Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Og kan man i øvrigt købe billetter ved parken? Er for længe siden jeg har været derinde

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
      Daramy er et megatalent, det eneste MJ og Daramy har til fælles er deres hurtighed. Daramy teknik er flere klasser over MJ. Det er et Megatalent de har hentet der.
      Hvis han er så god er det ærgerligt han ikke er dansker.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvis han er så god er det ærgerligt han ikke er dansker.
        Når han bliver 18, men ja reglerne er absurde.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Er AK blevet skadet? Han er ikke listet på Forza appen

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er AK blevet skadet? Han er ikke listet på Forza appen
            Festersen på bænken istedet for AK, han må være syg eller skadet.

            Comment


              #51
              Det er

              Grytebust
              Leeuwin Tverskov Lund
              Ryan Nielsen Drachmann Kløve Barrett
              Kadrii Helenius

              som jagter sejren i aften.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                AK ude pga familieforøgelse. Stort tillykke!
                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...809009670?s=19
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det er

                  Grytebust
                  Leeuwin Tverskov Lund
                  Ryan Nielsen Drachmann Kløve Barrett
                  Kadrii Helenius

                  som jagter sejren i aften.
                  Ikke mange OB-talenter der har fundet vej til start 11..

                  Comment


                    #54
                    Hvis vi tager de stribede briller af, er der vel reelt også kun Eskesen, der pt kunne gøre en forskel. Havde også hellere set Eskesen starte i stedet for Kløve.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      Hvis vi tager de stribede briller af, er der vel reelt også kun Eskesen, der pt kunne gøre en forskel. Havde også hellere set Eskesen starte i stedet for Kløve.
                      Det er jeg da for så vidt enig i, jeg synes nu så også godt at JJT og Greve kan presse på centralt, men jeg kan godt forstå, at Michelsen har valgt som han har, og jeg bebrejder ham overhovedet ikke, at han vælger de 11 han tror der er bedst. Det er jo hans job. Men for folkene der arbejder bag holdet som JH og Tonny, må det da være lidt en streg i regning. Når man gerne vil italesætte sig som en talentklub, og at der skulle være lavet store fremskridt på den front de senere år, så klinger det lidt hult, når ikke én eneste så kan finde vej til startopstillingen. Der er 8 spillere i truppen der er blevet rykket op, men virkeligheden er jo, at de allesammen er endt med at være mere eller mindre fyld.

                      Det minder ærligt talt mere om Kim Brink-tiden end "Det Nye OB".

                      Comment


                        #56
                        Casper tæt på efter fin aktion af Bashkim!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Meget enig første kamp efter vinterpausen alt kan ske. Tror på en god mulighed for uafgjort eller sejr. Hvis tingene ikke flasker sig et smalt nederlag, forventer bestemt ikke vi bliver spillet ud af banen,
                          Godt kaldt Ricardo

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Ja- Daramy er 17 år, og er måske lige så hurtig som MJ. Han starter på bænken for køwenhavnerne.
                            Kan du se nu hvorfor de to ikke kan siges, at være i sammen kategori af talent :)?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Godt kaldt Ricardo
                              Hehe, ja jeg var vidst også lidt mere optimistisk. Men troede ærlig talt vi havde lidt mere format og professionalisme, end tilfældet var.

                              Comment

                              Working...
                              X