Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 & u19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 & u19

    Et kæmpe stort tillykke til begge vore dygtige hold i weekendens cup.
    Begge hold vandt deres respektive række og med finalesejre over yderst kompetente modstandere.
    Rigtig godt gået, drenge 👏👍
    Last edited by Superior; 20-01-2019, 17:20.

    #2
    Mere her

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dobbelt-op-for-akademiet/

    Comment


      #3
      Jeg ville egentlig have set det meste, men det var sgu for koldt så jeg så kun 2 kampe med u19 og slet ikke de der straffespark som er lidt ligegyldige.

      Mod Grasshoppers var de oppe imod en modstander som var noget stærkere på bolden.
      Grasshoppers dominerede 1. halvleg og skulle have ført med et par stykker, en lånemålmand fra Næsby lavede en helt fremragende redning ved 1-0 til Grass, men førte kun med en.
      2. halvleg var mere lige, dog havde Grasshoppers nok fortsat lidt flere store chancer, nu bød OB dog også ind med gode chancer og får udlignet på hvad der lignede et selvmål ... er ikke sikker.
      (jeg bemærkede at OB`s artikel beretter om "et større overtag", det så mine øjne ikke ... men måske er der andre der har set kampene som kan komme med sin opfattelse :) ).


      Mod Hamburger SV var det igen i første halvleg med stor dominans til modstanderen, men de brændte de chancer de fik.
      I 2. halvleg skete der lidt mindre og HSV kunne fortsat ikke score på det de fik tilspillet sig og OB begyndte tydeligvis at spille på 0-0.

      Jeg kan desværre ikke berette fra flere kampe, ville egentlig hellere have set u17, da de spiller lidt mere på egne forcer.

      U19 står som regel dybt og slår kontra og det virker jo sådan lidt op og ned, men det bevirker i hvert fald at de ofte bliver domineret.

      Lånemålmanden som vist nok hedder Emil, så faktisk god ud, den redning han laver er ret vild og han fik ikke lavet nogen fejl og forhindrede Grass i at score mere end den ene gang.
      Emil Suarez er meget hurtig, det har jeg ikke bidt så meget mærke i før ... men der er fart på, han lavede nogle udmærkede raids.

      Det var det jeg bemærkede, der var mest fokus på defensiven ... også fordi de blev presset til det.
      Jeg vil umiddelbart bedømme HSV og Grasshoppers til at være, som minimum, på niveau med de bedste hold fra U19.


      Håber der snart er flere spændende talenter at se på, det er jo det jeg kommer for :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment

      Working...
      X