Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr tyrkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Link til livestream

    https://www.fyens.dk/sport/LIVE-Se-O...ADuEVLQZ-c2NFQ
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Pause. Udemærket kamp. Eske gør det altså godt.
      JJ også god uden dog at blive presset det store. Oliver med et par usikre aktioner men ellers okay

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Pause. Udemærket kamp. Eske gør det altså godt.
        JJ også god uden dog at blive presset det store. Oliver med et par usikre aktioner men ellers okay
        Oliver C eller Lund?
        siden 1887

        Comment


          #94
          Dobbeltchance som Helenius burde have fået mere ud af...

          Comment


            #95
            2-0, Kadrii igen

            Comment


              #96
              Sgu en ret opløftende indsats mod Polens nummer 1 - alt efter hvem, de stiller med.

              Hvem er nummer 42?

              Comment


                #97
                Grubbe tror jeg.. Ham den blonde på højre wing?

                Comment


                  #98
                  Yes! Har han ikke taget backen isf Ryan?

                  Comment


                    #99
                    Sådan så jeg det i hvert fald :)

                    Comment


                      Generelle observationer:

                      Et blandet hold, men gode tendenser over hele banen. Det bliver også blandet i morgen, og det viser lidt at vi har en god bredde især på midten.

                      Defensiven holder. Yao havde udfordringer i første halvleg, resten gjorde det stabilt og Ryans afleveringer sidder i skabet.

                      Midtbanen arbejder stenhårdt og virker relativt boldsikker. Det synes jeg er gældende over det meste af banen.

                      Bash var skarp, men Helenius formåede også flere gange at vise at han har fat og placeringsevne.

                      Polakkerne spillede med ret lave numre generelt, og man må gå ud fra de stillede i noget nær stærkeste. De starter samtidig som den danske liga, så formen må være nogenlunde den samme hos de to hold.

                      Fin dag alt i alt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Generelle observationer:

                        Et blandet hold, men gode tendenser over hele banen. Det bliver også blandet i morgen, og det viser lidt at vi har en god bredde især på midten.

                        Defensiven holder. Yao havde udfordringer i første halvleg, resten gjorde det stabilt og Ryans afleveringer sidder i skabet.

                        Midtbanen arbejder stenhårdt og virker relativt boldsikker. Det synes jeg er gældende over det meste af banen.

                        Bash var skarp, men Helenius formåede også flere gange at vise at han har fat og placeringsevne.

                        Polakkerne spillede med ret lave numre generelt, og man må gå ud fra de stillede i noget nær stærkeste. De starter samtidig som den danske liga, så formen må være nogenlunde den samme hos de to hold.

                        Fin dag alt i alt.
                        Generelt enig, vil gerne tilføje at jeg synes at Oliver C umiddelbart har en udmærket sparketeknik og smider nogle gode bolde op, i forlængelse af det er Helenius altså en god opspilsstation, som set ved 0-2 målet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Oliver C eller Lund?
                          Oliver C :)

                          Comment


                            Godt nok kun en træningskamp, men alligevel. En sejr er en sejr. Også når det er over nr 1 i Polen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Generelle observationer:

                              Et blandet hold, men gode tendenser over hele banen. Det bliver også blandet i morgen, og det viser lidt at vi har en god bredde især på midten.

                              Defensiven holder. Yao havde udfordringer i første halvleg, resten gjorde det stabilt og Ryans afleveringer sidder i skabet.

                              Midtbanen arbejder stenhårdt og virker relativt boldsikker. Det synes jeg er gældende over det meste af banen.

                              Bash var skarp, men Helenius formåede også flere gange at vise at han har fat og placeringsevne.

                              Polakkerne spillede med ret lave numre generelt, og man må gå ud fra de stillede i noget nær stærkeste. De starter samtidig som den danske liga, så formen må være nogenlunde den samme hos de to hold.

                              Fin dag alt i alt.
                              Jeg har lige tjekket op på startopstillingen kontra hvad der ligner den stærkeste, i forhold til spillede kampe osv.

                              I målet er det reserven
                              I forsvaret er 3 af 4 stamspillere.
                              På midtbanen ligner det at cirka 2 af 3 er stamspillere (1 er lige blevet stamspiller og 1 er lige kommet tilbage fra en skade).
                              I angrebet er det 3 reserver.

                              Sådan 50/50
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg har lige tjekket op på startopstillingen kontra hvad der ligner den stærkeste, i forhold til spillede kampe osv.

                                I målet er det reserven
                                I forsvaret er 3 af 4 stamspillere.
                                På midtbanen ligner det at cirka 2 af 3 er stamspillere (1 er lige blevet stamspiller og 1 er lige kommet tilbage fra en skade).
                                I angrebet er det 3 reserver.

                                Sådan 50/50
                                Så må de have halvdelen af holdet skadet, for de oplyste ifølge ob.dk at de stillede med de 11 stærkeste i første halveg.

                                Comment

                                Working...
                                X