Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Interview med Oliver:
    https://www.fyens.dk/fodbold/OB-Oliv...rtikel/3318744

    Mens Janus Blond vil løbe til hovedbanegården i København på vej til Odense så vil Oliver hellere cykle ved siden af ham... Så lad os se om Janus svarer på træningsbanen og får ham til at svede... ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Interview med Oliver:
      https://www.fyens.dk/fodbold/OB-Oliv...rtikel/3318744

      Mens Janus Blond vil løbe til hovedbanegården i København på vej til Odense så vil Oliver hellere cykle ved siden af ham... Så lad os se om Janus svarer på træningsbanen og får ham til at svede... ;-)
      Han kunne jo også bare få ham til at løbe fra hovedbanegården i Odense ned til Ådalen

      Comment


        #93
        Oliver Lund erkender forkærlighed for OB

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ha...lighed-for-ob/

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Oliver Lund erkender forkærlighed for OB

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ha...lighed-for-ob/
          Er han ikke fra (forstads-)København? Har han en fynsk forbindelse?
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Er han ikke fra (forstads-)København? Har han en fynsk forbindelse?
            Hvem vil ikke gerne være fynbo
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvem vil ikke gerne være fynbo
              Hov, den er ikke specifikt til dig :D.

              Oliver Lund blev jo sat af og fungerede kun som indskifter eller bænkevarmer i hele foråret og derfor ville han gerne finde en ny klub, da der i OB ikke var udsigt til andet end et meget yderligt mandat i truppen.
              Når han efterfølgende har haft besvær med at begå sig i 1. div. så kan jeg godt forstå at mange fans er bekymrede over den tilgang og ja så kan SU da sagtens sige det på en mere respektfuld måde, men bortset fra det så er jeg ret enig.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hov, den er ikke specifikt til dig :D.

                Oliver Lund blev jo sat af og fungerede kun som indskifter eller bænkevarmer i hele foråret og derfor ville han gerne finde en ny klub, da der i OB ikke var udsigt til andet end et meget yderligt mandat i truppen.
                Når han efterfølgende har haft besvær med at begå sig i 1. div. så kan jeg godt forstå at mange fans er bekymrede over den tilgang og ja så kan SU da sagtens sige det på en mere respektfuld måde, men bortset fra det så er jeg ret enig.
                Kan man få en oversættelse på den gang vrøvl du lige har postet.
                Jeg kan umuligt være den eneste der ikke forstår meningen med dit indlæg.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Kan man få en oversættelse på den gang vrøvl du lige har postet.
                  Jeg kan umuligt være den eneste der ikke forstår meningen med dit indlæg.
                  Nu ved jeg jo du er lidt af en spasmager, så jeg afventer lige om andre skulle være i tvivl.
                  Den øverste melding går på at det ikke er skrevet direkte til manner, som jeg kom til at svare ... resten tænker jeg du forstår :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Nu ved jeg jo du er lidt af en spasmager, så jeg afventer lige om andre skulle være i tvivl.
                    Den øverste melding går på at det ikke er skrevet direkte til manner, som jeg kom til at svare ... resten tænker jeg du forstår :).
                    Jeg kan ikke gennemskue hvad du mener. Ikke at det er noget nyt :) men aliwl.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg kan ikke gennemskue hvad du mener. Ikke at det er noget nyt :) men aliwl.
                      Dansk ER et svært sprog :)!

                      Jeg skriver det gerne mere simpelt for dig.

                      Oliver var reserve og derfor skiftede han.
                      Oliver var ikke fast mand i efteråret i 1. div.
                      På den baggrund kan jeg forstå de fans, der ikke mener Oliver er en god investering.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Dansk ER et svært sprog :)!

                        Jeg skriver det gerne mere simpelt for dig.

                        Oliver var reserve og derfor skiftede han.
                        Oliver var ikke fast mand i efteråret i 1. div.
                        På den baggrund kan jeg forstå de fans, der ikke mener Oliver er en god investering.
                        Super tak :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hov, den er ikke specifikt til dig :D.

                          Oliver Lund blev jo sat af og fungerede kun som indskifter eller bænkevarmer i hele foråret og derfor ville han gerne finde en ny klub, da der i OB ikke var udsigt til andet end et meget yderligt mandat i truppen.
                          Når han efterfølgende har haft besvær med at begå sig i 1. div. så kan jeg godt forstå at mange fans er bekymrede over den tilgang og ja så kan SU da sagtens sige det på en mere respektfuld måde, men bortset fra det så er jeg ret enig.
                          Jeg tror jeg forstår din tilgang og hensigt her.
                          Jeg har ikke (tror jeg ikke) forholdt mig til det faktum i denne diskussion på noget tidspunkt, og jeg kan da snildt rumme den tilgang .. jeg løber absolut heller ikke rundt med armene over hovedet. Det jeg kommenterede på var om det var et skridt op, ned eller sidelæns for OL. Her er min opfattelse at bundlinjen for sæsonen '16 viser i tørre tal at det det hverken var sidelæns, eller nedad. Det er der så "nogen" er helt tendentiøst, og på bedste stråmandsmåde forsøger at tillægge andre værdier end tilsigtet ... tilbage står nu mit spørgsmål. Hvem vil ikke gerne være fynbo?
                          Last edited by manner; 29-01-2019, 05:18.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg tror jeg forstår din tilgang og hensigt her.
                            Jeg har ikke (tror jeg ikke) forholdt mig til det faktum i denne diskussion på noget tidspunkt, og jeg kan da snildt rumme den tilgang .. jeg løber absolut heller ikke rundt med armene over hovedet. Det jeg kommenterede på var om det var et skridt op, ned eller sidelæns for OL. Her er min opfattelse at bundlinjen for sæsonen '16 viser i tørre tal at det det hverken var sidelæns, eller nedad. Det er der så "nogen" er helt tendentiøst, og på bedste stråmandsmåde forsøger at tillægge andre værdier end tilsigtet ... tilbage står nu mit spørgsmål. Hvem vil ikke gerne være fynbo?
                            Hvilket jo stadig er forkert, ganske simpelt vrøvl. Og endda så arrogant fremført, at det fremhæves som fakta. Med den logik vil du også påstå, at et skifte fra FCK til FCN, Brøndby eller FCM i sommers ikke var et skridt ned. Eller at det i 15/16 var et skridt op for spillere i samtlige storklubber i PL, at skifte til mesteren fra Leicester. Eller at det i den tyske 14/15 sæson var et skridt op for en Dortmund spiller at skifte til Wolfsburg, Augsburg eller Gladbach. Du kan ikke kigge på en sæson, og så rangordne klubbers status, det er bare noget vrøvl, og det må du så kalde arrogant og komme med alle dine tilsvininger om, hvor meget jeg sviner dig til, det rører mig ikke, og det ændrer ikke på, at det du skriver er sludder.

                            Comment


                              Vi har haft en snak med Oliver Lund, der er meget glad for at være tilbage i Ådalen igen.

                              http://obstruktion.dk/oliver-lund-ek...pbakning-i-ob/

                              Comment


                                Jeg kan se Oliver Lund spillede hele kampen i går mod Esbjerg. Da jeg ikke kunne se den, er der da nogle der kan berette om hvordan han gjorde det?
                                Jeg har opfattet det som om, at flertallet herinde var så nervøse for at få Oliver på banen, at de ville have brug for benzoer for at kunne overvære kampen. Var det berettiget?

                                Comment

                                Working...
                                X