Side 3 af 18 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 179
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lund om turen til Mexico og om at støde til holdet igen(video)

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-va...ur-til-mexico/
    Han virker som en fin fyr. Hatten af for måden han har fået arbejdet sig ind på holdet og efterfølgende ind i u21 boblen.

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Han virker som en fin fyr. Hatten af for måden han har fået arbejdet sig ind på holdet og efterfølgende ind i u21 boblen.
    Det er ikke det egentlige u21 hold der er i Mexico, det er u21 b reelt, da der kun er en med fra udlandet og end ikke alle de bedste fra suppen er med.
    Marco Lund har omtrent 0% chance for at komme med til EM.
    Undskyld men det her er lidt vigtigt for mig, da han slet ikke har niveauet og det ikke skal fremstå som om at han pludselig er god nok til det og dermed devaluere u21.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er ikke det egentlige u21 hold der er i Mexico, det er u21 b reelt, da der kun er en med fra udlandet og end ikke alle de bedste fra suppen er med.
    Marco Lund har omtrent 0% chance for at komme med til EM.
    Undskyld men det her er lidt vigtigt for mig, da han slet ikke har niveauet og det ikke skal fremstå som om at han pludselig er god nok til det og dermed devaluere u21.
    Jeg skrev også “ u21 boblen” men i forhold til det du skriver, så kan man jo godt anerkende hans måde at håndtere sin situation i OB og måden han har arbejdet sig ind på holdet.
    Sidst redigeret af OleKBH : 22-01-2019 kl. 23:54

Jeg skrev også “ u21 boblen” men i forhold til det du skriver, så kan man jo godt anerkende hans måde at håndtere sin situation i OB og måden han har arbejdet sig ind på holdet.
    Han kæmper helt sikkert for sagen, uden tvivl.
    U21 er en kæphest for mig, ved godt jeg bliver en anelse skinger der :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Hvis Obbekjær vurderes til at have så kæmpe stort et potentiale, er det da bare med at skrive kontrakt ASAP og fordi han pt har overhalet et par u19 spillere betyder det vel ikke nødvendigvis farvel til dem, de er vel stadig “kun” u19 spillere med mulighed for at udvikle sig til fremragende superligaspillere de kommende år.
    Hvordan er reglerne mht. at skrive kontrakt med ham, når han ikke er mere end 16 år. Hvis man mener han på nuværende tidspunkt er bedre end u19-spillerne, så skal han da bare testes, eller rykkes op til u19 holdet (måske han allerede er det)?)

Under alle omstændigheder er det lidt risky, men med JT ved siden af og en Drachmann foran så er der lidt støtte 😊

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Vacek banker på døren og får ros af JM for hans professionelle indstilling:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kloer-bare-paa

Start 11 til dagens træningskamp

https://www.fyens.dk/fodbold/OBs-sta...rtikel/3317867

Der er desuden arrangeret 1 træningskamp ydeligere mandag mod nuværende førehold i Polen

Kampen livestreames her!

Jubiiiiii^

Regler for indlæg