Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr tyrkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Bare fordi, at jeg har valgt at skrive nogle tal, er det jo stadigvæk fakta. Du er da velkommen til selv at bidrage med nogle, hvis du mener der er nogle der understøtter pointen, det er der jo ikke nogle der forhindrer dig i.

    Jeg siger ikke at man kan bedømme en spillers præstation på pointhøsten, men i diskussionen om, hvorvidt man var en af efterårets spillere, er det vel relevant at sige, at pågældende spiller kun spillede fra start i 3 ud af de 7 sejre vi fik. Og vi kan vel godt blive enige om, at det er sejrene der hovedsagligt definerer succes?

    At begynde at sammenligne det med Grytes gyldne bur er jo total udenomssnak. Gryte har jo fået det gyldne bur to år i træk, fordi at han har stået næsten alle kampe og stået mange af dem på et højt niveau. Hvis han havde stået i under halvdelen af kampene for os i kalenderåret, var han selvfølgelig aldrig kommet i betragtning.

    Jeg er godt klar over, at Casper har scoret i de sidste par træningskampe, hvilket er lovende, og dermed er blevet den her måneds tyggegummismag, og at han samtidig overgik manges forventninger i efteråret, men derfor kan man godt fastholde nogle proportioner og undlade en omgang historieomskrivning, for selvfølgelig var der mange spillere der var bedre og vigtigere end ham i efteråret, bl.a. ved det at de spillede langt mere, og hvis man ikke kan tåle at læse det uden at se det som en sønderlemmende kritik, så er man nok lidt for ømskindet.
    Med til diskussionen omkring stats skal også høre at CN har lavet nogle fantastiske afleveringer ind i feltet til vores angribere, men da de ikke har scoret og i nogen tilfælde fået afsluttet får CN hverken assist eller chance skabt. Ændrer jo ikke på at han i en periode jo gerne havde et par pr. Kamp hvor han løb mod boksen og sendte den skråt ind i feltet til en angriber. Det var nogle super afleveringer, men de kan så ikke findes på grund af angribernes uskarphed.

    Comment


      Hvis CN kan øge sin præcision fra 1/50 afslutninger indenfor/udenfor rammen kan han blive en rigtig fin spiller. Han har indstillingen og en del værktøjer, men han mangler i den grad noget spil-intelligens og evnen til at kigge op frem for mod kassen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Hvis CN kan øge sin præcision fra 1/50 afslutninger indenfor/udenfor rammen kan han blive en rigtig fin spiller. Han har indstillingen og en del værktøjer, men han mangler i den grad noget spil-intelligens og evnen til at kigge op frem for mod kassen.
        Superliga.dk kan f.eks gøre en klogere på afleveringsnøjagtighed, hvor Casper Nielsen ligger helt i bunden for midtbanespillere i OB og meget tæt på den absolutte bund, blandt de spillere der spiller regelmæssigt i hele suppen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Hygger I jer ? Hvad med at rose Jesper H for et godt indkøb ??
          Det er hermed gjort :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Fakta!?!?! En sådan diskussion kan det aldrig være fakta. Hvordan kan man overhovedet sætte noget faktuelt på sådan noget, når vi taler om et holdspil? Hvordan vil du sætte et tal på hvor mange point de enkelte spillere hentede ind til klubben? Det er endnu engang en besynderlig og helt ulogisk argumentation fra din side af.

            Fint nok, at du vurderer Casper Nielsen til at være en af de bedste spillere, det har jeg ikke nogle problemer med, omend jeg måske ikke er helt enig, men heller ikke voldsom imod betragtningen, for han gjorde det fint i efteråret. Men at kalde det fakta, det er jo ikke seriøst.
            Nej det er det netop ikke. Bliver bare provokeret når nogen bruger ordet Fakta. Det er så useriøst, og desværre er der et par brugere der misbruger ordet på den mest bedrevidende måde.

            Comment


              Casper Nielsen sluttede efteråret godt af, men der er mange der havde et mindst lige så godt efterår som ham. Alle de, som Sheed nævner, og dertil Kløve, Helenius og Bashkim samt Eske præsterede mindst på samme niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Casper Nielsen sluttede efteråret godt af, men der er mange der havde et mindst lige så godt efterår som ham. Alle de, som Sheed nævner, og dertil Kløve, Helenius og Bashkim samt Eske præsterede mindst på samme niveau.
                Du nævner ligefrem kløve som ligeværdig med Casper Nielsen i efteråret? Jow jow ... sjovt som vi ser forskelligt på tingene.
                Men det er også ok :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Du nævner ligefrem kløve som ligeværdig med Casper Nielsen i efteråret? Jow jow ... sjovt som vi ser forskelligt på tingene.
                  Men det er også ok :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Du nævner ligefrem kløve som ligeværdig med Casper Nielsen i efteråret? Jow jow ... sjovt som vi ser forskelligt på tingene.
                    Men det er også ok :)
                    De var begge hæderlige. Casper sluttede bedre af, men Kløve præsterede langt mere jævnt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Du nævner ligefrem kløve som ligeværdig med Casper Nielsen i efteråret? Jow jow ... sjovt som vi ser forskelligt på tingene.
                      Men det er også ok :)
                      Ser også Casper Nielsen som stærkere end Kløve. Men Kløve præsterede også bedre end sidste forår. Det er mange i holdet som profiterer fra trænerskifte og stepper op. Undtagelse er vel kun KEP og (hidtil) AK og JJT.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ser også Casper Nielsen som stærkere end Kløve. Men Kløve præsterede også bedre end sidste forår. Det er mange i holdet som profiterer fra trænerskifte og stepper op. Undtagelse er vel kun KEP og (hidtil) AK og JJT.
                        Det er jeg så meget uenig i. Jeg synes absolut at Kløve er en af de spillere, for hvem trænerskiftet ikke har været gavnligt endnu. Han spillede da et ganske hæderligt forår med bl.a. en rigtigt god udekamp i Århus og nogle gode hjemmekampe mod Lyngby og Helsingør, og selvom man kan diskutere kvaliteten af modstanden i de to sidstnævnte, så var det nogle præstationer, hvor han trådte i karakter.

