Side 16 af 23 FørsteFørste ... 61415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 222
    Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .
    Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.

Undskyld, men at se Daramy gør mig lige lidt glad ... han kan blive så vild!

Hold nu kæft!
    Sidst redigeret af Entusiastens : 10-02-2019 kl. 19:49
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
    Vi kan sagtens spille op mod FCK, og vi kan også få point imod dem. Men ikke når vi gør os selv så dårlige som vi er idag. Det har vi selv det største ansvar for.

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
    Undskyld men måske fatter jeg dig bare ikke?”de bedste hold snakker du om og en fed logik? “ vi er enige om det stadig gælder om at få flest point ikke? Og der er pt 7 hold der har flere point derfor har de 7 hold så mere ret til top 6 end os! derudover hvad er det så du ser os levere pt der berettiger top 6?

Man må sgu håbe spillerne / klubben går ud og giver en gevaldig undskyldning til fansene efter den her kamp

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Stadig Jakob der sætter holdet.
    Men han kan stadigikke gøre det med andre spillere endJH henter ...

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Straffe til FCK. Gult Lund.

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Nej når den er færdigspillet. Men jo den kan godt lyve undervejs. Vi er vel enige om at Bayern stadig er ret gode, selvom de lå nummer 8 på et tidspunkt.
    Der er bare det med midtvejs stillinger at de ikke kam bruges i det endelige regnskab . Lidt lige som træningskampe opvisningskamp og andet som OB har fået for vane at være stolte af og bygge deres optimisme på.
    Jesper Hansen :

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    6-1.. Og det blev så tenniscifre.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland