, og de andre der skrev OB ind i toppen af dansk fodbolds historie.
              Enod
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Et 3 foldigt leve for at det er tilbage

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-tr...ab-er-tilbage/

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Et 3 foldigt leve for at det er tilbage

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-tr...ab-er-tilbage/
                  Tak for det. ��
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #39
                    fuldstændigt idiotisk, at det blev fjernet i første omgang. Kæmpe nederlag til Jack.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Et 3 foldigt leve for at det er tilbage

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-tr...ab-er-tilbage/
                      Fint at de reagerer til vores kritik.
                      Håber vi kan bruge den nye/gamle målfejring ret ofte søndag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        fuldstændigt idiotisk, at det blev fjernet i første omgang. Kæmpe nederlag til Jack.
                        Blot en af mange idiotiske tiltag Jack kommer med..
                        siden 1887

                        Comment


                          #42
                          Truppen til i morgen

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-vejle/

                          Comment


                            #43
                            Start-11'er til i morgen?
                            siden 1887

                            Comment


                              #44
                              Så vidt jeg ved var det en fantiltag at få det afskaffet fordi det var popgejlet halspeakerstemning. Det er jeg for så vidt enig i, men nu er det så tilbage.

                              Måske halspeakeren også en gang i mellem lige kunne råbe “kom så, publikum” eller måske sætte en lille sang på undervejs i spillet?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Så vidt jeg ved var det en fantiltag at få det afskaffet fordi det var popgejlet halspeakerstemning. Det er jeg for så vidt enig i, men nu er det så tilbage.

                                Måske halspeakeren også en gang i mellem lige kunne råbe “kom så, publikum” eller måske sætte en lille sang på undervejs i spillet?
                                Det blev afskaffet efter den nye speakers ønske. Det daværende fanpanel blev så efterfølgende hevet indover for at spinne det som faninvolvering.

                                Alle os, der var med dengang, var egentlig ret ligeglade med opråbet, så vi købte den, men det har så bare vist sig, at det er et meget vigtig element for mange andre, og derfor blev det besluttet at gå tilbage til tre opråb, men uden den famøse “tak-selvtak-velbekomme”-svada. Det kan man så kalde et kompromis eller en halv løsning alt efter temperament.

                                De fleste i panelet, mig selv inklusiv, vil meget gerne undgå at ryge helt over i den halstemning, som jeg ved, at du og flere andre betragter som antitesen til ægte fodboldstemning, men det er tricky, når der er så modsatrettede holdninger til speakerens rolle. Jeg håber, flertallet kan leve med den nye løsning, for personligt synes jeg virkelig, der er langt mere interessante ting at diskutere i sådan et panel.
                                SLO

                                Comment

                                Working...
                                X