Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 59
    Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvis vi spiller som vi gjorde i lørdags taber vi 3 el. 4-0
    Bare roligt:
    "Dybest set var vi nødt til ikke at vinde i dag i forhold til sommerens erfaring med fem sejre i træk, så vi valgte at spille ti gode minutter, og derfra gik det jævnt ned af bakke." (JM om lørdagskampen, http://obstruktion.dk/ob-indboed-til-fanarrangement/)
    😜

Robert Skov er i særklasse min favoritspiller i Superligaen selv om han spiller på det helt forkerte hold.
    FCK er da favorit men vi er altid bedst mod de gode hold. Jeg tror ikke vi Taber.

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Robert Skov er i særklasse min favoritspiller i Superligaen selv om han spiller på det helt forkerte hold.
    FCK er da favorit men vi er altid bedst mod de gode hold. Jeg tror ikke vi Taber.
    Jaeh, er vi nu også det på udebane? Hvornår har vi sidst lavet et godt resultat på udebane mod et af de store hold? Det eneste jeg lige kan komme i tanke om i de seneste sæsoner, må være den uafgjorte i Brøndby her i efteråret, og det var endda i en halvsæson, hvor Esbjerg, SønderjyskE, Horsens og Vendsyssel formåede at vinde samme sted.

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jaeh, er vi nu også det på udebane? Hvornår har vi sidst lavet et godt resultat på udebane mod et af de store hold? Det eneste jeg lige kan komme i tanke om i de seneste sæsoner, må være den uafgjorte i Brøndby her i efteråret, og det var endda i en halvsæson, hvor Esbjerg, SønderjyskE, Horsens og Vendsyssel formåede at vinde samme sted.
    Enig. På hjemmebane har vi ofte fået skrabet nogle point sammen. På udebane har vi det svært mod de store.

Det bliver ualmindeligt svært, uanset hvor god opstart så har været. Vi ved FCK kommer med 100 i timen og vil lægge tungt pres på hele vejen igennem. Mentalt er jeg nok forberedt på den sædvanlige nedtur, men det stopper naturligvis ikke min glæde v at se holdet på græs igen v sæsonstart. Og håbet har man jo altid. Så vi ses i Parken:-)

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Enig. På hjemmebane har vi ofte fået skrabet nogle point sammen. På udebane har vi det svært mod de store.
    Ja. Men vi har godt nok ikke været langt fra point de sidste par gange vi har været i parken. Sidst var vi okay med og kun et fremragende frispark af Skov gjorde vi ikke fik point derfra. Kampen før var vi 3 minutter fra point, men dog lidt mere presset så vidt jeg husker.
    Det var så også i sidste sæson, hvor fck aldrig fandt melodien. Det gjorde de i efteråret, så vi skal satse på de ikke kommer helt sikkert ud af starthullerne her fra starten af foråret. Horsens kunne slå dem i sæsonpræmieren, så kan vi vel også slå dem i forårspræmieren. Man ved i hvert fald aldrig, og jeg ser det ikke som en ulempe at starte foråret ud, hvor den sidste skarphed vil mangle fra begge hold, og al presset er på fck. Det er bare kun det man kan have sine forhåbninger i, for fck er bare bedre, hvis de rammer et okay niveau.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Ja. Men vi har godt nok ikke været langt fra point de sidste par gange vi har været i parken. Sidst var vi okay med og kun et fremragende frispark af Skov gjorde vi ikke fik point derfra. Kampen før var vi 3 minutter fra point, men dog lidt mere presset så vidt jeg husker.
    Det var så også i sidste sæson, hvor fck aldrig fandt melodien. Det gjorde de i efteråret, så vi skal satse på de ikke kommer helt sikkert ud af starthullerne her fra starten af foråret. Horsens kunne slå dem i sæsonpræmieren, så kan vi vel også slå dem i forårspræmieren. Man ved i hvert fald aldrig, og jeg ser det ikke som en ulempe at starte foråret ud, hvor den sidste skarphed vil mangle fra begge hold, og al presset er på fck. Det er bare kun det man kan have sine forhåbninger i, for fck er bare bedre, hvis de rammer et okay niveau.
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...oerste-floejt/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Damen er skadet og ikke med mod os søndag. Fint for os!

Citer Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Kæmpe fordel ja. Ham og fischer er flere niveauer over deres substitutter, så det giver da lidt håb. Så mangler vi bare Skov løber ind i en noget bøvl også, så ser det pludselig rimelig lige ud.

Citer Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

Regler for indlæg