Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har jeg opdaget

    Har efterfølgende læst den meget uddybende artikel. Det hænger også godt sammen at man kigger efter en spiller i England og ender op med en reserve fra Lyngby
    Præcis. Kigger på hende den lækre i centrum med store patter og ender op med den fede over i hjørnet der sidder og æder sine bussemænd

    Vi har hørt det hele før

    Comment


      #47
      Rigtigt fint at få Oliver ind som gardering i 5 måneder. Var det længere havde jeg været mere tvivlende overfor det. Han er en bedre gardering på begge wingbacks end Kløve, det er helt sikkert.

      Han lavede faktisk pænt med assists sidst han var her.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Rigtigt fint at få Oliver ind som gardering i 5 måneder. Var det længere havde jeg været mere tvivlende overfor det. Han er en bedre gardering på begge wingbacks end Kløve, det er helt sikkert.

        Han lavede faktisk pænt med assists sidst han var her.
        Helt enig. Forstår ikke helt hvad folket havde forventet. Han er jo aldrig blevet kasseret i OB.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Helt enig. Forstår ikke helt hvad folket havde forventet. Han er jo aldrig blevet kasseret i OB.
          Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Han er back-up. Det er perspektivløst - ja. Og det er bekymrende at der ikke er bedre muligheder, ja. Ikke nogen katastrofe i sig selv med Lund, men det er heller ikke vejen frem.

            En helt anden ting: Kan nogen forklare mig, hvordan følgende citat giver nogen form for mening? "Markedet er svært og OB har endda kigget på det engelske marked, erfarer Sport Fyn. Her kostede en Bournemouth- stopper i periferien af Premier League-klubbens trup 700.000 Euro i løn om året netto."

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Han er back-up. Det er perspektivløst - ja. Og det er bekymrende at der ikke er bedre muligheder, ja. Ikke nogen katastrofe i sig selv med Lund, men det er heller ikke vejen frem.

              En helt anden ting: Kan nogen forklare mig, hvordan følgende citat giver nogen form for mening? "Markedet er svært og OB har endda kigget på det engelske marked, erfarer Sport Fyn. Her kostede en Bournemouth- stopper i periferien af Premier League-klubbens trup 700.000 Euro i løn om året netto."
              Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.
                Hvem tror man der vil hoppe på den slags, lidt lige som sidst vi var ih så tæt på en PL spiller ( MC Geee eller hvadgan hedder) fad vide om de selv tror på historier af sen slags og om man bilder sig ind at fansene tror på det?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er vel spil for galerien... og ret latterligt. At tale om PM-spiller-løn når man ikke kan holde med AGFs tilbud til Tingager er bare pinligt.
                    Ja, det lyder som en gang fordrukkent sludder rent ud sagt. I hvilken verden er en PL-forsvarer, der tjener over 5 mio. årligt, og Oliver Lund, nogensinde på samme liste? Det er helt sort.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvem tror man der vil hoppe på den slags, lidt lige som sidst vi var ih så tæt på en PL spiller ( MC Geee eller hvadgan hedder) fad vide om de selv tror på historier af sen slags og om man bilder sig ind at fansene tror på det?
                      Hmmm, hvis Jesper og Jack tror at vi tror på det så tror at de også tror at en trekant har fire sider...
                      (Psssst: vi spørgte også om van Dijk som også ville gerne skrive en 5-måneds kontrakt med os men Klopp intervenerede og gav en veto, desværre.)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Kors i hytten hvor er det uambitiøst, men det siger en hel del om den sportslige ledelse i OB.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Helt enig. Forstår ikke helt hvad folket havde forventet. Han er jo aldrig blevet kasseret i OB.
                          Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg tænker at folket havde forventet en der rent faktisk kan spille midterforsvar, og ikke en der ikke kan slå Lasse Fosgaard af på højre back.
                            Jeg så nogle kampe med Lyngby hvor jeg synes han gjorde det rigtigt hæderligt for sig selv som stopper, men hvor det var tydeligt at holdet ikke hang sammen, hvorfor de indkasserede en del mål. Som 4. valg dertil gør det mig ikke det store.

                            Det er vel spørgsmålet hvem man kan finde af folk der vil være reserve i 5 måneder. Anders Egholm?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren
                              nej men de gør det for st få spilletid ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Ahh hvad? det tror jeg da nok han blev i rimelig høj grad, ellers var han jo ikke skiftet til Lyngby vel da? der er da ikke nogen spillere, der skifter fra OB til Lyngby for at tage et skridt op i karrieren
                                Virkelighedens verden er jo at LBK sluttede foran OB, med LBK på 3. eller 4. pladsen og OB som deltager i nedrykningspulje .. så jo, det var et skridt op for Lund. Eftertiden har så vist at Lyngbys model på ingen måde var langtidsholdbar, men det er jo en helt anden historie.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X