                        Jeg har virkelig svært ved at erindre nogle kampe fra efteråret, hvor han var iøjnefaldende og kampafgørende. Han leverede som regel en god arbejdsindsats, men jeg synes han blev lidt ligegyldig inde på den centrale midtbane, og der er flere spillere der var bedre derinde. Det ville ikke gøre mig noget, hvis man havde solgt ham i det her vindue, jeg synes ikke, at han rigtigt kommer til sin ret i den formation vi spiller lige nu, der er andre folk der er mere spændende i det system.

                        Comment


                          Kløve har siddet på yderste mandat på midtbanen og har i flere kampe været det svageste kort der.

                          Drachmann er selvskreven. CN ligner nr 2 så længe han holder gang i målstimen. Så må Eske, JJT, Greve og Kløve slås om sidste plads. Det er hårde odds for dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er jeg så meget uenig i. Jeg synes absolut at Kløve er en af de spillere, for hvem trænerskiftet ikke har været gavnligt endnu. Han spillede da et ganske hæderligt forår med bl.a. en rigtigt god udekamp i Århus og nogle gode hjemmekampe mod Lyngby og Helsingør, og selvom man kan diskutere kvaliteten af modstanden i de to sidstnævnte, så var det nogle præstationer, hvor han trådte i karakter.

                            Jeg har virkelig svært ved at erindre nogle kampe fra efteråret, hvor han var iøjnefaldende og kampafgørende. Han leverede som regel en god arbejdsindsats, men jeg synes han blev lidt ligegyldig inde på den centrale midtbane, og der er flere spillere der var bedre derinde. Det ville ikke gøre mig noget, hvis man havde solgt ham i det her vindue, jeg synes ikke, at han rigtigt kommer til sin ret i den formation vi spiller lige nu, der er andre folk der er mere spændende i det system.
                            Kløve viste sikker ikke kampafgørende præstationer men ud over arbejdsindsatsen virker han mere målrettet nu. Det skylder vel sikker også systemet med den generel hurtigere og aggressivere spil JM vælger. Det klæder også Kløve som viste sikker en par gode kampe sidste forår men husker ham også som ret skuffende og helt væk i andre.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det er jeg så meget uenig i. Jeg synes absolut at Kløve er en af de spillere, for hvem trænerskiftet ikke har været gavnligt endnu. Han spillede da et ganske hæderligt forår med bl.a. en rigtigt god udekamp i Århus og nogle gode hjemmekampe mod Lyngby og Helsingør, og selvom man kan diskutere kvaliteten af modstanden i de to sidstnævnte, så var det nogle præstationer, hvor han trådte i karakter.

                              Jeg har virkelig svært ved at erindre nogle kampe fra efteråret, hvor han var iøjnefaldende og kampafgørende. Han leverede som regel en god arbejdsindsats, men jeg synes han blev lidt ligegyldig inde på den centrale midtbane, og der er flere spillere der var bedre derinde. Det ville ikke gøre mig noget, hvis man havde solgt ham i det her vindue, jeg synes ikke, at han rigtigt kommer til sin ret i den formation vi spiller lige nu, der er andre folk der er mere spændende i det system.
                              Jeg savnede noget slutprodukt fra kløve, men synes ellers at han generelt falder fint ind i systemet. Jeg husker at han kom til en del chancer ved at være ham, som kommer i løbene omkring angriberne, som jeg helt sikkert tror er en vigtig del af vores spil, men han brændte jo det hele. Jeg synes også Eske er mere spændende derinde, selvom han også skal have skudt målkontoen igang. CN er nok sikreste mand på den forreste del af midtbanen som det ser ud nu, men jeg vil nu nu også lige se, hvordan han kommer igang når det for alvor begynder, inden at jeg vil kalde ham en sikker mand på holdkortet. Synes generelt kvaliteten på midtbanen er meget jævnbyrdig blandt 5 vi pt. har, og jeg tror helt klart det er med til at hæve niveauet.

                              Comment

                              Working...
                              X