Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nå, men så prøver vi igen den gode gamle med at hente en spiller til en rolle, som han aldrig har haft succes med at spille. Det kan da i det mindste ikke gå dårligere end det gjorde med Jönsson, Kryger og Rømer.

    Comment


      #17
      For helvede da også! Han var ringe sidst, og er det med al sandsynlighed stadigvæk.

      Det ENESTE jeg kan glæde mig over, er at der er tale om 6 måneders kontrakt, og så har vi FORHÅBENTLIG en ny forsvarsspiller på sigtekornet fra sommeren af, hvor vi med stor sandsynlighed står over for en udskiftning i det bagerste geled.

      Comment


        #18
        Velkommen tilbage. God indstilling - knap så gode evner.

        Hverken på back eller i centerforsvaret lugter det af god back-up. Prove us wrong.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Jeg er ikke imponeret, men det er jo kun en nødløsning. I denne situation ville jeg dog klart foretrække at have lejet en spiller, der ikke fået spilletid i en større (udenlandsk) klub end vores. Det ville også se bedre ud end at hente en 1. divisionsspiller, som vi har betalt transfer for, og med 90% sikkerhed er væk igen til sommer.

          Comment


            #20
            En spiller man valgte at skille sig af med for et par år siden ? Henter man nu tilbage. Jow jow

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
              Jeg er ikke imponeret, men det er jo kun en nødløsning. I denne situation ville jeg dog klart foretrække at have lejet en spiller, der ikke fået spilletid i en større (udenlandsk) klub end vores. Det ville også se bedre ud end at hente en 1. divisionsspiller, som vi har betalt transfer for, og med 90% sikkerhed er væk igen til sommer.
              Tja. Jeg vil hellere have en spiller der kender klubben og kulturen, som kan glide ind fra dag 1 og som er motiveret til at præstere i et halvt år, end jeg vil have en udenlandsk lejespiller der ikke kender klubben eller dansk fodbold og som måske heller ikke er voldsomt motiveret.

              Ikke dermed sagt at jeg er voldsomt vild med den her signing, men det er jo så næppe heller fordi han er tiltænkt den helt store rolle. Derudover var han bestemt ikke fantastisk sidst han var her, men jeg husker ham nu heller ikke som værende den katastrofe som andre åbenbart gør. Husker nogle ganske gode præstationer, blandt andet mod FCK.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                87 "nej". Vi er klubben fra 1887, så du skylder vel 1800. Så kom i gang...😜
                Tæller du efter for jeg gør ikke 🤣

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Tja. Jeg vil hellere have en spiller der kender klubben og kulturen, som kan glide ind fra dag 1 og som er motiveret til at præstere i et halvt år, end jeg vil have en udenlandsk lejespiller der ikke kender klubben eller dansk fodbold og som måske heller ikke er voldsomt motiveret.
                  Er det ikke netop det folk gerne vil væk fra? Når du siger, at han kender klubben og kulturen, er det vel også en sandhed med modifikationer. Han kender klubben og kulturen fra da Kent Nielsen var træner og man spillede fodbold og kørte tingene på hans måde. Nu har man åbenlyst taget et valg om, at man skulle noget helt andet end det Kent ville, og taget et opgør med spillere som KEP, AK og Fester der repræsenterede den stil og den tid i OB, og så vælger man at gå tilbage til den tid og hente en spiller der var en del af den kultur, og som ikke engang var nogen succes. Det virker grundlæggende mærkeligt.

