Side 18 af 23 FørsteFørste ... 81617181920 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 222
    Citer Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    De der kluntede kæmpefejl står der Marco Lunds navn på. Dem laver han 7-10 af per sæson og det er derfor det er svært at se ham som starter.
    Helt enig.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Søborg
    Det var godt nok skidt, meget skidt. 😩

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Hvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunkt
    Jeg tror bare vi ser forskelligt på det så lad os lukke den der....jeg tror ikke på top 6 hav en god aften...

Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Jeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt
    Kun dommeren, den skulle vi have købt, det kunne måååske have hjælpet... ;-)

Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik

Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Absolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
    Det eneste vi med sikkerhed kan sige er, at uanset hvor skidt det går, så er sportsdirektøren hævet over ethvert ansvar.

Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Enig. Altså, det er jo en fadæse af en indstilling at komme med. Hvad fanden bilder sådan en flok sig op. Jeg er med på, vi møder rækkens bedste hold, men det er ingen undskyldning for ikke, som minimum, at gå til den.

Kan vi ikke være med spilmæssigt, så må de fandme slå sig på os, når vi spiller. Den flok dengsedrenge, man så i dag, de var ikke trøjen værdig.

Vi ligger nr 9 og er uden vores anfører mod Vejle. Det ser ikke så lovende ud. Og der burde have været handlet bedre i transfervinduet.
    Jeg siger stadig 5-8, men hælder mest til 7-8 lige nu.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Leif Rasmussen tror de banale boldomgangsfejl inkl afleveringer skyldes holdet har trænet for meget på kunstgræs
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Regler for indlæg