Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr tyrkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Hvem scorede 4. + 5. Mål for OB?
    Tror det var Fester og Tverskov.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Avs Gryte det drop var fælt :O!

      jeg så kun en del af 2. halvleg og så målene efterfølgende. De fleste mål virker til gennemspillede angreb, ud på kanten og med cutback aflevering som bliver sparket ind.

      Comment


        Nogen steder man kan se målene?

        Comment


          Kunne kun se de sidste 20 minutter. Der var god intensitet og suverænt forsvarsarbejde og flere god spillede angribssituationer.
          Glæder mig megetnår ligaen kommer i gang igen og er rigtig optimistisk. Vi henter noget i Parken!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kunne kun se de sidste 20 minutter. Der var god intensitet og suverænt forsvarsarbejde og flere god spillede angribssituationer.
            Glæder mig megetnår ligaen kommer i gang igen og er rigtig optimistisk. Vi henter noget i Parken!
            Ja tak uden iøvrigt at tænke tilbage på vores pre-season, kontra vores faktiske sæsonstart
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Træningskampe er træningskampe og Wien stillede åbenlyst ikke i stærkeste og skiftede samtidig flittigt ud. Det gjorde OB dog heller ikke, så...

              Når man læser det her slikker man sig altså LIDT om munden ifht især Barret og Ryan på hver deres kant, Bash forrest med en åbenbart genopstanden CN bag sig og stammen af Gryte, Leeuwin, Tverskov, Janus D centralt.

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sejr-o...en-i-maalfest/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ja tak uden iøvrigt at tænke tilbage på vores pre-season, kontra vores faktiske sæsonstart
                Tror på at vi lærte noget ud af det. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Nogen steder man kan se målene?
                  Tror det her burde vise det.. Ellers OB's facebook side.
                  https://www.facebook.com/odenseboldk...1594261051856/

                  Comment


                    Det er noget af en opstart til sæsonen vi har fået. Spændende hvordan holdet præsenterer sig når det virkelig gælder.

                    Comment


                      "Vi har fundet melodien og især er Casper Nielsen meget varm i øjeblikket. Det tredje mål var jeg næsten magisk og helt ud af træningsbogen, fastslog træner Jakob Michelsen."
                      https://www.fyens.dk/fodbold/Casper-...rtikel/3319355
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        "Vi har fundet melodien og især er Casper Nielsen meget varm i øjeblikket. Det tredje mål var jeg næsten magisk og helt ud af træningsbogen, fastslog træner Jakob Michelsen."
                        https://www.fyens.dk/fodbold/Casper-...rtikel/3319355
                        Han har virkelig rykket sig under Jakob, og er blevet en vigtig spiller, kan huske engang, at ikke mange kunne se ham som en gevinst i OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Han har virkelig rykket sig under Jakob, og er blevet en vigtig spiller, kan huske engang, at ikke mange kunne se ham som en gevinst i OB.
                          Vil gerne lige se ham præstere i foråret også, før jeg vil kalde ham en gevinst i OB. Mindst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Vil gerne lige se ham præstere i foråret også, før jeg vil kalde ham en gevinst i OB. Mindst.
                            Jeg synes nu allerede i efteråret, at han var en gevinst med assist og mål.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Vil gerne lige se ham præstere i foråret også, før jeg vil kalde ham en gevinst i OB. Mindst.
                              Han var vel tæt på at være en af efterårets bedste spillere. Kun overgået af Tverskov og Drachmann.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Han har virkelig rykket sig under Jakob, og er blevet en vigtig spiller, kan huske engang, at ikke mange kunne se ham som en gevinst i OB.
                                Ja, men Casper tog også en utrolig hurtig udvikling fra "breddespiller med den rigtige indstilling" til "bærende del af holdet med kampafgørende aktioner".
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X