                  Det kan godt være, at Lund ved hvordan det er at spille i en OB-trøje, men han ved ikke hvordan det er at spille og træne under Michelsen, spille i et 3-mandsforsvar, og at spille sammen med Leeuwin, Marco, Drachmann etc. Meget er sket imens han har været væk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Er det ikke netop det folk gerne vil væk fra? Når du siger, at han kender klubben og kulturen, er det vel også en sandhed med modifikationer. Han kender klubben og kulturen fra da Kent Nielsen var træner og man spillede fodbold og kørte tingene på hans måde. Nu har man åbenlyst taget et valg om, at man skulle noget helt andet end det Kent ville, og taget et opgør med spillere som KEP, AK og Fester der repræsenterede den stil og den tid i OB, og så vælger man at gå tilbage til den tid og hente en spiller der var en del af den kultur, og som ikke engang var nogen succes. Det virker grundlæggende mærkeligt.

                    Det kan godt være, at Lund ved hvordan det er at spille i en OB-trøje, men han ved ikke hvordan det er at spille og træne under Michelsen, spille i et 3-mandsforsvar, og at spille sammen med Leeuwin, Marco, Drachmann etc. Meget er sket imens han har været væk.
                    Nej nej.....For JH er her stadig....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      https://www.fyens.dk/fodbold/Oliver-...EOO4av9U3885uU

                      Fem måneder??? Hvorfor så det?
                      siden 1887

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Tæller du efter for jeg gør ikke 🤣
                        Jo, jeg tælte efter. Ved ikke hvorfor; måske fordi du var so flittig med at vise din holdning til vores "transfercoup". Og sjovt at det lige blev 87. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Gardering

                          - Vi har handlet ud fra de økonomiske rammer, der er, tilføjer træneren, som selvfølgelig gerne ville have haft Simon Kjær eller van Dijk fra Liverpool.
                          Markedet er svært og OB har endda kigget på det engelske marked, erfarer Sport Fyn. Her kostede en Bournemouth- stopper i periferien af Premier League-klubbens trup 700.000 Euro i løn om året netto. OB har ikke været i nærheden af, at ville hamle op med AGF's tilbud til Frederik Tingager heller. Aarhusianerne matchede simpelthen Brøndbys tilbud for et par uger siden.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Er det ikke netop det folk gerne vil væk fra? Når du siger, at han kender klubben og kulturen, er det vel også en sandhed med modifikationer. Han kender klubben og kulturen fra da Kent Nielsen var træner og man spillede fodbold og kørte tingene på hans måde. Nu har man åbenlyst taget et valg om, at man skulle noget helt andet end det Kent ville, og taget et opgør med spillere som KEP, AK og Fester der repræsenterede den stil og den tid i OB, og så vælger man at gå tilbage til den tid og hente en spiller der var en del af den kultur, og som ikke engang var nogen succes. Det virker grundlæggende mærkeligt.

                            Det kan godt være, at Lund ved hvordan det er at spille i en OB-trøje, men han ved ikke hvordan det er at spille og træne under Michelsen, spille i et 3-mandsforsvar, og at spille sammen med Leeuwin, Marco, Drachmann etc. Meget er sket imens han har været væk.
                            Sammenlignet med en udenlandsk lejespiller vil jeg nu stadig vove den påstand, at Oliver Lund kender mere til OB og kulturen i klubben. Også selvom der da har været ændringer. Men jeg har nu ikke en opfattelse af at Jakob Michelsen fuldstændig radikalt har ændret ved alt i Ådalen.

                            Forøvrigt er 2 ud af 3 af de spillere du nævner stadig i klubben. Og den sidste er kun netop stoppet.
                            Last edited by driflin; 25-01-2019, 13:49.

                            Comment


                              #29
                              Det er da til grin...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Sammenlignet med en udenlandsk lejespiller vil jeg nu stadig vove den påstand, at Marco Lund kender mere til OB og kulturen i klubben. Også selvom der da har været ændringer. Men jeg har nu ikke en opfattelse af at Jakob Michelsen fuldstændig radikalt har ændret ved alt i Ådalen.

                                Forøvrigt er 2 ud af 3 af de spillere du nævner stadig i klubben. Og den sidste er kun netop stoppet.
                                Nu har Marco Lund også snart været her i 2 år. Oliver Lund der imod......

                                Comment

                                Working...
                                X