Side 15 af 23 FørsteFørste ... 51314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 222
    Av av av. Kan ikke se kampen men de 23 points forskel skinner vist igennem i dag. Shit 😱

Citer Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Well pt ligger der 7 hold over os behøver jeg skrive mere?
    Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?

Og når vi har en sportsdirektør der igen igen står efter et transfervindue og siger vi har en god trup og derfor ikke har behov for at hente spillere i et vindue. Suk

Bambi på glat is, pinligt, OB skøjter rundt, FCK står fast.

Der er aldrig nogen der får mig overbevist om, at vi ikke skulle have cashet 10 mio. ind på Gryte.

Citer Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Av av av. Kan ikke se kampen men de 23 points forskel skinner vist igennem i dag. Shit 
    Vi havde tabt til samtlige hold idag. Det har været en stor gavebod fra OBs side

Vi ligner vel mest af alt det hold, der igen skal slutte 8-10. Men lad os nu se hvordan de reagerer mod Vejle.

Et nederlag, så ligner det sæsonen er slut og overlevelse skal sikres. En sejr og så er vi i live.

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Fed logik, dem der ligger højest er de bedste hold. Jo tak jeg syntes du behøves skrive mere. Vi slog eks. Horsens der ligger over os 4-0, hvorfor har de mere at gøre i top 6?
    Tabellen lyver aldrig , ender vi som jeg tror så er det 8-9 hold som enten er bedre eller i det mindste har en træner som er bedre .
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Vi havde tabt til samtlige hold idag. Det har været en stor gavebod fra OBs side
    Du glemmer simpelthen at det bedste af to hold, især hvis der er pæn afstand, kan få det dårligste til at se dårligere ud.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Der er aldrig nogen der får mig overbevist om, at vi ikke skulle have cashet 10 mio. ind på Gryte.
    Enig , endnu en dumhed af JH
    Jesper Hansen :

Regler for indlæg