Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ringe Grytebust, ringe...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Hvem har mere at gøre i top 6 end os, ud over FCK og BIF?
      Well pt ligger der 7 hold over os behøver jeg skrive mere?
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Av Gryte

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Ringe Grytebust, ringe...
          Yep, han tilpassersig....
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Hvor er det til grin det her. Shiiit vi et pinlige

            Comment


              Av av av. Kan ikke se kampen men de 23 points forskel skinner vist igennem i dag. Shit 😱

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Well pt ligger der 7 hold over os behøver jeg skrive mere?
                Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?

                Comment


                  Og når vi har en sportsdirektør der igen igen står efter et transfervindue og siger vi har en god trup og derfor ikke har behov for at hente spillere i et vindue. Suk

                  Comment


                    Bambi på glat is, pinligt, OB skøjter rundt, FCK står fast.

                    Comment


                      Der er aldrig nogen der får mig overbevist om, at vi ikke skulle have cashet 10 mio. ind på Gryte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
                        Av av av. Kan ikke se kampen men de 23 points forskel skinner vist igennem i dag. Shit 
                        Vi havde tabt til samtlige hold idag. Det har været en stor gavebod fra OBs side

                        Comment


                          Vi ligner vel mest af alt det hold, der igen skal slutte 8-10. Men lad os nu se hvordan de reagerer mod Vejle.

                          Et nederlag, så ligner det sæsonen er slut og overlevelse skal sikres. En sejr og så er vi i live.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
                            Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Vi havde tabt til samtlige hold idag. Det har været en stor gavebod fra OBs side
                              Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Der er aldrig nogen der får mig overbevist om, at vi ikke skulle have cashet 10 mio. ind på Gryte.
                                Enig , endnu en dumhed af JH
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X