Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCK-OB

    https://www.facebook.com/FCKobenhavn...TI1ODI0MjE0NA/

    Ham Robert Skov .. han bliver voldsomt svær at lukke ned
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    https://www.facebook.com/FCKobenhavn...TI1ODI0MjE0NA/

    Ham Robert Skov .. han bliver voldsomt svær at lukke ned
    Tilgengæld er Fischer umiddelbart tvivlsom, så det er da noget.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Tilgengæld er Fischer umiddelbart tvivlsom, så det er da noget.
      Fischer er ikke tvivlsom, han er helt ude af kampen ... det sagde han selv under træningskampen, han var medkommentator i 1. halvleg.

      Så hvis der ikke er sket noget helt nyt ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Tilgengæld er Fischer umiddelbart tvivlsom, så det er da noget.
        Det er vistfint vi ikke skal bekymre os om ham også
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Fischer er ikke tvivlsom, han er helt ude af kampen ... det sagde han selv under træningskampen, han var medkommentator i 1. halvleg.

          Så hvis der ikke er sket noget helt nyt ...
          Tror ikke der er sket noget helt nyt, men tager altid forbehold for sådan noget medmindre det er en længere skade :)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Tilgengæld er Fischer umiddelbart tvivlsom, så det er da noget.
            Føler mig ret overbevist om vi står med et rundt 0 på pointkontoen efter den kamp...uanset Fisher....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              https://www.facebook.com/FCKobenhavn...TI1ODI0MjE0NA/

              Ham Robert Skov .. han bliver voldsomt svær at lukke ned
              Tverskov æder ham til morgenmad på søndag!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Føler mig ret overbevist om vi står med et rundt 0 på pointkontoen efter den kamp...uanset Fisher....
                Nej, det handler vel om at den er rykket fra 90-10 til 85-15 måske. Og så lige et par point mere hvis Thomsen også er skadet.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Tverskov æder ham til morgenmad på søndag!
                  👍👍👍
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Hvis vi spiller som vi gjorde i lørdags taber vi 3 el. 4-0
                    siden 1887

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Hvis vi spiller som vi gjorde i lørdags taber vi 3 el. 4-0
                      Bare roligt:
                      "Dybest set var vi nødt til ikke at vinde i dag i forhold til sommerens erfaring med fem sejre i træk, så vi valgte at spille ti gode minutter, og derfra gik det jævnt ned af bakke." (JM om lørdagskampen, http://obstruktion.dk/ob-indboed-til-fanarrangement/)
                      😜
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Robert Skov er i særklasse min favoritspiller i Superligaen selv om han spiller på det helt forkerte hold.
                        FCK er da favorit men vi er altid bedst mod de gode hold. Jeg tror ikke vi Taber.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Robert Skov er i særklasse min favoritspiller i Superligaen selv om han spiller på det helt forkerte hold.
                          FCK er da favorit men vi er altid bedst mod de gode hold. Jeg tror ikke vi Taber.
                          Jaeh, er vi nu også det på udebane? Hvornår har vi sidst lavet et godt resultat på udebane mod et af de store hold? Det eneste jeg lige kan komme i tanke om i de seneste sæsoner, må være den uafgjorte i Brøndby her i efteråret, og det var endda i en halvsæson, hvor Esbjerg, SønderjyskE, Horsens og Vendsyssel formåede at vinde samme sted.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jaeh, er vi nu også det på udebane? Hvornår har vi sidst lavet et godt resultat på udebane mod et af de store hold? Det eneste jeg lige kan komme i tanke om i de seneste sæsoner, må være den uafgjorte i Brøndby her i efteråret, og det var endda i en halvsæson, hvor Esbjerg, SønderjyskE, Horsens og Vendsyssel formåede at vinde samme sted.
                            Enig. På hjemmebane har vi ofte fået skrabet nogle point sammen. På udebane har vi det svært mod de store.

                            Comment


                              #15
                              Det bliver ualmindeligt svært, uanset hvor god opstart så har været. Vi ved FCK kommer med 100 i timen og vil lægge tungt pres på hele vejen igennem. Mentalt er jeg nok forberedt på den sædvanlige nedtur, men det stopper naturligvis ikke min glæde v at se holdet på græs igen v sæsonstart. Og håbet har man jo altid. Så vi ses i Parken:-)

                              Comment

                              Working...
                              X