Side 12 af 18 FørsteFørste ... 21011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 179
    Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg rettede mit indlæg, ved ikke om du så det.
    OB.dk blev enten ikke informeret korrekt, eller også har de misforstået noget :).
    Jeg så det, og lige på den her kan du bilde mig hvad som helst ind. Jeg gider ikke lige til at se hvad de har stillet med igennem sæsonen og sammenholde det med skadeshistorik osv. Jeg ved bare at OB med et blandet hold vandt og nu har jeg også set kampen og vi spillede endnu engang en solid gang fodbold, hvor vi ligesom imod i de andre træningskampe var det bedste hold. Træningskampe er træningskampe, som vi især så i sommers, men det ser rimelig lovende ud.

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg så det, og lige på den her kan du bilde mig hvad som helst ind. Jeg gider ikke lige til at se hvad de har stillet med igennem sæsonen og sammenholde det med skadeshistorik osv. Jeg ved bare at OB med et blandet hold vandt og nu har jeg også set kampen og vi spillede endnu engang en solid gang fodbold, hvor vi ligesom imod i de andre træningskampe var det bedste hold. Træningskampe er træningskampe, som vi især så i sommers, men det ser rimelig lovende ud.
    Jeg bilder dig selvfølgelig ikke noget ind, synes bare det er interessant at undersøge den slags :).
    Men ja, det tager lidt tid!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    3-0 til OB over Wien efter 20. Minutter!

Vi fører 3-0 efter 20 minutter mod Rapid Wien, C. Nielsen som dobbelt målscorer, Desler med en enkelt

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Ha ha.. hvad er det for et hold, de stiller med?! Wien altså? Det lyder helt sort :D

Citer Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Vi fører 3-0 efter 20 minutter mod Rapid Wien, C. Nielsen som dobbelt målscorer, Desler med en enkelt
    Ser du kampen? Min livescore-app har Marco Lund som dobbelt målscorer, ikke Casper..

Kan den ses nogen steder?

Citer Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Kan den ses nogen steder?
    På Danske Spil ifølge OB's twitter, for folk med en konto der... Sikkert også andre bettingsider..
    Og så blev det forøvrigt 4-0..

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    4:0!!!
    Hvad sker der?????!!!!!!??????

Regler for indlæg